Ik heb op N-VA gestemd, meer bepaald Bart De Wever omdat dienen mens geen 10 woorden zal gebruiken als hij het in 2 woorden kan zeggen. Ik ben al die gezever altij kotsbeu.
Het investeringsplan van N-VA kan ik wel apprecieren. Zo is een mooi voorbeeld dat zij de bedrijven een belastingverlaging willen geven wanneer deze onderzoekers een studie laten verrichten om een efficientere productie te krijgen die liefst zelfs innovatief is.
Ook willen ze graag een Vlaamse energiemaatschappij creëren om zo de concurrentie aan te gaan met de 2 grote reuzen van nu. Zo zijn ze er ook zeker van dat er daadwerkelijk wordt geïnvesteerd in groene energie (dit is uiteraard ook iets van N-VA wilt hé)
Wat ik dan toch weer wat minder vind bij N-VA is dat ze de gezondheidszorg willen privatiseren.
Ik ga geen hele opsomming geven van wat ik wel goed vind en niet, dat zou nogal een post worden
waarom niet op spa of pvda+? Omdat ze naar mijn gevoel exact hetzelfde zeggen als alle andere partijen (we moeten meer jobs creëren, sociale zekerheid versterken,...) maar ik heb in hun campagne nooit echt gehoord HOE ze dit wouden doen..
mja, en LDD, ik snap eerlijk gezegd niet hoe je op iemand kunt stemmen die een privédetective inhuurt om in de financiën van een minister te snuffelen (en van die zijn gezin)... Allez, wa ga zo ne mens doen als die aan de macht komt vraag ik me dan af.
En idd, LDD is vooral een partij die zegt wat de andere fout doen. Het is niet omdat je in de oppositie zit, dat je dan automatische alle ideeën moet afkraken en zelf nooit een idee aanbrengen.
Ach, mijn post is al weer langer geworden dan de bedoeling was...