WINAK Sport: Floorball

Activiteiten van andere clubs mag je hier plaatsen!

Moderator: Praesidium

Evitje
WOZ

WINAK Sport: Floorball

Post#1 » Sat Sep 29, 2007 1:44 pm

Beste Sportievelingen,

We zouden jullie allemaal willen uitnodigen om op maandag 1/10 te komen meedoen met floorball (beter bekend als Unihockey). Dit wordt met gemengde ploegen gespeeld, dus zowel vrouwen als mannen zijn welkom. Dit gaat door in de Health City, en we beginnen om 19uur.
We zouden toch nog eens willen benadrukken dat sporttalent absoluut niet noodzakelijk is. Dus als je je week sportief wilt inzetten, kom dan zeker af.

Alvast bedankt, en hopelijk tot op 1 van onze activiteiten!

Evi en Jelle
WINAK sport 2007-2008

P.S.: sportkalenders zijn te verkrijgen bij ons op de sportactiviteiten

j0lle
WOZ

Post#2 » Mon Oct 01, 2007 12:41 am

gegroet, even een aanvulling die ik waarschijnlijk nog 1337 keer ga herhalen:

Om op unief te kunnen sporten, heb je een sportsticker nodig, die kunnen jullie de eerste weken gerust kopen op de sportavond zelf. kom gerust naar mij of evi die avond, wij helpen jullie verder.
die sportsticker "kost" 15 euro, MAAR, je krijgt die helemaal terugbetaald door de mutualiteiten. je krijgt een formulier mee dat je indient bij bijvoorbeeld de cm (afhankelijk van waar ge zelf bij bent natuurlijk), en dan krijg je dat geld terug.
ik kan jullie verzekeren dat de mensen die naar een sportactivitet komen achteraf meestal geen spijt hebben, en omdat het over het algemeen steeds dezelfde koppen zijn, leer je elkaar weer wat beter kennen.

moesten er nog vragen zijn, ik ben met wat geluk bereikbaar op +32 486 97 45 09 (nee, geen stalkers, alleen Joke mag da)
mij bereiken op gtalk of via mail gaat ook: jsmedts@gmail.com

zo, da was het, ik hoop velen van jullie morgen te zien. gelieve aanwezig te zijn rond 18.50, ik ga da ook proberen ;)
moest vervoer een probleem zijn, bel mij nekeer, ik kan dan wel iets regelen als ge ni te ver woont!

groeten,
Jelle
qwertyuiop

Daniel
WOZ

Post#3 » Mon Oct 01, 2007 12:54 am

Moest ge die sportsticker niet op voorhand aanvragen op de site van de Sportraad? Want toen ik er vorig jaar een wilde gaan halen ging dat nog ni omdat ik da nog niet had aangevraagd..

Michael Cochez

Post#4 » Mon Oct 01, 2007 5:38 pm

Ge moet inderdaad eerst registreren op de website http://www.sportua.be/?q=node/8 registreren, vorig jaar kon je dat ook bij de eerste activiteiten ter plekke doen maar dan duurt dat veel langer (aanschuiven aan die eéné computer dat er staat want ge zijt niet den enige)

Return to “Activiteiten”