waarom mogen er geen vragen op dit topic gepost worden op al deze vragen?
waarom vind ik dit vrij frustrerend om het antwoord niet te weten en niet eens te kunnen lezen?
Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
Welke ***** heeft er nu weer geen rooie codex?djgl3nn wrote:Zou het kunnen omdat ik helemaal niet in de buurt van Wilrijk woon en ik geen rode codex heb ? of is dat geen excuus ?Icterscrip wrote:waarom kent men zijn Wilrijk- en rode-codex geschiedenis niet meer?djgl3nn wrote:Waar komt Icterscrip eig vandaan ?
( heb het dus over de naam :p )
Wist je dan minderjarigen geen rooie codex mogen hebben (18+)?Icterscrip wrote:Welke ***** heeft er nu weer geen rooie codex?djgl3nn wrote:Zou het kunnen omdat ik helemaal niet in de buurt van Wilrijk woon en ik geen rode codex heb ? of is dat geen excuus ?Icterscrip wrote:waarom kent men zijn Wilrijk- en rode-codex geschiedenis niet meer?djgl3nn wrote:Waar komt Icterscrip eig vandaan ?
Waarom mogen minderjarigen geen rode codex?Math Wolf wrote:Wist je dan minderjarigen geen rooie codex mogen hebben (18+)?Icterscrip wrote:Welke ***** heeft er nu weer geen rooie codex?djgl3nn wrote:Zou het kunnen omdat ik helemaal niet in de buurt van Wilrijk woon en ik geen rode codex heb ? of is dat geen excuus ?Icterscrip wrote:waarom kent men zijn Wilrijk- en rode-codex geschiedenis niet meer?djgl3nn wrote:Waar komt Icterscrip eig vandaan ?
Wist je dat Glenn minderjarig is?
ennuh.. wa stond er op die sterrekes eh ! :pIcterscrip wrote: Welke ***** heeft er nu weer geen rooie codex?
Users browsing this forum: No registered users and 21 guests