Leuke nuancering wel. Spijtig genoeg ben ik de persoon niet die 2 bachelordiploma's op 4 jaar haalt, niet iedereen is daarvoor in de wieg gelegd he...Pieter Belmans wrote:...
En met het gevaar om op de man te spelen. Of beter, ik weet dat ik dat nu keihard doe en laat dit argument daarom volledig los staan van wat ik hierboven zei. Maar ik hou van het adagium 'verbeter de wereld, begin bij jezelf'. Zijn jullie (Nynek, Manfred) zélf responsabel? Ik krijg het op mijn heupen van de grote wereldverbeteraars die niet eerst met zichzelf beginnen. Jullie hebben de overheid al 45000 euro gekost. Gaan jullie volgend jaar een perfect jaar afleggen zonder 1 vak te moeten bissen?
En ik zou absoluut dezelfde commentaar hebben als ik in een land als Spanje of Zwitserland (waar het toch net iets beter werkt) moest wonen, maar wie ben ik om commentaar op het buitenland te geven? Zoals je zegt, kijk naar jezelf, maar kijk dan ook naar de mensen en het volk rondom je... "eigen volk eerst!" is hier dan toch net iets te voor de hand liggend.