Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
van int begin had da ding al inhoud: whitespace!Stanny wrote:het enige probleem is ... da et nu geen topic zonder inhoud nimmer is ... want er wordt over gediscussieerd hier ... en sommigen deden voort om de convergentie van die tekening te zien ... dus is er inhoud ...
adherentie? over kleur en smaak valt niet te twisten... maar met convergentie kan ik toch wel VEEL meer doen zenne!Pieter Belmans wrote:Adherentie is zoveel interessanter! Hoe zou dat zich vertalen in een topic?Joke wrote:aaah convergentie...zo mooi... *zucht*
+1Joke wrote:adherentie? over kleur en smaak valt niet te twisten... maar met convergentie kan ik toch wel VEEL meer doen zenne!Pieter Belmans wrote:Adherentie is zoveel interessanter! Hoe zou dat zich vertalen in een topic?Joke wrote:aaah convergentie...zo mooi... *zucht*
-1Stanny wrote:+1Joke wrote:adherentie? over kleur en smaak valt niet te twisten... maar met convergentie kan ik toch wel VEEL meer doen zenne!Pieter Belmans wrote:Adherentie is zoveel interessanter! Hoe zou dat zich vertalen in een topic?Joke wrote:aaah convergentie...zo mooi... *zucht*
+Raptor wrote:-1Stanny wrote:+1Joke wrote:adherentie? over kleur en smaak valt niet te twisten... maar met convergentie kan ik toch wel VEEL meer doen zenne!Pieter Belmans wrote:Adherentie is zoveel interessanter! Hoe zou dat zich vertalen in een topic?Joke wrote:aaah convergentie...zo mooi... *zucht*
Joke wrote:+Raptor wrote:-1Stanny wrote:+1Joke wrote:adherentie? over kleur en smaak valt niet te twisten... maar met convergentie kan ik toch wel VEEL meer doen zenne!Pieter Belmans wrote:Adherentie is zoveel interessanter! Hoe zou dat zich vertalen in een topic?laten we er een convergente rij van maken!
Users browsing this forum: No registered users and 15 guests