[CG] Verwachtingen Eind-evaluatie Praktijk CGI

Forum van 1ste Bachelor Informatica.

Moderator: Praesidium

EagleEye812

Post#16 » Tue May 23, 2006 6:41 pm

die projector werkt zo ni tegoei :D die kan geen grijs weergeven :D

en de steven bij ons was grappig, die had al zijn oogpunten hard-coded ingegeven, en als em die veranderde, veranderde er niks in de wereld :P

en hij was 10 minuten bezig met debuggen om 1 beeldje in z-buffer te kunnen weergeven, en het lukte ni =D> goed zo

ahja, en hij had wireframe in perspectief niet :P

Shinta
WOZ

Post#17 » Tue May 23, 2006 8:45 pm

EagleEye812 wrote:die projector werkt zo ni tegoei :D die kan geen grijs weergeven :D

en de steven bij ons was grappig, die had al zijn oogpunten hard-coded ingegeven, en als em die veranderde, veranderde er niks in de wereld :P

en hij was 10 minuten bezig met debuggen om 1 beeldje in z-buffer te kunnen weergeven, en het lukte ni =D> goed zo

ahja, en hij had wireframe in perspectief niet :P
lol :d ja bij ons ook ni, mijn hiddenline werkte psies ok langs geen klote omdattem mijn lijntjes ni weergaf :d die projector dan he.

Ahja, en excuseer, PJ had ook HL

slimmy
Prosenior

Post#18 » Tue May 23, 2006 10:16 pm

amai da niveau bij ons lag wel laag zenne, der waren maar een paar echte goeie, maja :p da's msch in ons voordeel he, als ge goed zijt tussen veel slechten, dan vallen u eigen min puntjes minder hard op :p

Norfolk
WOZ

Post#19 » Tue May 23, 2006 10:22 pm

mja die zal da allemaal toch tesamen verbeteren dus of ge nu smorgens zat of in namiddag gaat niets uitmaken :)

EagleEye812

Post#20 » Tue May 23, 2006 10:36 pm

idd die maakt zo'n checklistje e , die kruist aan wa ge hebt of ni, en dan een commentaar veldje me persoonlijke opmerkingen

ofzoiets

Return to “1ste Bachelor”