that song is awesomeFristi wrote:is juist, post maar nieuw, heb het moeten googlenLiesbet wrote:riverside van agnes obel

Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
that song is awesomeFristi wrote:is juist, post maar nieuw, heb het moeten googlenLiesbet wrote:riverside van agnes obel
Jep!Liesbet wrote:inderdaad!!
dus het is de bedoeling da ik er nu een anders opzet fwa :s ?
Ooooh! :-O Valsspeler!SenneVL wrote: Ik kende het niet, maar google kan veel..
easySenneVL wrote: Live is het leven, wanneer we allen de kracht voelen
Live is het leven, komaan sta recht en dans!
Live is het leven, wanneer het gevoel van de mensen..
Live is het leven, het gevoel van de band is ... yeah
intussentijd:Stanny wrote: Nieuwe opgave komt zodadelijk.
Pretender - Foo Fighters? =DJos wrote:intussentijd:Stanny wrote: Nieuwe opgave komt zodadelijk.
Wat als ik zeg dat ik niet ben zoals de anderen?
Wat als ik zeg dat ik niet zomaar één van je spelletjes ben?
Jij bent de schijnheilige.
Wat als ik zeg dat ik mij nooit overgeef?
JaaaaSenneVL wrote:Pretender - Foo Fighters? =D
Met 2 opgaves valt het misschien minder snel stil?Stanny wrote:ja ma .. nu zitten we met een probleem e manne ..
want degene die juist raad mag een nieuwe opgave posten .. terwijl er nu dus 2 juist geradenen zijn ..
Aaaah echt? Haha sorry dat wist ik helemaal nietStanny wrote:ja ma .. nu zitten we met een probleem e manne ..
want degene die juist raad mag een nieuwe opgave posten .. terwijl er nu dus 2 juist geradenen zijn ..
maar dan worret heel verwarrend ...Math Wolf wrote:Met 2 opgaves valt het misschien minder snel stil?Stanny wrote:ja ma .. nu zitten we met een probleem e manne ..
Users browsing this forum: No registered users and 13 guests