Moderator: Praesidium
Joachimvdh wrote: Ik heb daarom detag verandert naar de google renderer.
Geen probleem als ge inben wrote:Ja, der is een probleem met de plus...:
1 + 1=2 wordt
Nogal verkeerd...
uh? Bedoelt ge nieNecRock wrote:Geen probleem als ge inben wrote:Ja, der is een probleem met de plus...:
1 + 1=2 wordt
Nogal verkeerd...rekent.
ge zijt aan't derpen BFCBFC wrote:uh? Bedoelt ge nieNecRock wrote:Geen probleem als ge inben wrote:Ja, der is een probleem met de plus...:
1 + 1=2 wordt
Nogal verkeerd...rekent.
, of ben ik zo hard aant derpen? :p
Oke, das wrs next level shit voor mij da ik nie begrijpStanny wrote:ge zijt aan't derpen BFCBFC wrote:uh? Bedoelt ge nieNecRock wrote:Geen probleem als ge inben wrote:Ja, der is een probleem met de plus...:
1 + 1=2 wordt
Nogal verkeerd...rekent.
, of ben ik zo hard aant derpen? :p
11 = 2 geldt inof in
.
Inis 11 = 1.
Als ge rekent inBFC wrote:Oke, das wrs next level shit voor mij da ik nie begrijpStanny wrote:ge zijt aan't derpen BFCBFC wrote:uh? Bedoelt ge nieNecRock wrote:Geen probleem als ge inben wrote:Ja, der is een probleem met de plus...:
1 + 1=2 wordt
Nogal verkeerd...rekent.
, of ben ik zo hard aant derpen? :p
11 = 2 geldt inof in
.
Inis 11 = 1.
Ik dacht da we gewoon in een andere basis zaten, fuck me right?
Code: Select all
[color=gray][i]%(selected_text)[/i][/color]
Code: Select all
[b]Official Vote: %(selected_text)[/b
Custom knoppen gaat het te ingewikkeld maken imhoRobbe wrote:Nu ik met WW7 en 8 veel dezelfde (nt-standaard) opmaak gebruik: X aantal custom opmaak knoppen, 'vrij' in te vullen, al dan niet met custom label
voorbeeldje: custom label "character", inserted code:of custom label: "official_vote", inserted code:Code: Select all
[color=gray][i]%(selected_text)[/i][/color]
Zou natuurlijk santized moeten worden, just throwing it out there!Code: Select all
[b]Official Vote: %(selected_text)[/b
Users browsing this forum: Google [Bot] and 31 guests