30 Weeks Challenge: Week 7 Mijn beste vriend

Een forum voor totaal willekeurige spam!

Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium

Stanny
WOZ

Re: 30 Weeks Challenge: Week 2 Mijn eerste liefde

Post#16 » Mon Nov 15, 2010 2:18 pm

ik heb ook zo'n verhaal gelijk de Gertjie, met dat verschil dat het 5 maand duurde, en niet mijn eerste liefde was ;-)

mijn eerste liefde was Inge, de zus van de nieuwe vriendin van mijn vader ... Inge was even oud als mij (om precies te zijn 153 dagen ouder, maar dus wel van hetzelfde jaar), en we pasten echt perfect bij elkaar. Er waren echter twee probleempjes ... Ze woonde (en woont nog steeds) in Ravels, wat vrij ver van Wijnegem ligt, zeker op de leeftijd van 16 jaar ... Nu opzich, liefde overwint die afstand wel, maar ondanks dat zagen we elkaar toch maar 3à4 keer per jaar ... Het tweede probleem was net iets groter ... De moeder van Inge kon mij, om een of andere bizarre reden die nog altijd niet geweten is, absoluut niet verdragen, en ze deed er alles, maar dan ook echt alles, aan om mij van haar dochter weg te houden (tot beledigende roddels (die niet juist waren) over mij tegen haar familie toe) ... Alle gekheid op een stokje zijn wij ongeveer een jaar of drie en half "samen" geweest, met enkele tussenpauzes, maar een echte relatie kon ge da zo ni drect noemen ...
1 + 196883 = 196884
1 + 2 + 3 + 4 + ... = -1/12

Joke
WOZ

Post#17 » Mon Nov 15, 2010 3:41 pm

Mijn eerste liefde... die dateert volgens mij van in het tweede/derde leerjaar. Toen ik nog in België woonde dus. Hij was een jaar ouder, maar was blijven zitten dus zat in hetzelfde jaar. Wel in een andere klas. Ik ging daar af en toe bij spelen, en hij kwam soms naar mij. We zagen elkaar elke speeltijd.
Toen ben ik naar Frankrijk verhuisd.
Hij heeft nog vrij lang brieven zitten sturen maar aangezien ik echt een gemene bitch was heb ik geen enkele van zijn super lieve en schattige brieven die ik nog altijd heb liggen en soms opnieuw lees beantwoord. Ik zag het nut er niet van in om moeite te blijven doen voor iemand die op 850km woonde en toch nooit meer zou terug zien. Dat waren andere tijden, zonder internet en mails en facebook.

Mijn eerste relatie, de eerste waarvan ik echt kan zeggen dat het een relatie was (als het minder dan een week duurt... of als een van de twee serieus heeft zitten liegen tegen u... kan je het moeilijk een relatie noemen), was toen ik 16-17 jaar oud was. Alles ging goed, we konden elkaar maar 1 dag per week zien omdat hij in de week op internaat zat in een andere stad, maar kwaliteit ging toen boven kwantiteit :wink: Opnieuw iemand die 1 jaar ouder was maar een jaar is blijven zitten. Alles ging goed, ik heb er echt zaaaaaaaaalige dingen mee gedaan (ik heb het nu dus over een concert waar hij mij met mijn verjaardag naartoe heeft genomen, of een dag dat we samen zijn gaan skiien, random films die we toen hebben gezien, enz. het moet niet alleen maar over seks gaan). Toen begon ik serieus te overwegen om verder te studeren in Belgie... en ja, dat zal er wel een beetje mee te maken hebben dat ik het toen heb uitgemaakt.
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

Gert J.

Post#18 » Mon Nov 15, 2010 5:05 pm

Stanny wrote:ik heb ook zo'n verhaal gelijk de Gertjie,
Ik heb nog niks getypt ze :p
-I sunk your battleship!!
*We're playing Risk...
-Ok, i'm all-in.

Pedro
Prosenior

Post#19 » Mon Nov 15, 2010 5:58 pm

Gert J. wrote:
Stanny wrote:ik heb ook zo'n verhaal gelijk de Gertjie,
Ik heb nog niks getypt ze :p
was ik ook net aan't denken :D
WINAK Scriptor 2010-2011
WINAK Zedenmeester 2010-2011
WINAK Vice-Praeses 2011-2012
WINAK Praeses 2012-2013
WINAK Praegustator 2013-2014

NecRock
WOZ

Post#20 » Mon Nov 15, 2010 6:05 pm

Stanny weet al wa da ge gaat typen :P

Stanny
WOZ

Post#21 » Mon Nov 15, 2010 6:20 pm

ik bedoelde den BFC :-D
srry voor al de mensen die zich beledigd voelen :-P
1 + 196883 = 196884

BFC
WOZ

Post#22 » Mon Nov 15, 2010 7:58 pm

Stanny wrote:ik bedoelde den BFC :-D
srry voor al de mensen die zich beledigd voelen :-P
ik!! :O
I'm not random, you just can't think as fast as me

Joachim

Post#23 » Mon Nov 15, 2010 9:50 pm

Mijn eerste liefde heb ik leren kennen op CM-kamp toen ik ongeveer 16 jaar was (ik denk dat ik eigelijk nog 15 was, mr kben ni zeker). We pasten eigelijk wel goed bij elkaar, maar ten eerste woonden we nogal ver van elkaar en ten tweede waren we allebei te druk met onze sport bezig. Dit had als gevolg dat we makaar 1 keer om de 3 of 4 weken zagen en daarom was het na 4 maanden gedaan.

Fristi
WOZ

Post#24 » Mon Nov 15, 2010 10:22 pm

Mijn eerste liefde..
Heb eerst een jaar lang echt achter mijn beste vriendin gelopen, maar echt zot hard, uiteindelijk met haar over gepraat, niks geworden buiten het feit dat het nu nog een betere vriendin is. Toen was ik 15 (11 september 2004 zelfs, das zonen datum dak ni makkelijk vergeet :P).

Eerste echte vriendinnetje was de nicht van bovenvermeld meisje, maar na drie maanden was het al uit, zag haar bijna nooit (3 keer op drie maand), ben dan in contact gekomen met iemand anders en toen ging het mis. Met da meisje ben ik dan 1.5jaar samen geweest, maar dat was eigenlijk een hele grote fout, ik had schrik om alleen te zijn en ben er bij gebelven om maar met iemand samen te zijn.

Toen kwam universiteit en ging ik naar een welbepaalde zuipen op zondag en dan durf ik zeggen dat ik voor het eerst tegen een echte liefde ben aangelopen.
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

Timmy

Post#25 » Tue Nov 16, 2010 5:44 pm

Om ook mee te doen (laatste dagen ff vrij hectisch, dus zal ineens nr 1 en 2 posten om mee te zijn ^^ Ff epic drukness :) )

Nr 1:

Mijn naam is Timmy, 19 jaar, 2de bac informatica (volledig + 2 vakken uit eerste jaar waar ik volgtijdelijkheid voor had). Mijn hobbies zijn beperkt tot uitgaan en fitnessen, vroeger 4 jaar gebadmintonned (Als er iemand spelleke wilt doen in de hal van den health City: Let me know :D), en een goeie 5-6 jaar Karate gedaan toen ik nog klein was. Verder tgoh... in mn vrije tijd kijk ik series op de PC, occassioneel pak ik ne rubik's kubus erbij, game wa enzo, typische informaticus :D

Nr 2:

Ni veel over te zeggen :) Nog nooit een lief gehad, zelfs nog nooit iemand gekust :) 2x volledig zot achter iemand gelopen da 2x negatief is afgelope me veel zeer tot gevolg ^^ Ach ja, nog tijd zat int leven zegt ;)

Stanny
WOZ

Post#26 » Wed Nov 17, 2010 4:18 am

Timmy wrote:zelfs nog nooit iemand gekust
we'll take care of that !!!
1 + 196883 = 196884

Math Wolf

Post#27 » Wed Nov 17, 2010 3:58 pm

Mijn eerste liefde is Spam-Whores (incest+pedofilie, aangezien ze maar 1 jaar is en sommigen beweren dat ik ook de papa ben).
Ik zal dus maar vertellen over de eerste liefde van mijn minder bekend alter ego.

Het eerste wat in de buurt kwam van liefde, al ben ik daar niet zeker van, was toen ik 17 was. Zij was (I'm not kidding) 12. Uiteraard is daar nooit iets van gekomen.
De eerste echte liefde, inclusief eerste kus, eerste seks en een hele hoop andere eerste dingen, was met mijn huidige vriendin. Ik heb haar leren kennen toen ik 20 was toen ik 's avonds uitging na mijn vakantiejob. Een week later zijn we al samen naar Pukkelpop geweest. 1 jaar later zijn samen op kot gegaan en ondertussen wonen we dus al meer dan 4 jaar bij elkaar.
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

Fabio

Post#28 » Wed Nov 17, 2010 4:56 pm

Exact hetzelfde als Timmy, alleen is mijn naam Fabio en is mijn hobby nu al 8 jaar badminton.
Ik heb vroeger zelfs nog tege Timmy gespeeld op toernooien.

Pedro
Prosenior

Post#29 » Wed Nov 17, 2010 5:14 pm

Math Wolf wrote:...

Het eerste wat in de buurt kwam van liefde, al ben ik daar niet zeker van, was toen ik 17 was. Zij was (I'm not kidding) 12.
...
You're my hero! :D
WINAK Scriptor 2010-2011
WINAK Zedenmeester 2010-2011
WINAK Vice-Praeses 2011-2012
WINAK Praeses 2012-2013
WINAK Praegustator 2013-2014

BFC
WOZ

Post#30 » Wed Nov 17, 2010 5:31 pm

Pedro wrote:
Math Wolf wrote:...

Het eerste wat in de buurt kwam van liefde, al ben ik daar niet zeker van, was toen ik 17 was. Zij was (I'm not kidding) 12.
...
You're my hero! :D
Ik las da en ik dacht "sounds like Pedro.."
I'm not random, you just can't think as fast as me

Return to “Spam-Whores”