Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
NopeManfr3d wrote:Is IRC down?
Ik heb morgen alweer les van half 9 tot half 5Mawa wrote:Morgen is het maandag en kan k weer gaan werken en moet ik de openingsdag missen
terugpakken met middernachtelijke doedelzakoefening-sessies!Foundation wrote:Schoon nieuw kot, maar der zit een familie met nogal een stel bleiters bij de buren. Elke morgen om 7u is het wakker worden met de ochtendzon op de tonen van gejank, en dan is er minstens om de 2 uur een portie gebleir. Muilkorven die handel.
Liever les dan werk hoorIcterscrip wrote:Ik heb morgen alweer les van half 9 tot half 5Mawa wrote:Morgen is het maandag en kan k weer gaan werken en moet ik de openingsdag missen
Liever goodies uitdelen dan les hoorMawa wrote:Liever les dan werk hoorIcterscrip wrote:Ik heb morgen alweer les van half 9 tot half 5Mawa wrote:Morgen is het maandag en kan k weer gaan werken en moet ik de openingsdag missen
Idd!Pedro wrote:Liever goodies uitdelen dan les hoorMawa wrote:Liever les dan werk hoorIcterscrip wrote:Ik heb morgen alweer les van half 9 tot half 5Mawa wrote:Morgen is het maandag en kan k weer gaan werken en moet ik de openingsdag missen
Absoluut!Mawa wrote:Idd!Pedro wrote:Liever goodies uitdelen dan les hoorMawa wrote:Liever les dan werk hoorIcterscrip wrote:Ik heb morgen alweer les van half 9 tot half 5Mawa wrote:Morgen is het maandag en kan k weer gaan werken en moet ik de openingsdag missen
moet je die van mij hebben? ik word wel Vlaming dan!Icterscrip wrote:Ik mag niet meedoen aan Idool omdat ik de Belgische nationaliteit ni heb
Users browsing this forum: No registered users and 19 guests