Zucht heb me weer een hele dag geërgerd aan het blijkbaar empirisch onderbouwde bewijzen.
De latex wordt morgen opgelost, dus over wat Ruben heeft gezegd ga ik niet uitwijden
Mensen die het willen weten kunnen even op quote drukken en zien daar de LaTeX code
No clue over die overgangen, als hij er zelf niet over uitweidt, zou ik me daar niet te veel zorgen over maken.
Nog wel wat probleempjes:
p29: pi en proton naar kaonen en proton, ladingsbehoud? (kaonen en neutron kan wel denk ik)
p33: moeten er voor de proton proton botsingen niet ook rekening gehouden worden met de zeequarks? (dus dat je ook een zeequark-zeequark interactie hebt, levert toch zeker 0.16 Ep en 0.26 Ep op onderaan
)
Dan voor kernfysica, niet moeilijk, zeker niet, middelbaar niveau qua oefeningen? maar een paar irritante afleidingen. No clue of hij verwacht dat we dat kennen, in de studiewijzer staat 'algemene kennis ivm kernfysica' en ik vermoed dat er waarschijnlijk weinig over kernfysica gevraagd zal worden aangezien hij zelf meer in to deeltjes is. Ik verwacht minst 1 vraag over HERA