Moderators: Robbe, NecRock, Math Wolf, Praesidium
Anus scheurus?Jinx wrote:Rectum stotum!Sebastiaan wrote:^ 126Manfr3d wrote:²Fristi wrote:Ik buig voor u mijn pauselijkheid!slimmy wrote:Lesbianity is technisch gezien geen club maar een Religieuze Cultus.
pfff stoeffer! ik heb dat bij vrouwen en mannenFristi wrote:Ik kan wel mensen aanzetten tot lesbische daden, heb ik al gedaan
 (twee vrouwen die erna komen zeggen: "Joke, dat is allemaal uw schuld" en mannen die elkaar spontaan kussen omdat ik dat vraag terwijl ik er zelf nog niet eens op hoopte)
 (twee vrouwen die erna komen zeggen: "Joke, dat is allemaal uw schuld" en mannen die elkaar spontaan kussen omdat ik dat vraag terwijl ik er zelf nog niet eens op hoopte)Ik erken dan ook zeker mijn meerdere in uJoke wrote:pfff stoeffer! ik heb dat bij vrouwen en mannenFristi wrote:Ik kan wel mensen aanzetten tot lesbische daden, heb ik al gedaan(twee vrouwen die erna komen zeggen: "Joke, dat is allemaal uw schuld" en mannen die elkaar spontaan kussen omdat ik dat vraag terwijl ik er zelf nog niet eens op hoopte)
 (in den Dave en in den Jinx ook enzo
 (in den Dave en in den Jinx ook enzo  ), ik ben gewoon al trots op de kleine dingetjes die ik heb bereikt
 ), ik ben gewoon al trots op de kleine dingetjes die ik heb bereikt 
Users browsing this forum: No registered users and 19 guests