Know thy profs

Examenroosters, algemene discussies, ...

Moderator: Praesidium

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Know thy profs

Post#1 » Wed Sep 10, 2008 5:34 pm

Hiya

Ik heb jullie gezamenlijke hulp nodig!
Ik ben voor de welkomstbaloe van plan een stuk te schrijven met weetjes over proffen, per prof gesorteerd, me een fotoke en wa weetjes erover.

Jullie hulp heb ik nodig om aan extra weetjes te komen. Deze moeten helemaal niet serieus zijn (maar mag wel).

Dus zijn er van die opvallende kenmerken bij een prof, dingen die in het oog springen, dingen waar je eens moet op letten, grappige weetjes, tics,... (Ik denk hier bijv. aan het snel schrijven van Van Steen en het foute zalmroze hemd)

post ze dan hier of laat het me weten!

Fristi
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

User avatar
Gert J.
Posts: 664

Post#2 » Thu Sep 11, 2008 10:56 am

Maak het nu ni te erg want die gasten krijgen da wel ooit in handen zodra ze der iets van horen.
-I sunk your battleship!!
*We're playing Risk...
-Ok, i'm all-in.

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Post#3 » Thu Sep 11, 2008 2:29 pm

Zie informatica, tis ni de bedoeling da erg/beledegind,.. te maken, tis eerder ludiek bedoeld.

Zoals het feit da Arickx op willekeurige momenten wel is durft beginnen over smurfen en kabouters. Het is niet mijn bedoeling die mensen door het slijk te halen of die te beledigen.

Die krijgen dien baloe trouwens bijna zeker in hun handen, ook als ze het ni horen. Het was enkel de bedoeling om den baloe wa op te fleuren, omdat hij nu heel informatief is maar de entertainment waarde is een beetje minder.

Dusja, maar gezien dak bijlange na ni genoeg dingen heb zalk eht wss wel zo laten, zoals het er nu uitziet raak ik met moeite aan genoeg voor de info proffen, wiskunde en fysica is dan al helemaal ni vet.
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Post#4 » Thu Sep 11, 2008 5:30 pm

Peeters: in het begin van de les een lichtblauw hemd, naar het einde toe wordt dat donkerblauw, startend van de oksels... (misschien beledigend)

Verwulgen: op de eerste pagina van het boek dat hij schreef/aan het schrijven is, stonden naar het schijnt (dixit Peeters en Vroegrijk) al vele tientallen onduidelijkheden, spellings- en grammaticafouten.

Lowen, op het examen tegen mij: "dit is geen wiskunde."

Van Steen: moest zijn papieren een meter van zich weg houden, om ze te kunnen lezen.

Van Steen: maakt de bewijzen elke les en elk examen opnieuw van scratch, op het examen samen redenerend met wat de student heeft opgeschreven. Maakt tijdens de les dan ook regelmatig fouten (5 stappen verder: "nee, zo gaan we er niet geraken..." Veegt alles af en begint opnieuw...)

Lowen: een analyse cursus dat is: stelling, bewijs, gevolg, stelling, stelling, bewijs, voorbeeld, stelling, bewijs. Wat is het belangrijkste? Het voorbeeld!

Lebruyn: "Is dat duidelijk?" Iedereen staart naar het bord, denkend, 'waar zijn we in godsnaam mee bezig'...

Van Oystaeyen, Lebruyn & Van Casteren: Stel 1 vraag, blijf minstens een half uur lang binnen.
Te laat in de les: "Ik was even een vraag gaan stellen aan Van Oystaeyen/Lebruyn/Van Casteren" -> dan is het goed.

Van Casteren: onverstaanbaar, onleesbaar, maar ongelooflijk leerrijk. Je krijgt altijd meer dan je nodig hebt, zowel bij vragen als tijdens lessen, maar het is wel nuttig.
Wordt soms ook wel 'een departement of zichzelf' genoemd.

Van Casteren: screensaver van zijn computer bestaat uit sexy foto's van modellen.

Van Oystaeyen: de helft van de les bestaat uit discussies over het bachelor programma, dingen die besproken zijn in de onderwijscommissie, commentaar op de visitatie commissie, enzoverder.
De conclusie is altijd: "alles gaat goed" en "wij zorgen altijd dat alles in orde is", ook al gaat het soms in werkelijkheid totaal de mist in.
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Soo Mee
Posts: 251

Post#5 » Sat Dec 13, 2008 3:14 pm

Lol
ik kan zo ni direct op iets komen
maar vind bovenstaande post best wel overtuigend
ik stem voor!!

User avatar
Gert J.
Posts: 664

Post#6 » Mon Jan 05, 2009 4:10 pm

Math Wolf wrote: Lebruyn: "Is dat duidelijk?" Iedereen staart naar het bord, denkend, 'waar zijn we in godsnaam mee bezig'...
Good ol' times...
-I sunk your battleship!!
*We're playing Risk...
-Ok, i'm all-in.

User avatar
Stanny
WOZ
Posts: 2220
Contact:

Post#7 » Mon Jan 05, 2009 6:10 pm

Gert J. wrote:
Math Wolf wrote: Lebruyn: "Is dat duidelijk?" Iedereen staart naar het bord, denkend, 'waar zijn we in godsnaam mee bezig'...
Good ol' times...
Good? :?

User avatar
Gert J.
Posts: 664

Post#8 » Mon Jan 05, 2009 6:27 pm

Stanny wrote:
Gert J. wrote:
Math Wolf wrote: Lebruyn: "Is dat duidelijk?" Iedereen staart naar het bord, denkend, 'waar zijn we in godsnaam mee bezig'...
Good ol' times...
Good? :?
Tuurlijk :D
die gast was altijd precies stoned,
zijn gezichtsuitdrukkingen als we iets niet wisten,
een weekje gaan fietsen in Frankrijk tijdens een lesweek
en als je erdoor was tijdens het jaar geen examen!

En hij lijkt op Gordon Ramsey!
-I sunk your battleship!!
*We're playing Risk...
-Ok, i'm all-in.

User avatar
Stanny
WOZ
Posts: 2220
Contact:

Post#9 » Mon Jan 05, 2009 6:52 pm

Gert J. wrote:
Stanny wrote:
Gert J. wrote:
Math Wolf wrote: Lebruyn: "Is dat duidelijk?" Iedereen staart naar het bord, denkend, 'waar zijn we in godsnaam mee bezig'...
Good ol' times...
Good? :?
Tuurlijk :D
die gast was altijd precies stoned,
zijn gezichtsuitdrukkingen als we iets niet wisten,
een weekje gaan fietsen in Frankrijk tijdens een lesweek
en als je erdoor was tijdens het jaar geen examen!

En hij lijkt op Gordon Ramsey!
mr dan moeter int jaar wel door gerake ... eerste test 15, mr tweede test was egt wel een pak te moeilijk ze ... ij moest zelfs hints beginne geve op bord voor dr mr iemand et kon oplosse ...

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Post#10 » Mon Jan 05, 2009 6:57 pm

Gert J. wrote:
Math Wolf wrote: Lebruyn: "Is dat duidelijk?" Iedereen staart naar het bord, denkend, 'waar zijn we in godsnaam mee bezig'...
Good ol' times...
²

Al was ik er ook altijd met moeite door...
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

Joachim
Posts: 379

Post#11 » Tue Jan 06, 2009 8:55 am

Stanny wrote:
Gert J. wrote:
Stanny wrote:
Gert J. wrote:
Math Wolf wrote: Lebruyn: "Is dat duidelijk?" Iedereen staart naar het bord, denkend, 'waar zijn we in godsnaam mee bezig'...
Good ol' times...
Good? :?
Tuurlijk :D
die gast was altijd precies stoned,
zijn gezichtsuitdrukkingen als we iets niet wisten,
een weekje gaan fietsen in Frankrijk tijdens een lesweek
en als je erdoor was tijdens het jaar geen examen!

En hij lijkt op Gordon Ramsey!
mr dan moeter int jaar wel door gerake ... eerste test 15, mr tweede test was egt wel een pak te moeilijk ze ... ij moest zelfs hints beginne geve op bord voor dr mr iemand et kon oplosse ...
Hij kan moeilijk iedereen erdoor laten é..
Ik had 2 keer 17 :twisted:

Sacrif
Posts: 206

Post#12 » Tue Nov 17, 2009 7:46 pm

srr ver de Thread Necromancy maar deze Lebruynzaak vond ik wel grappig

1e les; donderdag 5 november test
les voor donderdag 5 november;
volgende week zal ik er dus niet zijn: om te beginnen rijden de treinen niet, en verder ben ik op vakantie; er is een reden waarom die test dan gepland is

iag was prof. Lebruyn nt zeer blij met de resultaten,
gemiddelde Wiskundigen: 10, gemiddelde Fysici:11 (zelfde vak)
[quote="Marijke Van Hauwaert"]Marijke Van Hauwaert ‎:o Ik wist iets dat Philippe niet wist! Dit moment ga ik voor altijd onthouden. ♥[/quote]

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

cron