Weerwolven van WINAK 2 - TOPIC OPEN

Een subforum voor alle forumgames die het einde van hun levensloop hebben bereikt. Hier rusten de verliezers in vrede, en werken dwergen aan de standbeelden voor de winnaars.

Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium

Poll: Wie zijn de laatste 2 weerwolven?

Robbe & Slimmy
0
No votes
Robbe & Slimmy
0
No votes
Robbe & Quinten
2
5%
Robbe & Quinten
2
5%
Robbe & VFlicka
3
7%
Robbe & VFlicka
3
7%
Robbe & Joke
2
5%
Robbe & Joke
2
5%
Robbe & Joyce
10
24%
Robbe & Joyce
10
24%
Robbe & Stanny
0
No votes
Robbe & Stanny
0
No votes
Robbe? Hij is helemaal geen weerwolf!
4
10%
Robbe? Hij is helemaal geen weerwolf!
4
10%
Robbe & Tom
0
No votes
Robbe & Tom
0
No votes
Robbe & Fristi
0
No votes
Robbe & Fristi
0
No votes
Total votes: 42

Fristi
WOZ

Post#91 » Mon Nov 17, 2008 9:58 am

Gert J. wrote:
Fristi wrote: Ik kan enkel zeggen dat ik geen weerwolf ben, maar als ge zo nodig op mij wilt gokken, be my guest ^^
Door da laatste gedeelte begin ik nu aan u te denken. Zoiets zoude ni zeggen als ge burger zou zijn. Da is zo een beetje intimiderend.

Of ik ben paranoiä aant worden... :!:
haha, het intimiderende was gewoon door het volgende:
Ik was moe en ik las plots da Dave uit randomness op mij wou stemmen, terwijl er mensen zijn met meer hints tegen hen en ik vond da stom.

Zout gij het fijn vinden om er als eerste uit te vliegen?
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

slimmy
Prosenior

Post#92 » Mon Nov 17, 2008 11:12 am

En was je moe omdat je vorige nacht MathWolf brutaal verslond?

Ik ga me waarschijnlijk nog onthouden van stemming deze keer. Tenzij er hier nog overtuigende argumenten komen dan "laten we random mensen uitstemmen"

Dave
WOZ

Post#93 » Mon Nov 17, 2008 11:28 am

Fristi wrote: haha, het intimiderende was gewoon door het volgende:
Ik was moe en ik las plots da Dave uit randomness op mij wou stemmen, terwijl er mensen zijn met meer hints tegen hen en ik vond da stom.

Zout gij het fijn vinden om er als eerste uit te vliegen?
Randomness ftw! :lol:

Joke
WOZ

Post#94 » Mon Nov 17, 2008 3:30 pm

slimmy wrote:Of hij kan een belangrijke rol hebben in het spel in ons voordeel. En als we hem dan dood stemmen dan kan hij zeggen "told you so!"
nee, want dan is hij dood! muahahaha

gewoon hopen op goed geluk de eerste keer :roll: maar niet stemmen is ook wel verdacht!
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

Math Wolf

Post#95 » Mon Nov 17, 2008 4:46 pm

Even een waarschuwing:

ALS JE JE WILT ONTHOUDEN, STEM DAN OP DE VOLGENDE MANIER:

Official Vote: No Vote

ALS JE IMMERS 2 KEER NIET STEMT, BETEKENT DAT INSTANT DEATH!

(sorry voor de grootte, maar dat is een belangrijke boodschap...)
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

Pieter Belmans

Post#96 » Mon Nov 17, 2008 4:52 pm

Offical vote: racekakje

Twee grote hints wat mij betreft in zijn richting, niet stemmen haalt ook maar weinig uit en als er geen mensen mijn mening delen gebeurt er toch niks :). Mensen overtuigen heeft weinig zin zo vroeg in het spel, dus laat individuele vermoedens maar de doorslag geven.

Glenn

Post#97 » Mon Nov 17, 2008 5:04 pm

Official vote: racekakje

Zoals racekakje hetzelf zo mooi verwoord "Tis idd gokken tussen een paar personen; en ik ben er een van :s". Omdat een van de hints duidelijk wijst naar racekakje is de kans dat racekakje een weerwolf is voor mij minstens gelijk aan 1/3. Of de hint met het hert correct is, valt voorlopig nog af te wachten...

Q
Prosenior

Post#98 » Mon Nov 17, 2008 5:05 pm

Offical vote: Karel

Enkel wegens de duidelijke "toegestroomde vreemdeling tip". Zou idd zonde zijn als een goede speler als Karel eruit gaat als burger maar mss nog gevaarlijker als hij erin blijft als weerwolf.
Mazzel

Stanny
WOZ

Post#99 » Mon Nov 17, 2008 5:37 pm

Official Vote: Fristi

uit randomness :P

Glenn

Post#100 » Mon Nov 17, 2008 5:56 pm

Q wrote:Offical vote: Karel

Enkel wegens de duidelijke "toegestroomde vreemdeling tip". Zou idd zonde zijn als een goede speler als Karel eruit gaat als burger maar mss nog gevaarlijker als hij erin blijft als weerwolf.
Ben je er zeker van dat toegestroomde vreemdeling wel een unieke tip is en geen algemene tip? Hoewel ik toch moet toegeven dat "toegestroomd" in mijn ogen ook een zeker watergehalte heeft.

Maar... dan nog kan er twijfel bestaan. Karel is namelijk niet de enige die in het dorp is geraakt doormiddel van een boot. De kans is groot dat Stanny in zijn bananenkist ook de boot heeft verkozen als beste smokkelweg. Hiermee wil ik er op wijzen dat we rekening moeten proberen te houden met welke tips uniek en welke algemeen zijn en dat het niet vanzelfsprekend is dat de tip op Karel een unieke tip is.

Sebastiaan

Post#101 » Mon Nov 17, 2008 5:57 pm

Offical vote: Gerard Jansens

total randomness ftw!

Midori

Post#102 » Mon Nov 17, 2008 6:09 pm

Official vote: Racekakje

Wegens eerder vernoemde redenen :)

Nynek
WOZ

Post#103 » Mon Nov 17, 2008 6:25 pm

Official vote:Sylvain

NecRock
WOZ

Post#104 » Mon Nov 17, 2008 6:52 pm

Ik vind de tip naar racekakje iets té duidelijk, en ga daarom speciaal niet op hem stemmen. Ik vertrouw Math Wolf niet, ik denk dat hij ons probeert te misleiden :p

Official vote: Gerard, omwille van de "nog eens" en de "keel overgesneden".

Felix

Post#105 » Mon Nov 17, 2008 7:19 pm

Gert J. wrote:
Fristi wrote: Ik kan enkel zeggen dat ik geen weerwolf ben, maar als ge zo nodig op mij wilt gokken, be my guest ^^
Door da laatste gedeelte begin ik nu aan u te denken. Zoiets zoude ni zeggen als ge burger zou zijn. Da is zo een beetje intimiderend.

Of ik ben paranoiä aant worden... :!:
Op het eind van het vorige spel zei ik ook dat ze het maar zelf moesten weten en mij moesten doodstemmen als ze het wilden. En ik was ook burger hé ;) Dus daarvoor ga ik fristi echt niet verdenken :)

Official vote: KiKiN
"Reality is an illusion that occurs due to the lack of alcohol"

Return to “Game Over”