Dota

Activiteiten van andere clubs mag je hier plaatsen!

Moderator: Praesidium

Jappe

Dota

Post#1 » Tue Nov 04, 2008 10:59 pm

JOOOO

Voor al de manne die Dota kennen http://www.dota-allstars.com/.

Ik en de Roy (en zijn broertje soms :p) zoeken nog wa mensen voor dit te spelen over hamachi, U kan altijd uw versies van warcraft 3 bij ons verkrijgen en we geven u dan de hamachi gegevens waardoor u deze mod samen met ons vrolijk kan spelen.

http://www.youtube.com/watch?v=0OzWIFX8M-Yvoor de hardcore dota spelers!

KTHNXBYE

Jappe

(ik wist ni waar ik het moest zetten, en aangezien dit ook een soort van activiteit is )
Are you threatening me?

Sebastiaan

Post#2 » Tue Nov 04, 2008 11:40 pm

Dota is vet kicken 8)

Kheb er jammergenoeg ni genoeg tijd voor. :)

Fristi
WOZ

Post#3 » Tue Nov 04, 2008 11:58 pm

same :)
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

Karel
WOZ

Post#4 » Wed Nov 05, 2008 10:57 am

Heb DOTA heel veel gespeeld vroeger, dus ik zie een spelletje wel zitten. Maar ik ga da uit principe echt niet over hamachi ofzo spelen. Koop Warcraft 3 gewoon legaal (kost 4 euro ofzo in mediamarkt?) en dan kunt ge het normaal op battle.net spelen.

Roy

Post#5 » Wed Nov 05, 2008 12:44 pm

Karel wrote:Heb DOTA heel veel gespeeld vroeger, dus ik zie een spelletje wel zitten. Maar ik ga da uit principe echt niet over hamachi ofzo spelen. Koop Warcraft 3 gewoon legaal (kost 4 euro ofzo in mediamarkt?) en dan kunt ge het normaal op battle.net spelen.
Toen 'k laatst ging kijken was 't 20 euro voor Warcraft III + nog es 20 voor The Frozen Throne en aangezien er soms nog mensen meedoen die ook niet al te veel tijd hebben en het daarom niet zagen zitten om 40 euro uit te geven voor een enkele mod/map van een relatief oud spel soms es mee te kunnen spelen, gebruiken we dus hamachi.

We spelen het trouwens enkel onder elkaar + met AI bots en zitten dan meestal ook op TS, 't niveau van pubs op battle.net lag niet bepaald hoog en van samenspel was er ook quasi geen sprake. :roll:

PS: Blizzard heeft toch al geld genoeg! :wink:

Karel
WOZ

Post#6 » Wed Nov 05, 2008 1:13 pm

Heel tof, maar ik doe er toch niet aan mee :). Of ze geld genoeg hebben of niet doet er niet toe, Blizzard verdient dat.

Op amazon.co.uk is het maar 15 euro voor spel + expansion pack. En je kunt het wellicht gemakkelijk nog goedkoper vinden.

Ik heb me alleszins goed geamuseerd met pubs, wij speelden dan ook pubs met een vijftal vrienden, zodat we eigenlijk het volledige team voor onszelf hadden. En dan kun je natuurlijk zo veel samen spelen als je wilt. Quitters zijn wel een probleem, maar ja.

Roy

Post#7 » Wed Nov 05, 2008 1:54 pm

Karel wrote:Heel tof, maar ik doe er toch niet aan mee :). Of ze geld genoeg hebben of niet doet er niet toe, Blizzard verdient dat.

Op amazon.co.uk is het maar 15 euro voor spel + expansion pack. En je kunt het wellicht gemakkelijk nog goedkoper vinden.

Ik heb me alleszins goed geamuseerd met pubs, wij speelden dan ook pubs met een vijftal vrienden, zodat we eigenlijk het volledige team voor onszelf hadden. En dan kun je natuurlijk zo veel samen spelen als je wilt. Quitters zijn wel een probleem, maar ja.
/respect

Als dat uw principes zijn dan moet ge u daaraan houden, ook al deel 'k ze niet, toch respecteer 'k ze principieel.

Indien er voldoende geïnteresseerden zijn met hetzelfde argument kunnen degenen die meedoen misschien eens kijken achter een exemplaar, maar 'k wil niemand verplichten om iets tegen hun principes te kopen.

Jappe

Post#8 » Wed Nov 05, 2008 5:25 pm

Zo is dat. Trouwens, ge kunt ook altijd is testen he. bevalt het u, dan koopt ge het. Zegt ge van "nee das nix voor mij" dan edde geen geld voor niets uit gegeven.
Are you threatening me?

racekakje
WOZ

Post#9 » Wed Nov 05, 2008 6:16 pm

Jappe wrote:Zo is dat. Trouwens, ge kunt ook altijd is testen he. bevalt het u, dan koopt ge het. Zegt ge van "nee das nix voor mij" dan edde geen geld voor niets uit gegeven.
Daarvoor zijn er gratis demo's van games..

Jappe

Post#10 » Thu Nov 06, 2008 1:15 am

Die imo meestal suck zijn.
Are you threatening me?

Return to “Activiteiten”