Groepen en sudokus

Forum van 1ste Bachelor Wiskunde.

Moderator: Praesidium

User avatar
Soo Mee
Posts: 251

Groepen en sudokus

Post#1 » Sat Dec 08, 2007 2:43 pm

'k zal de activiteit eens doen stijgen hier
Schriftelijke taak (3 tot 5 blz) af te geven bij de finale test.
opdracht : werk door het hoofdstuk 'micro-sudoku' in de notas en het artikel 'mini-sudokus and groups' (te vinden onder studiemateriaal) en werk iets verders uit dat je speciaal interesseerde. Er zal op drie criteria geevalueerd worden : creativiteit, originaliteit en relevantie met betrekking tot de cursus.
Dat is de taak...


En nu komt de vraag: Wat is de taak??

ok, ik heb dat allemaal gelezen, 'k snap over't algemeen wel wat ze allemaal doen. En nu?

User avatar
racekakje
WOZ
Posts: 740

Post#2 » Sat Dec 08, 2007 4:01 pm

Stoch redelijk logisch..

Ge leest da hoofdstuk en da artikel tot ge plots bij een onderdeeltje iets hebt van damn! das intressant, dat intresseert mij, daar wil ik echt alles van weten.

Dan tikte da in in google.. ge selecteert en leest en weet er alles van.

Dan gade slapen, 's nachts krijgde een goei id, van als ik nu is zowiets maak, da heeft er wel mee te maken, da is origineel en creatief..

En dan doede da, en ge hebt redelijke goeie punten.



PS : ge moogt ook op andere plaatsen uw id krijgen.

User avatar
Soo Mee
Posts: 251

Post#3 » Sat Dec 08, 2007 4:20 pm

racekakje wrote:Stoch redelijk logisch..

Ge leest da hoofdstuk en da artikel tot ge plots bij een onderdeeltje iets hebt van damn! das intressant, dat intresseert mij, daar wil ik echt alles van weten.

Dan tikte da in in google.. ge selecteert en leest en weet er alles van.

Dan gade slapen, 's nachts krijgde een goei id, van als ik nu is zowiets maak, da heeft er wel mee te maken, da is origineel en creatief..

En dan doede da, en ge hebt redelijke goeie punten.



PS : ge moogt ook op andere plaatsen uw id krijgen.
Welja,
'k loop er al een hele week aan te denken, maar nog geen id dat in mijn kopke schiet zenne. bij mij zit er zo geen genieke binnenin.

ik blijf dat maar herlezen in dehoop dat ik een idee krijg, maar euh.. wth

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Post#4 » Sat Dec 08, 2007 4:23 pm

ik denk dat racekakje er niet naast zit.
Een idee kan zijn om dat allemaal (opnieuw) te lezen, en op een zeker moment als er iets heel oppervlakkig vermeld staat (dat er ook verbanden kunnen gevonden worden met en zekere groep of iets dergelijks) dat dan volledig uit te werken (en dan heel groot te schrijven met een paar tekeningetjes ertussen voor de duidelijkheid :wink:).
Als er zo geen groep vermeld staat... zelf zoeken naar zo'n groep of naar een ander onderwerp.
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Post#5 » Sun Dec 09, 2007 5:11 pm

Als je echt niets vindt dat je interesseert, praat er eens over met Lebruyn, waarschijnlijk helpt hij je wel wat op weg, of doet hij je wel iets aan de hand.

Rekening houdend met de opdracht, vermoed ik dat het van Lebruyn komt?
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Soo Mee
Posts: 251

Post#6 » Mon Dec 10, 2007 3:01 pm

uhu ... :roll:
hopeloos

we'll c

Return to “1ste Bachelor”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

cron