Wiskundigen?

Examenroosters, algemene discussies, ...

Moderator: Praesidium

Poll: Wiskundige?

Ja !
6
7%
Ja !
6
7%
Nee, fysicus
6
7%
Nee, fysicus
6
7%
Nee, informaticus
24
29%
Nee, informaticus
24
29%
Half, statisticus
2
2%
Half, statisticus
2
2%
Nee, iets anders
3
4%
Nee, iets anders
3
4%
Total votes: 82

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#16 » Thu Nov 01, 2007 10:08 pm

Math Wolf wrote:statistici kunnen er anders ook wat van, ik voel regelmatig plaatsvervangende schaamte. Het 97,5% kwantiel van de standaard normale verdeling? Dat is 2! (Het is ongeveer 1.96) Het 97,5% kwantiel van een standaard t-verdeling, ook 2! (dat kan variëren naargelang de verdeling tussen ongeveer 12,7 (voor 1 vrijheidsgraad) en diezelfde 1.96 (oneindig vrijheidsgraden = standaard normaal) en is pas kleiner dan 2 voor meer dan 60 vrijheidsgraden...)
oink? :oops:
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

DeWiskundige
Posts: 92

Post#17 » Sun Nov 11, 2007 6:17 am

Het feit dat Math Wolf een topic post met als titel Wiskundigen? is een schande. Ik twijfel tussen een nominatie in te dienen voor 'ironie van het jaar' of een 2de wiskundige jihad/fatwa/whatever uit te roepen over Math Wolf en heel WINAK.
Vrees mij want op een dag zal ik je heerser zijn.

User avatar
Lesly
Posts: 343

Post#18 » Sun Nov 11, 2007 1:06 pm

DeWiskundige wrote:Het feit dat Math Wolf een topic post met als titel Wiskundigen? is een schande. Ik twijfel tussen een nominatie in te dienen voor 'ironie van het jaar' of een 2de wiskundige jihad/fatwa/whatever uit te roepen over Math Wolf en heel WINAK.
die jihad zie ik niet zitten maar die vrouwelijke (!) maagden ervan moogde gerust naar WINAK sturen :P

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#19 » Sun Nov 11, 2007 1:08 pm

Lesly wrote:
DeWiskundige wrote:Het feit dat Math Wolf een topic post met als titel Wiskundigen? is een schande. Ik twijfel tussen een nominatie in te dienen voor 'ironie van het jaar' of een 2de wiskundige jihad/fatwa/whatever uit te roepen over Math Wolf en heel WINAK.
die jihad zie ik niet zitten maar die vrouwelijke (!) maagden ervan moogde gerust naar WINAK sturen :P
zijn vrouwelijke maagden meestal niet voor een reden maagd? :?
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Post#20 » Sun Nov 11, 2007 2:53 pm

Robbe wrote:
Lesly wrote:die jihad zie ik niet zitten maar die vrouwelijke (!) maagden ervan moogde gerust naar WINAK sturen :P
zijn vrouwelijke maagden meestal niet voor een reden maagd? :?
waarom moeten het altijd vrouwelijke maagden zijn ?! :(
Aangezien het aantal vrouwelijke studenten in de wiskunde niet veel kleiner is dan het aantal mannelijke studenten in de wiskunde (als het al niet groter is (!) ), eis ik dat, aangezien het een oproep is van een wiskundige, er ook mannen beloofd worden.
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

User avatar
Lesly
Posts: 343

Post#21 » Sun Nov 11, 2007 2:55 pm

Robbe wrote:
Lesly wrote:
DeWiskundige wrote:Het feit dat Math Wolf een topic post met als titel Wiskundigen? is een schande. Ik twijfel tussen een nominatie in te dienen voor 'ironie van het jaar' of een 2de wiskundige jihad/fatwa/whatever uit te roepen over Math Wolf en heel WINAK.
die jihad zie ik niet zitten maar die vrouwelijke (!) maagden ervan moogde gerust naar WINAK sturen :P
zijn vrouwelijke maagden meestal niet voor een reden maagd? :?
omdat ze pas binne een week 16 worden :P... en wij nog wel een week kunne wachte ;)

User avatar
Lesly
Posts: 343

Post#22 » Sun Nov 11, 2007 3:01 pm

Joke wrote:
Robbe wrote:
Lesly wrote:die jihad zie ik niet zitten maar die vrouwelijke (!) maagden ervan moogde gerust naar WINAK sturen :P
zijn vrouwelijke maagden meestal niet voor een reden maagd? :?
waarom moeten het altijd vrouwelijke maagden zijn ?! :(
Aangezien het aantal vrouwelijke studenten in de wiskunde niet veel kleiner is dan het aantal mannelijke studenten in de wiskunde (als het al niet groter is (!) ), eis ik dat, aangezien het een oproep is van een wiskundige, er ook mannen beloofd worden.
ok... mannelijke maagden voor de niet-feministische vrouwelijke winakkers dan :P


ps: valt het jullie ook op dat Joke in haar posts bijna altijd wel iets eist

DeWiskundige
Posts: 92

Post#23 » Mon Nov 12, 2007 6:11 am

Lesly wrote:
DeWiskundige wrote:Het feit dat Math Wolf een topic post met als titel Wiskundigen? is een schande. Ik twijfel tussen een nominatie in te dienen voor 'ironie van het jaar' of een 2de wiskundige jihad/fatwa/whatever uit te roepen over Math Wolf en heel WINAK.
die jihad zie ik niet zitten maar die vrouwelijke (!) maagden ervan moogde gerust naar WINAK sturen :P
Het zijn vijgen voor moslims...
Voor elke wiskundige martelaar daarentegen staan er in de hemel 30 afgeleefde informatici en fysici klaar om hem te dienen tot het einde der dagen.
Om nog maar te zwijgen van de eindeloze hemelbibliotheek.
Vrees mij want op een dag zal ik je heerser zijn.

DeWiskundige
Posts: 92

Post#24 » Mon Nov 12, 2007 6:11 am

Lesly wrote:ps: valt het jullie ook op dat Joke in haar posts bijna altijd wel iets eist
De perfecte houding voor een wiskundige!
Vrees mij want op een dag zal ik je heerser zijn.

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Post#25 » Mon Nov 12, 2007 6:29 pm

Lesly wrote:ok... mannelijke maagden voor de niet-feministische vrouwelijke winakkers dan :P


ps: valt het jullie ook op dat Joke in haar posts bijna altijd wel iets eist
waarom alleen maar voor de niet feministische ? weeral een discriminatie ? waarom ?

dit was de eerste post (denk ik) waarin ik "ik eis" gebruik. Uw opmerking is irrelevant. :P
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

User avatar
Lesly
Posts: 343

Post#26 » Mon Nov 12, 2007 7:01 pm

Joke wrote:waarom alleen maar voor de niet feministische ? weeral een discriminatie ? waarom ?
feministen willen toch geen mannen??? en daarbij... er zijn morele grenzen he
Joke wrote:dit was de eerste post (denk ik) waarin ik "ik eis" gebruik. Uw opmerking is irrelevant. :P

woehoe... vooruitgang... gewoon ben ik irrelevant :oops:

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Post#27 » Tue Nov 13, 2007 10:49 am

Lesly wrote:
Joke wrote:waarom alleen maar voor de niet feministische ? weeral een discriminatie ? waarom ?
feministen willen toch geen mannen??? en daarbij... er zijn morele grenzen he
Aangezien de wonderen de wereeld nog niet uit zijn, bestaan er feministen die nog blijven hopen. Morele grenzen voor wie ? de feministen veronderstel ik dat je bedoelt. Tja, om uw grenzen te kennen moet ge der minstens een keer over gaan he.
Lesly wrote:woehoe... vooruitgang... gewoon ben ik irrelevant :oops:
zooo ver zou ik nu ook weer niet gaan hoor :wink:
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

User avatar
Lesly
Posts: 343

Post#28 » Tue Nov 13, 2007 11:32 am

Joke wrote:bestaan er feministen die nog blijven hopen.
als ze blond zijn dan moogde ze gerust naar mij doorsture en
als ze leuk zijn zal ik ze wel overtuigen :P

Joke wrote:
Lesly wrote:woehoe... vooruitgang... gewoon ben ik irrelevant :oops:
zooo ver zou ik nu ook weer niet gaan hoor :wink:
damn!

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Post#29 » Wed Nov 14, 2007 1:43 pm

Lesly wrote:zal ik ze wel overtuigen
I :lol:'ed
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Post#30 » Wed Nov 14, 2007 5:55 pm

Math Wolf wrote:
Lesly wrote:zal ik ze wel overtuigen
I :lol:'ed
x2
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

cron