d00p Taxi ;)

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

slimmy
Prosenior

d00p Taxi ;)

Post#1 » Sun Oct 14, 2007 11:14 am

Omdat er veel vragen zijn om mensen naar huis te brengen hetvolgende idee: Iedereen die ged00pt wordt en naar huis gebracht wil worden stuurt zijn adres door naar mij (slimmy@winak.be) zo kan ik een route uitstippelen om efficient iedereen (hoeverre het mogelijk is) naar huis te brengen. Als het niet mogelijk is krijg je wel een mailtje terug en liefst enkel als ge echt geen andere slaapplaats/vervoer vindt.

Soo Mee

Post#2 » Sun Oct 14, 2007 7:27 pm

ohzo, nr 1 op de wachtlijst (a)?

'k woon wel compleet uit de richting

Nynek
WOZ

Post#3 » Sun Oct 14, 2007 10:46 pm

bij mij zijn ze zo zot om zelf mij te komen halen :D

maar waar zal da douchen zijn? want ze moeten wel weten waar da ze mijn stoffelijk overschot kunnen ophalen.

slimmy
Prosenior

Post#4 » Sun Oct 14, 2007 10:47 pm

Da zal afhangen van de chauffeurs, maar ge krijgt zeker nog voor den doop een antwoord of het mogelijk is. (Maar Soo Mee we zullen doen wat we kunnen voor je thuis te krijgen! maar dan moet je wel beloven een trouwe WINAKster te worden! ;))

De deadline voor "taxi" aanvragen is woensdag 17 Oktober 2007, daarna worden geen verzoeken meer behandeld ;)

Shinta
WOZ

Post#5 » Mon Oct 15, 2007 12:05 pm

Die Lorenz Rusch kan ik alvast meepakken aangezien die op mijn weg naar huis woont.
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

racekakje
WOZ

Post#6 » Mon Oct 15, 2007 4:57 pm

Shinta wrote:Die Lorenz Rusch kan ik alvast meepakken aangezien die op mijn weg naar huis woont.
Zaaaaaaalig..

slimmy
Prosenior

Post#7 » Mon Oct 15, 2007 5:47 pm

Gelieve ook door te vertellen aan jullie medeschachten dat je moet mailen voor het vervoer

Soo Mee

Post#8 » Mon Oct 15, 2007 6:18 pm

slimmy wrote:Maar Soo Mee we zullen doen wat we kunnen voor je thuis te krijgen! maar dan moet je wel beloven een trouwe WINAKster te worden! ;)
Ben ik dan niet goed op weg?
Ik doorsta storm en onweer thuis om koste wat wil ged%pt te worden. Van trouw gesproken - al zeg ik het zelf :P - en 't is nog niet eens donderdag...

Wie mij thuis brengt/krijgt, verdient mijn eeuwige dankbaarheid en loyalty. (ok, nu haken ze allemaal af :wink: )

'k denk dat'k al een naam heb.. Soo Mee? ah die een die niet thuis geraakte. :roll:

Fristi
WOZ

Post#9 » Wed Oct 17, 2007 5:22 pm

kk, ik heb mail gestuurd naar slimmy maar aangezien ik toch zeker wil zijn (en mss ook een een beetje aandacht wil :) ) ff late wete dak in kontich zou moeten eindigen..

en voor ge zegt da het te laat is, menne mail was gistere verstuurd ^^

Fristi

slimmy
Prosenior

Post#10 » Wed Oct 17, 2007 5:51 pm

Schilde Soo Mee
Antwerpen Rebecca
Antwerpen Anyes
Deurne Yannick
Brasschaat Thomas De Vylder
Kontich Kevin Wijckmans

deze heb ik ontvangen, en worden zeker naar huis gebracht.

Normaal is het geen probleem als je in een van deze steden woont of heel dicht bij als je geen mail hebt gestuurd.

Soo Mee

Post#11 » Wed Oct 17, 2007 7:49 pm

slimmy wrote:Schilde Soo Mee
Antwerpen Rebecca
Antwerpen Anyes
Deurne Yannick
Brasschaat Thomas De Vylder
Kontich Kevin Wijckmans

deze heb ik ontvangen, en worden zeker naar huis gebracht.

Normaal is het geen probleem als je in een van deze steden woont of heel dicht bij als je geen mail hebt gestuurd.
Bangelijkkkkk,
'k zou al dankbaar zijn, maar laat ons eerst nog een daggetje afwachten :DDD

mijn hoofd maakt zo van die vreemde connecties, mss ligt 't aan mij, maar dat weerhoudt mij niet toch even te vermelden...
Schilde Soo Mee
Kontich Kevin
Antwerpen Anyes
*hihi* (de rest telt niet mee :p)

Fristi
WOZ

Post#12 » Wed Oct 17, 2007 10:28 pm

hihi .. ik sta ertussen :D

serieus..bedankt alvast , das echt wel feest!..mss geraak ik dan toch nog in practicum wiskunde dag erna..:P

slimmy
Prosenior

Post#13 » Fri Oct 19, 2007 11:35 am

Proficiat allemaal!

ik hoop dat het zo leuk was voor jullie als het voor mij was! En merci voor mij helemaal te bekladden bij de praesesdoop :lol:

Alvast tot op de Halloween TD (dinsdag) en/of het aspendos etentje (donderdag). Gelieve in te schrijven op voorhand bij het etentje

Yannick

Post#14 » Fri Oct 19, 2007 11:55 am

Jaja het was 100% geslaagd ! Heil WINAK _o_

En die praesesdoop .. das graag gedaan ;) :P . Kvond da je der nog héél proper uitzag daarna in den d00ptaxi !

En aan alle mede-ged**pte schachten: zalige groepssfeer! Geslaagde avond dankzij de organisatie en de goeie wil van iedereen :p
What did you learn in school today?
-Revenge.

Dave
WOZ

Post#15 » Fri Oct 19, 2007 1:22 pm

Prociat aan alle gedoopten!
Mijn stem is er in ieder geval compleet aan, t'gaat een rustige dag worden voor mijn medebewoners hier :)

Return to “Algemeen”