Examenstress: zaag er maar op los

Examenroosters, algemene discussies, ...

Moderator: Praesidium

Poll: Wie moet er verdwijnen?

DeWiskundige
10
12%
DeWiskundige
10
12%
MathWolf
1
1%
MathWolf
1
1%
Alle twee, aub!
16
19%
Alle twee, aub!
16
19%
Geen van beiden (What are you nuts?)
15
18%
Geen van beiden (What are you nuts?)
15
18%
Total votes: 84

Lesly

Post#166 » Wed Jun 13, 2007 2:31 pm

Math Wolf wrote:Anderzijds, ik ga eerlijk zijn: de sloef zijn van een feministische wiskundige lijkt mij best wel interessant, als ik zelf geen vriendin had, zou ik me zelf misschien ook kandidaat stellen. :wink:
het enige echte probleem is da feministische... na de sex ga je eraan :evil:

Joke
WOZ

Post#167 » Wed Jun 13, 2007 3:42 pm

DeWiskundige wrote:Maar ik houd van haar, het idee van zo'n perfect wiskundig geconstrueerde, in wiskunde geïnteresseerde vrouw zo dicht in de buurt, maakt me wild. !
ok, nu wordt het toch wel een beke raar
DeWiskundige wrote:Ik heb daarnet zelfs een fout geschreven in de tweede isomorfiestelling omdat ik aan haar dacht!
nog raarder
DeWiskundige wrote:Bovendien heb ik er geen probleem mee om de sloef te zijn van een feministische wiskundige.
dan ben jij niet moeilijk.
DeWiskundige wrote:Is dat niet juist de droom van elke mannelijke wiskundige? (voorbeeld: prof. Lowen??)
nu wordt ik toch wel bang.
DeWiskundige wrote:Ik wil niet anders dan ondergeschikt zijn aan haar prachtige wiskundige brein en zal zelfs haar grappen over toegepaste verdragen met een glimlach.
da's dan heel spijtig voor u...
DeWiskundige wrote:Ik wil je elke ring geven die je wilt! Al dan niet commutatief, met of zonder 1, zoveel nuldelers als je wilt, je moet het maar vragen en ik zal het construeren voor je!
dan liefst een commutatieve ring, met eindig veel elementen, 6 nuldelers, en die geen neutraal element heeft.
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

Math Wolf

Post#168 » Wed Jun 13, 2007 3:43 pm

Lesly wrote:
Math Wolf wrote:Anderzijds, ik ga eerlijk zijn: de sloef zijn van een feministische wiskundige lijkt mij best wel interessant, als ik zelf geen vriendin had, zou ik me zelf misschien ook kandidaat stellen. :wink:
Maar nee, dat is alleen zo bij spinnen. Bij feministische vrouwen moet je alleen:
1. beseffen dat zij de baas zijn in huis en je daar ook naar gedragen
2. hen meestal gelijk geven
3. veel helpen in het huishouden en liefst zelfs een meerderheid van het werk doen
4. vooral je niet als een macho gedragen
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

DeWiskundige

Post#169 » Wed Jun 13, 2007 3:57 pm

Joke wrote:
DeWiskundige wrote:Ik wil je elke ring geven die je wilt! Al dan niet commutatief, met of zonder 1, zoveel nuldelers als je wilt, je moet het maar vragen en ik zal het construeren voor je!
dan liefst een commutatieve ring, met eindig veel elementen, 6 nuldelers, en die geen neutraal element heeft.
of zoiets in de trend? (denkt diep na om zijn ultieme geliefde niet teleur te stellen)

Toe Joke, om samen met jou in een verzameling te zitten, zou ik zelfs een toegepaste recht in de ogen kijken, ik zou zelfs een informaticus zeggen dat zijn studies waardevol zijn, allemaal voor een goedkeurende en vriendelijke blik van jou! Wees mijn sluiting, mijn initiale en finale topologie, mijn elementaire functieruimte, mijn complement en mijn complex toegevoegde.

Laat ons samen de unieke voortbrengers worden van een heel nieuwe verzameling van wiskundigen!

Dat en niets anders smeek ik jou, met heel mijn hart.
Vrees mij want op een dag zal ik je heerser zijn.

Lesly

Post#170 » Wed Jun 13, 2007 4:01 pm

Math Wolf wrote:
Lesly wrote:
Maar nee, dat is alleen zo bij spinnen. Bij feministische vrouwen moet je alleen:
1. beseffen dat zij de baas zijn in huis en je daar ook naar gedragen
2. hen meestal gelijk geven
3. veel helpen in het huishouden en liefst zelfs een meerderheid van het werk doen
4. vooral je niet als een macho gedragen
1. das ook bij niet-feministische vrouwen
2. doe ik zo ie zo (dan ben ik van da gezaag af)
3. no way !
4. doe ik ni

valt eigenlijk nog mee... op puntje 3 na... koken is geen probleem maar kuisen, wassen, strijken, ... zie ik ni echt zitte

Lesly

Post#171 » Wed Jun 13, 2007 4:05 pm

DeWiskundige wrote:
Joke wrote:
of zoiets in de trend? (denkt diep na om zijn ultieme geliefde niet teleur te stellen)

Toe Joke, om samen met jou in een verzameling te zitten, zou ik zelfs een toegepaste recht in de ogen kijken, ik zou zelfs een informaticus zeggen dat zijn studies waardevol zijn, allemaal voor een goedkeurende en vriendelijke blik van jou! Wees mijn sluiting, mijn initiale en finale topologie, mijn elementaire functieruimte, mijn complement en mijn complex toegevoegde.

Laat ons samen de unieke voortbrengers worden van een heel nieuwe verzameling van wiskundigen!

ooohhh... het begin van een stalk-relatie :P

Shinta
WOZ

Post#172 » Wed Jun 13, 2007 4:27 pm

Lesly wrote:
DeWiskundige wrote:
Joke wrote:

keb meteen men les van wiskunde ook al geleerd door dit te lezen.
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

Joke
WOZ

Post#173 » Wed Jun 13, 2007 10:24 pm

Shinta wrote:
Lesly wrote:
DeWiskundige wrote:
Joke wrote:

keb meteen men les van wiskunde ook al geleerd door dit te lezen.
niet echt, aangezien een ring per definitie een neutraal element heeft :wink:

ik heb zo het gevoel dat er iemand heel hard is gevallen en maar is blijven bonken, want dat wordt hier toch wel vrij eng... :?
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

DeWiskundige

Post#174 » Wed Jun 13, 2007 10:31 pm

Joke wrote:niet echt, aangezien een ring per definitie een neutraal element heeft :wink:
...
...
...
erm, van dat trouwen, laat maar vallen, ik zoek wel iemand anders...
(tenzij je bedoelt een neutraal element voor de optelling, dan heb ik niets gezegd. *kruist vingers hoopvol*)

Math Wolf

Post#175 » Wed Jun 13, 2007 10:34 pm

Joke wrote:niet echt, aangezien een ring per definitie een neutraal element heeft :wink:
Technisch heb je gelijk, elke ring heeft een neutraal element!
Wikipedia wrote:Er bestaat een element 0 uit R zodat voor alle a uit R geldt dat a+ 0 = 0 + a = a.
Men noemt 0 het neutraal element (voor de 'optelling')
Wikipedia wrote:Als een element e van de ring de eigenschap heeft dat e * a = a = a * e voor elke a uit de ring, is e een één-element of identiteit van de ring. Zo'n ring heet een ring met één-element. Volgens sommige wiskundigen 'hoort' een ring echter (per definitie) een één-element te hebben. De verzameling even gehele getallen met de gebruikelijke optelling en vermenigvuldiging is een voorbeeld van een commutatieve ring zonder één-element
Heil Joke, ze heeft DeWiskundige in de val gelokt en een elementaire fout laten maken!
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

Lesly

Post#176 » Thu Jun 14, 2007 1:30 pm

Math Wolf wrote:Heil Joke, ze heeft DeWiskundige in de val gelokt en een elementaire fout laten maken!
dus Joke is nu de nieuwe DeWiskundige? En DeWiskundige is nu GebuisdVoorWiskunde?

Joke
WOZ

Post#177 » Fri Jun 15, 2007 9:43 am

Lesly wrote:
Math Wolf wrote:Heil Joke, ze heeft DeWiskundige in de val gelokt en een elementaire fout laten maken!
dus Joke is nu de nieuwe DeWiskundige? En DeWiskundige is nu GebuisdVoorWiskunde?
nee, DeWiskundige blijft DeWiskundige en Joke verdient nu genoeg respect van DeWiskundige om niet meer gevierendeeld te worden :wink:

Lesly

Post#178 » Fri Jun 15, 2007 2:13 pm

Joke wrote:Joke verdient nu genoeg respect van DeWiskundige om niet meer gevierendeeld te worden :wink:
ok... maar ook ni meer :P

DeWiskundige

Post#179 » Fri Jun 15, 2007 2:39 pm

Ik heb zojuist met mijn psychiater gesproken en die beweerde dat dit een teken is dat Joke de ware is voor mij. Een vrouw die me zo in de war brengt dat ik fouten maak, is de perfecte tegenhanger voor mijn persoonlijkheid volgens hem.

Hij waarschuwde me wel dat ik mogelijk niet de ware ben voor haar, al hoop ik stiekem van wel. Elke avond als ik in mijn bed kruip, bid ik tot alle grote wiskundigene dat het wederzijds is, al word ik verscheurd door de gedachte dat het niet zo is.

Lesly

Post#180 » Fri Jun 15, 2007 3:47 pm

DeWiskundige wrote:mijn psychiater
fout 1: nooit toegeven dat je gek of instabiel bent
DeWiskundige wrote:een teken is dat Joke de ware is voor mij
fout 2: jij betaalt en hij zegt wat je wil horen... en door die vierendeel-fantasies heeft hij nu schrik van u gekregen dus in principe hoef je niet meer te betalen... dat is dus fout 2bis ;)
DeWiskundige wrote:ik mogelijk niet de ware ben voor haar
fout 3: zeker nooit toegeven (statistisch gezien is er altijd een kans... hoe onwaarschijnlijk klein ook)
DeWiskundige wrote:al hoop ik stiekem van wel
wie niet?
DeWiskundige wrote:Elke avond als ik in mijn bed kruip
waarom twijfelde ik hier of ik verder wou lezen :P
DeWiskundige wrote:bid ik tot alle grote wiskundigene
fout 4: gij vraagt aan die nerds om 'huwelijks-advies'?
DeWiskundige wrote:al word ik verscheurd door de gedachte dat het niet zo is.
toch nog iemand dat gevierendeeld wordt :twisted:

Return to “Algemeen”