R.I.P. (of toch niet helemaal gelukkig)

Examenroosters, algemene discussies, ...

Moderator: Praesidium

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Post#16 » Sat May 19, 2007 11:43 pm

Joke wrote:onkruid vergaat niet ! :twisted: :twisted: :twisted:

daarbij ge zult op zen minst met 4 moeten zijn om mij te vierendelen. Ik zou zo ne lotto organiseren voor al de mensen die mij niet graag hebben, dan kan ik er nog geld mee verdienen :D
count me in ^^.

User avatar
Foundation
Posts: 622

Post#17 » Wed May 23, 2007 10:06 pm

And that's 4.

Wanneer beginnen we der aan? :P

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Post#18 » Wed May 23, 2007 10:32 pm

Foundation wrote:And that's 4.

Wanneer beginnen we der aan? :P
na de exames ofzo ;) no time :p
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Post#19 » Thu May 24, 2007 12:40 pm

Nu ook niet beginnen te denken dat ik mij ga laten doen he :wink: Onkruid vergaat voor een deel niet omdat het zelf ook niet wil vergaan !
Daarbij, ge gaat ook nog taken moeten verdelen he... als iedereen aan dezelfde kant trekt dan ga ik niet in 4 delen eindigen. Ge moet ook zorgen dat ge allemaal even hard trekt en zo van die dingen...
Maar nu even een nadenkertje : stel een hele ik is oneindig ambetant en zit heel veel mensen dwars, als je mij vierendeeld dan is elk vierde van mij oneindig gedeeld door 4 = oneindig ambetant en zit mijn gehele ik dus 4 keer heel veel = een hele boel mensen dwars :twisted: :twisted: :twisted:
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

User avatar
Lesly
Posts: 343

Post#20 » Thu May 24, 2007 1:20 pm

Hehe... dit is leuk :D

Hier mijn bijdrage:

Als iemand oneindig ambetant is dan zit die persoon oneindig veel mensen dwars. 6 miljard is zo-ie-zo kleiner dan oneindig. Vierendelen maakt dus geen verschil uit. MAAR... vierendelen is leuk en is sinds de middeleeuwen een trend dus ik ben voor. (Retro is in :P)
Daarbij, ge gaat ook nog taken moeten verdelen he... als iedereen aan dezelfde kant trekt dan ga ik niet in 4 delen eindigen. Ge moet ook zorgen dat ge allemaal even hard trekt en zo van die dingen...
Gelukkig ben ik ne informatici en ken ik wikipedia:
The process was as follows: the regicide offender would be first tortured with red-hot pincers, then the hand with which the crime was committed would be burnt with sulphur and molten lead and wax and boiling oil poured into the wounds. The quartering would be accomplished by the attachment of the condemned's limbs to horses, who would then tear them away from the body. Finally, the often still-living torso would be burnt.
... lijkt me duidelijk genoeg.

Veel plezier met vierendelen.

User avatar
Nick
Prosenior
Posts: 1850
Contact:

Post#21 » Thu May 24, 2007 1:29 pm

kzal onze mentor wiskunde achteraf wel terug in mekaar steken dan, mailt de 4 stukke gewoon in een doos naar mij ;)
To Woef or not to Woef, that is the question!

WINAK Scriptor 2006-2007
WINAK Vice-Praeses 2007-2008
WINAK Praeses 2008-2009
WINAK Cantor 2009-2010
... en kortom: Eeuwig WINAKer 8)

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#22 » Thu May 24, 2007 2:40 pm

Nick wrote:kzal onze mentor wiskunde achteraf wel terug in mekaar steken dan, mailt de 4 stukke gewoon in een doos naar mij ;)

Admin edit: Extreme sicko warning!

ik weet ni wa ge met haar ledematen gaat doen, maar als ge de romp ni nodig hebt, moogde die wel aan mij geven. :)
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Post#23 » Thu May 24, 2007 4:26 pm

@ Lesly : ik ben oneindig ambetant, dus ik zit heel veel mensen dwars t'is te zeggen niet oneindig veel mensen dwars, want dan heeft vierendelen er geen effect op ;) Laten we zeggen dat ik nu maar 70 milioen mensen dwars zit, als je mij vierendeelt zijn dat er 280 milioen ! :twisted:
Lesly wrote:
The process was as follows: the regicide offender would be first tortured with red-hot pincers, then the hand with which the crime was committed would be burnt with sulphur and molten lead and wax and boiling oil poured into the wounds. The quartering would be accomplished by the attachment of the condemned's limbs to horses, who would then tear them away from the body. Finally, the often still-living torso would be burnt.
Wikipedia is niet de betrouwbaarse bron van informatie die er is... Aangezien wikipedia en internet niet bestonden in de middeleeuwen is dat volgens mij iets wat van stadje tot stadje verschillend was, een paar variaties en zo... mensen die dingen uitvinden en die dan uittesten :wink: Daarbij, als nick mij ineen wilt steken dan hoop ik toch dat jullie hetgene wat er van mij over blijft niet in brand zullen steken, want dan gaat dat iets moeilijker zijn.
(En liefst ook alle stukken aan nick doorgeven, want anders riskeert het resultaat op niet veel te trekken.)
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

User avatar
Sven
Posts: 145

Post#24 » Thu May 24, 2007 5:30 pm

Joke wrote:(En liefst ook alle stukken aan nick doorgeven, want anders riskeert het resultaat op niet veel te trekken.)
Kan het dan erger? :twisted:

User avatar
slimmy
Prosenior
Posts: 3130
Contact:

Post#25 » Thu May 24, 2007 6:13 pm

Sven wrote:
Joke wrote:(En liefst ook alle stukken aan nick doorgeven, want anders riskeert het resultaat op niet veel te trekken.)
Kan het dan erger? :twisted:
wa is me da nu allemaal :D waarom allemaal zo onvriendelijk! :p

User avatar
Nick
Prosenior
Posts: 1850
Contact:

Post#26 » Thu May 24, 2007 6:21 pm

exams bring up the best in students ;)
To Woef or not to Woef, that is the question!

WINAK Scriptor 2006-2007
WINAK Vice-Praeses 2007-2008
WINAK Praeses 2008-2009
WINAK Cantor 2009-2010
... en kortom: Eeuwig WINAKer 8)

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Post#27 » Thu May 24, 2007 6:29 pm

Sven wrote:
Joke wrote:(En liefst ook alle stukken aan nick doorgeven, want anders riskeert het resultaat op niet veel te trekken.)
Kan het dan erger? :twisted:
kijk is in de spiegel en ge zult zien :twisted: :twisted: :twisted:

P.S. : Persoonlijk meen ik niet alles wat ik gezegd heb hoor :wink: (en ik hoop/veronderstel dat ik niet de enige ben :? )
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

User avatar
Sven
Posts: 145

Post#28 » Thu May 24, 2007 7:19 pm

Joke wrote:
Sven wrote:
Joke wrote:(En liefst ook alle stukken aan nick doorgeven, want anders riskeert het resultaat op niet veel te trekken.)
Kan het dan erger? :twisted:
kijk is in de spiegel en ge zult zien :twisted: :twisted: :twisted:
Dat vermijd ik al jaren! :)
Joke wrote: P.S. : Persoonlijk meen ik niet alles wat ik gezegd heb hoor :wink: (en ik hoop/veronderstel dat ik niet de enige ben :? )
Uiteraard

Wat niet wil zeggen dat we u niet gaan vierendelen :D

User avatar
Lesly
Posts: 343

Post#29 » Thu May 24, 2007 9:13 pm

Nick wrote:kzal onze mentor wiskunde achteraf wel terug in mekaar steken dan, mailt de 4 stukke gewoon in een doos naar mij ;)
mmm... als we die bbq toepassen gaat da moeilijk zijn... daarbij aan wie zijne kant staat gij eigenlijk? omgekocht?
Joke wrote:Laten we zeggen dat ik nu maar 70 milioen mensen dwars zit
Véél te bescheiden
Joke wrote:P.S. : Persoonlijk meen ik niet alles wat ik gezegd heb hoor :wink: (en ik hoop/veronderstel dat ik niet de enige ben :? )

Ze begint schrik te krijgen :D

Jan
WOZ
Posts: 605

Post#30 » Fri May 25, 2007 12:41 am

Joke wrote:
Sven wrote:
Joke wrote:(En liefst ook alle stukken aan nick doorgeven, want anders riskeert het resultaat op niet veel te trekken.)
Kan het dan erger? :twisted:
kijk is in de spiegel en ge zult zien :twisted: :twisted: :twisted:
Ha ha, BURN! :P
WINAK Mentor 2005-2006
WINAK Hagar & Schachtentemmer 2006-2007
WINAK Hagar 2007-2008
WINAK Vice-praeses & Cantor 2008-2009
WINAK Hagar 2009-2010
WINAK Peter 2010-2011

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

cron