Hier vindt u alle lessen- en examenroosters

Examenroosters, algemene discussies, ...

Moderator: Praesidium

User avatar
Sven
Posts: 145

Hier vindt u alle lessen- en examenroosters

Post#1 » Sat Sep 23, 2006 11:59 pm

Deze staan nog altijd op de oude host, te vinden op
http://webhost.ua.ac.be/roosters/ .

Het mailadres dat erop staat werkt wel degelijk als je een mankement of dergelijke wilt aangeven!

User avatar
Verdyck
Posts: 368

Post#2 » Sun Oct 01, 2006 10:45 pm

Den Tuyeaux voor de Wiskunde, wie maakt dien eigenlijk, ik heb pakken examen's en vragen bijeengevist. Wie kan die gebruiken?

De Yannick
La pensée ne doit jamais se soumettre, ni à un dogme, ni à un parti, ni à une passion, ni à un intérêt, ni à une idée préconçue, ni à quoi que ce soit, si ce n'est aux faits eux-mêmes; parce que, pour elle se soumettre, ce serait cesser d'exister.

User avatar
slimmy
Prosenior
Posts: 3130
Contact:

Post#3 » Sun Oct 01, 2006 10:50 pm

da's karel of sven

User avatar
Karel
WOZ
Posts: 497

Post#4 » Sun Oct 01, 2006 10:59 pm

Maar je mag ze aan iedereen van het praesidium geven zenne, ze geraken wel bij ons :).

User avatar
Verdyck
Posts: 368

Post#5 » Tue Oct 03, 2006 10:24 pm

Ok komt in orde, dan laat ik er misschien best kopies van nemen.
La pensée ne doit jamais se soumettre, ni à un dogme, ni à un parti, ni à une passion, ni à un intérêt, ni à une idée préconçue, ni à quoi que ce soit, si ce n'est aux faits eux-mêmes; parce que, pour elle se soumettre, ce serait cesser d'exister.

User avatar
Verdyck
Posts: 368

Post#6 » Sun Oct 22, 2006 6:28 pm

Weet ge wat mannen, vermits er in WINAK weinig volk zit dat een examen Analyse 1, Algebra 1, Meetkunde1, Kanstheorie en statistiek, Informatica 1 en Algemene Fysica heeft ondergaan in 1ste bac en alles is zo hard veranderd tegenover de kanidaturen dat de oude wiskundetuyeaux's quasi onbruikbaar zijn voor aloude hoofdvakken. Zal ik zelf wel een tuyeaux opstellen in Latex voor het eerste semester van de eerste bachelor wiskunde. Het eerste deel van de afgewerkte tuyeaux zal ik dan wel meegeven als hij af is (dat is het eerste semester). Zou iemand dan zo vriendelijk kunnen zijn de LaTeX-code van de oude tuyeaux aan mij door te spelen?
La pensée ne doit jamais se soumettre, ni à un dogme, ni à un parti, ni à une passion, ni à un intérêt, ni à une idée préconçue, ni à quoi que ce soit, si ce n'est aux faits eux-mêmes; parce que, pour elle se soumettre, ce serait cesser d'exister.

User avatar
Sven
Posts: 145

Post#7 » Mon Oct 23, 2006 5:41 pm

Verdyck wrote:Weet ge wat mannen, vermits er in WINAK weinig volk zit dat een examen Analyse 1, Algebra 1, Meetkunde1, Kanstheorie en statistiek, Informatica 1 en Algemene Fysica heeft ondergaan in 1ste bac en alles is zo hard veranderd tegenover de kanidaturen dat de oude wiskundetuyeaux's quasi onbruikbaar zijn voor aloude hoofdvakken. Zal ik zelf wel een tuyeaux opstellen in Latex voor het eerste semester van de eerste bachelor wiskunde. Het eerste deel van de afgewerkte tuyeaux zal ik dan wel meegeven als hij af is (dat is het eerste semester). Zou iemand dan zo vriendelijk kunnen zijn de LaTeX-code van de oude tuyeaux aan mij door te spelen?
Ik heb enige source-bestanden hier liggen, maar niet allemaal. Als je mij je mailadres doorgeeft kan ik ze doorgeven.

User avatar
Verdyck
Posts: 368

Post#8 » Wed Oct 25, 2006 6:43 pm

Stuur het maar naar yannick.verdyck@gmail.com. Mercikes eh. Tis wel zo, dat de meeste vakken weeral nog maar één jaar later veranderd zijn, na een beke te hebben gepolst in eerste bac wiskunde. Maar soit ik zal zoveel mogelijk relevante informatie inzamelen.
La pensée ne doit jamais se soumettre, ni à un dogme, ni à un parti, ni à une passion, ni à un intérêt, ni à une idée préconçue, ni à quoi que ce soit, si ce n'est aux faits eux-mêmes; parce que, pour elle se soumettre, ce serait cesser d'exister.

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Post#9 » Mon Dec 18, 2006 7:03 pm

Ik denk niet dat dat al gezegd is :

DANKU YANNICK VOOR DE TUYEAUX !!!
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests