[Game] Minority Game II - Winnaar: Jos

Een subforum voor alle forumgames die het einde van hun levensloop hebben bereikt. Hier rusten de verliezers in vrede, en werken dwergen aan de standbeelden voor de winnaars.

Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Re: [Game] Minority Game II - Ronde 2 tot 03/05, 20:00

Post#31 » Mon May 05, 2014 7:56 pm

Nieuwe vraag! Ik was vergeten iemand nieuw aan te duiden ^^°

Aan BFC de eer!

User avatar
BFC
WOZ
Posts: 719

Re: [Game] Minority Game II - Ronde 2 tot 03/05, 20:00

Post#32 » Wed May 07, 2014 4:24 pm

Als ik de NecRock zie, is het eerste waar je aan denkt: Rode rozen met een zonnebril!
I'm not random, you just can't think as fast as me

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Re: [Game] Minority Game II - Ronde 2 tot 03/05, 20:00

Post#33 » Fri May 09, 2014 4:33 pm

Dus... de stelling is... als ge mij ziet, denkt ge meteen aan rode rozen met een zonnebril... Not quite what I expected, om eerlijk te zijn, maar er is geen reden waarom het niet zou mogen. Heb je meteen een mentaal beeld van mij temidden een bloemenveld, badend in zonlicht? Stuur "Waar"! Zie je mij zo rondlopen met dit ding op mijn neus:
Image
Stuur "Waar"! Zou een roos tussen mijn tanden en een Blues Brothers-bril gewoon dé look zijn voor mij? Stuur "Waar"! Maar bij het minste twijfel - als je denkt dat het echt wel een tulp moet zijn, bijvoorbeeld, of als je denkt dat ik thuishoor in een donker hoekje met een scheermes (waar een zonnebril toch lichtjes belachelijk zou staan) - stuur dan "Niet waar". Ook als je weliswaar denkt aan rode rozen en een zonnebril, maar pas in tweede instantie, of zelfs maar als derde, stuur dan "Niet waar".

Ik geef weer ongeveer een week de tijd. 18/5 hoop ik alle antwoorden te hebben!

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Re: [Game] Minority Game II - Ronde 3 tot 18/05, 20:00

Post#34 » Fri May 16, 2014 4:06 pm

Er is een besluit genomen, en ik heb inkopen te doen: drie van de vier overgebleven spelers hebben "Waar" geantwoord. Ik wek onherroepelijk een beeld van rode rozen en een zonnebril! (Uiteraard zijn dit allemaal mensen die Timmy een geil wijf vinden, dus YMMV)

De enige die het hier niet mee eens was, en dus dit spel wint, is Jos, die het idee "ridicuul en ronduit belachelijk" vond. En lelijk. Proficiat aan onze pre-vice!

User avatar
Jos
Prosenior
Posts: 841

Re: [Game] Minority Game II - Ronde 3 tot 18/05, 20:00

Post#35 » Fri May 16, 2014 7:03 pm

Hoezee, hoezee! Ik ben minderheid! :D :D :D
Imagination is more important than knowledge. ~ A. Einstein
--
WINAK schachtenkoning 2012-2013
WINAK Hagar 2013-2014
WINAK Vice-Praeses 2014-2015
WINAK Praeses 2015-2016

Return to “Game Over”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron