Page 9 of 13

Re: [Game] Weerwolven 8 - NACHT 1

Posted: Thu Jun 20, 2013 10:13 pm
by Math Wolf
djgl3nn wrote:
Math Wolf wrote:Kunnen de speciale rollen me zo snel mogelijk contacteren!

:woz: duurde de nacht soms maar een paar uur!
Mss moet ge daar ook nen deadline op zetten. :panic:
Als ik niet snel gecontacteerd word, komt die deadline er inderdaad.

Re: [Game] Weerwolven 8 - NACHT 1

Posted: Fri Jun 21, 2013 10:30 am
by Pedro
Math Wolf wrote:
djgl3nn wrote:
Math Wolf wrote:Kunnen de speciale rollen me zo snel mogelijk contacteren!

:woz: duurde de nacht soms maar een paar uur!
Mss moet ge daar ook nen deadline op zetten. :panic:
Als ik niet snel gecontacteerd word, komt die deadline er inderdaad.

hehehe, dead-line. :panic:

Re: [Game] Weerwolven 8 - NACHT 1

Posted: Fri Jun 21, 2013 1:36 pm
by Manfr3d
ik dacht da het ne snelle ww ging worden?

Re: [Game] Weerwolven 8 - NACHT 1

Posted: Fri Jun 21, 2013 1:41 pm
by BFC
Manfr3d wrote:ik dacht da het ne snelle ww ging worden?
Iemand is het daar blijkbaar niet mee eens :)

Re: [Game] Weerwolven 8 - NACHT 1

Posted: Fri Jun 21, 2013 2:32 pm
by slimmy
Aiaiaiai ik ben strafstemmen aant vergaren :/

Re: [Game] Weerwolven 8 - NACHT 1

Posted: Fri Jun 21, 2013 3:49 pm
by Math Wolf
Tekstje komt er aan. Ik wou het deze voormiddag posten, maar surveillantie bleek veel meer werk dan verwacht.

Het zal dag zijn tot zondagavond! En waarschijnlijk zal het snel gedaan zijn...

Re: [Game] Weerwolven 8 - NACHT 1

Posted: Fri Jun 21, 2013 6:29 pm
by Math Wolf
(even ingelogd op andere computer)

Nacht 1

Niemand kon zeggen wat de aanleiding of oorzaak was, maar de gevolgen van de uitbarsting van geweld op het dorpsplein kon elke dorpeling zien bij het ochtendgloren. De twee criminele wolvenbendes hadden elkaars intelligentie, sluwheid en pure kracht onderschat. Tijdens het gevecht waarbij de meest gewiekste tactieken gecombineerd werden met brute kracht en vlijmscherpe klauwen en tanden werden twee wolven vermoord en de drie anderen zwaar gewond. De problemen van de dorpelingen met de wolven werden op deze manier wel heel vlot opgelost.

Slachtoffer: Jos
Rol: weerwolf (team 1)
Slachtoffer: Manfred
Rol: weerwolf (team 2) + geliefde (Cupido: Stanny)
Sterft uit verdriet:
Slachtoffer: Timmy
Rol: jager + geliefde (Cupido: Stanny)

Re: [Game] Weerwolven 8 - DAG 2 tot ZO 21/6, 23u

Posted: Fri Jun 21, 2013 6:54 pm
by Nynek
http://www.youtube.com/watch?v=FONN-0uoTHI" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: [Game] Weerwolven 8 - DAG 2 tot ZO 21/6, 23u

Posted: Fri Jun 21, 2013 7:59 pm
by Joachim
Na effe snel alles bekeken te hebben, heb ik al het volgende gevonden:

Uitbarsting van geweld --> Stanny (moeder vermoord door maffia)
--> NecRock (wapenhandelaar)
--> BFC (heeft criminaliteit gezien)

Ochtendgloren --> Senne (B&B)
--> NecRock (van het licht beroofd)

Gewiekste tactieken --> Joachimvdh (generaal)

Ja sorry NecRock, voorlopig wijst er toch weer wat in uw richting (dit is uiteraard maar ff snel gezien e).

Re: [Game] Weerwolven 8 - DAG 2 tot ZO 21/6, 23u

Posted: Fri Jun 21, 2013 8:03 pm
by Manfr3d
wel, dit was onverwacht...

Re: [Game] Weerwolven 8 - DAG 2 tot ZO 21/6, 23u

Posted: Fri Jun 21, 2013 8:07 pm
by Gitte
Ik heb ook al eens vlug gekeken naar tips maar ik vind er precies ni zoveel..

- intelligentie -> Stanny (hoogbegaafdheid)
- intelligentie onderschat -> Joachim
- vlijmscherpe klauwen en tanden -> Kenny (wilde honden)
- criminele wolvenbendes -> BFC (veel criminaliteit gezien)

Kzal morgen nog eens kijken of ik er wa meer uit kan halen

Re: [Game] Weerwolven 8 - DAG 2 tot ZO 21/6, 23u

Posted: Fri Jun 21, 2013 11:44 pm
by Nynek
ff zonder naar iemand anders z'n bevindingen te kijken:

Stanny: "intelligentie" --> hoogdbegaafdheid, "geweld"--> vermoorde moeder
Senne: ?
Glenn: "klauwen" --> vingerkootjes?
NecRock: "vlijmscherpe klauwen" --> aansnijden?
Robbe: "intelligentie" --> snuggere wolven?
Gitte: ?
Joachim: "intelligentie" --> "een van de intelligentste kinderen"
Bart: ?
Ikzelf: "vlijmscherpe klauwen" --> opengereten? (elke weerwolfmoord zal wel een indirecte link met mijn expliciet tekstje geven :P)
BFC: "criminele" --> criminaliteit, "aanleiding/oorzaak" --> gans tekstje is een oorzaak-gevolg?
JoachimVDH: "problemen" --> problemen, "heel vlot opgelost" --> grote vooruitgangen?, "tactieken" --> generaal
Slimmy: intelligentie --> briljant wetenschapper

JoachimVDH springt er te hard uit, tenzij er mensen nog hiaten in mijn snelle scan vinden ...
of hij zich uit als ziener ...

Re: [Game] Weerwolven 8 - DAG 2 tot ZO 21/6, 23u

Posted: Sat Jun 22, 2013 8:34 am
by Joachim
Ik heb aan mijn analyse en de andere twee nog 1 ding toe te voegen:
Zwaar gewond --> NecRock (blind)
--> Glenn (mist vingerkootjes)


Mijn voorkeur gaat momenteel echt uit naar NecRock.

Re: [Game] Weerwolven 8 - DAG 2 tot ZO 21/6, 23u

Posted: Sat Jun 22, 2013 8:35 am
by Joachim
Vooral omdat hij er al twee nachten boven uitsteekt in de tekstjes.
En de aankondiging dat hij een ziener is, maakt hem zeker niet minder verdacht.

Re: [Game] Weerwolven 8 - DAG 2 tot ZO 21/6, 23u

Posted: Sat Jun 22, 2013 10:32 am
by Joachimvdh
Nynek wrote:"problemen" --> problemen
zeg, letterlijk woorden gaan interpreteren als hints, en associaties waar ge zelf ook al vraagtekens bijzet. Zo kan ik ook beginnen ze.

Nynek: "Of twee" --> "De twee" en "twee wolven". Dubbele aanwijzing! Daarnaast leeft gij voornamelijk 's nachts, wat verwijst naar de ontdekking bij het ochtendgloren. Volgens uw tekstje zijt gij dus altijd verdacht want de wolven moorden 's nachts!!

Ik vind dus wederom niet dat ik eruit spring, zeker niet in vergelijking met tips naar andere mensen. Necrock blijft verdacht, alsook stanny (deze keer afgaande op de tips ipv countervote :p). Waarschijnlijk is "intelligent" daadwerkelijk een hint, alleen wijst het nogal naar veel volk :D