[Game] Weerwolven 8 - afgelopen

Een subforum voor alle forumgames die het einde van hun levensloop hebben bereikt. Hier rusten de verliezers in vrede, en werken dwergen aan de standbeelden voor de winnaars.

Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium

User avatar
Joachimvdh
Prosenior
Posts: 1092

Re: [Game] Weerwolven 8 - DAG 2 tot ZO 21/6, 23u

Post#136 » Sat Jun 22, 2013 10:36 am

Ok, die intelligent is ook maar een woordje appart.. maar past wel bij 3 man :p

User avatar
Nynek
WOZ
Posts: 1160
Contact:

Re: [Game] Weerwolven 8 - DAG 2 tot ZO 21/6, 23u

Post#137 » Sat Jun 22, 2013 11:09 am

Joachimvdh wrote:
Nynek wrote:"problemen" --> problemen
zeg, letterlijk woorden gaan interpreteren als hints, en associaties waar ge zelf ook al vraagtekens bijzet. Zo kan ik ook beginnen ze.
Vraagtekens betekenen dat het niet nagenoeg letterlijk hetzelfde is (interpretatie nodig dus), niet dat het naar mijn aanvoelen zwakke hints zijn ;)

In deze tekst moeten de 3 wolven meer hints accumuleren dan 9 burgers, er staat meer dan genoeg over u in, en enkel vage links met NecRock ...

User avatar
Joachimvdh
Prosenior
Posts: 1092

Re: [Game] Weerwolven 8 - DAG 2 tot ZO 21/6, 23u

Post#138 » Sat Jun 22, 2013 11:26 am

Der staat 1 hint naar mij in die niet vaag is. :P Tel de "twee" hint samen met degene die gij tegen uzelf hebt gevonden en gij zijt meer verdacht.

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Re: [Game] Weerwolven 8 - DAG 2 tot ZO 21/6, 23u

Post#139 » Sat Jun 22, 2013 12:22 pm

Joachim wrote:Ochtendgloren --> NecRock (van het licht beroofd).
Draait zijn lege oogkassen richting Joachim. Ondanks alles zou een mens toch het gevoel krijgen da NecRock hem aanstaart.
Zo... Die wilt precies wel van mij af, als hij denkt dat zowel duisternis als gebrek aan duisternis naar mij gaan verwijzen. Ik vraag me toch af wa daar de reden voor kan zijn...

User avatar
Stanny
WOZ
Posts: 2220
Contact:

Re: [Game] Weerwolven 8 - DAG 2 tot ZO 21/6, 23u

Post#140 » Sat Jun 22, 2013 12:34 pm

Joachimvdh wrote: zeg, letterlijk woorden gaan interpreteren als hints, en associaties waar ge zelf ook al vraagtekens bijzet. Zo kan ik ook beginnen ze.
Elke keer dat er een tip naar u wordt gevonden, reageert gij direct super aangevallen, terwijl er tips naar iedereen in die tekstjes staan .. tips die duidelijk met u te maken hebben gaan ontkrachten, het maakt u verdacht Joachimvdh .. althans voor mij toch ..

Verder heb ik niet veel toe te voegen aan de analyses van de overige spelers, en blijft NecRock ook een verdachte voor mij ..
1 + 196883 = 196884
1 + 2 + 3 + 4 + ... = -1/12

User avatar
BFC
WOZ
Posts: 719

Re: [Game] Weerwolven 8 - DAG 2 tot ZO 21/6, 23u

Post#141 » Sat Jun 22, 2013 12:47 pm

Zowel NecRock en joachimvdh doen wederom uiterst veel moeite om zichzelf "zuiver" te houden.. Het zou me niet verbazen moesten 1 van deze twee (of misschien wel allebei) slechte bedoelingen hebben). Zowel voor joachim als voor NecRock zijn er heel het spel door al veel tips die naar hen verwezen.. NecRock heeft dit teniet gedaan door zich te uiten als Ziener, en joachimvdh heeft in mijn opzicht gewoon geluk gehad dat het "jump-on-the-Michiel-train-day" was, wat op zich ook tot een goed resultaat leidde :) Ben eens benieuwd wat deze dag gaat brengen!
I'm not random, you just can't think as fast as me

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Re: [Game] Weerwolven 8 - DAG 2 tot ZO 21/6, 23u

Post#142 » Sat Jun 22, 2013 2:05 pm

De volgende ochtend merkt Robbe onderweg naar de winkel de verminkte lijken van twee wolven op. Hij kan het niet nalaten van eens goed te lachen...

Haha, zo gaat da hier rap opgelost zijn he mannekes! Het lijkt wel alsof die wolf verrast was door zijn aanval, zie hem hier liggen. Daar moet je slim voor zijn! Slim zoals onze whizkid Joachim? Of eerder hoogbegaafd zoals Stanny? Ik ken de techniek nog vanuit mijn dagen in de weerwolvenbrigade maar ik heb het alleen nog maar door wolven zien doen, een mens is daar niet snel genoeg voor...

Robbe merkt opeens op dat de slager bijna gaat sluiten en gaat door. Als het niet te druk is in zijn zaak komt hij straks nog wel eens kijken. Onderweg naar de slager ergert hij zich nog aan de hyperbolen van BFC, precies of dit is al dagen aan de gang... een vogel maakt nog geen zwerm he...
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Re: [Game] Weerwolven 8 - DAG 2 tot ZO 21/6, 23u

Post#143 » Sat Jun 22, 2013 2:09 pm

Robbe wrote:Robbe merkt opeens op dat de slager bijna gaat sluiten en gaat door.
(geheel niet relevant)
Naar wélke slager gaat gij eigenlijk? Michiel is gisteren gelyncht en Timmy kon niet meer leven met het verlies van Manfred, heb ik gehoord.

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Re: [Game] Weerwolven 8 - DAG 2 tot ZO 21/6, 23u

Post#144 » Sat Jun 22, 2013 2:30 pm

NecRock wrote:
Robbe wrote:Robbe merkt opeens op dat de slager bijna gaat sluiten en gaat door.
(geheel niet relevant)
Naar wélke slager gaat gij eigenlijk? Michiel is gisteren gelyncht en Timmy kon niet meer leven met het verlies van Manfred, heb ik gehoord.
Zei ik slager? Ik euhm... bedoelde euhm...

Robbe probeert het stuk weerwolvenvlees weg te stoppen in zijn tas en wandelt snel verder...
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
Pedro
Prosenior
Posts: 3251

Re: [Game] Weerwolven 8 - DAG 2 tot ZO 21/6, 23u

Post#145 » Sat Jun 22, 2013 2:56 pm

Robbe wrote:
NecRock wrote:
Robbe wrote:Robbe merkt opeens op dat de slager bijna gaat sluiten en gaat door.
(geheel niet relevant)
Naar wélke slager gaat gij eigenlijk? Michiel is gisteren gelyncht en Timmy kon niet meer leven met het verlies van Manfred, heb ik gehoord.
Zei ik slager? Ik euhm... bedoelde euhm...

Robbe probeert het stuk weerwolvenvlees weg te stoppen in zijn tas en wandelt snel verder...

*en toen werd de bib op CDE opgeschrikt door een gegiechel*
WINAK Scriptor 2010-2011
WINAK Zedenmeester 2010-2011
WINAK Vice-Praeses 2011-2012
WINAK Praeses 2012-2013
WINAK Praegustator 2013-2014

User avatar
Nynek
WOZ
Posts: 1160
Contact:

Re: [Game] Weerwolven 8 - DAG 2 tot ZO 21/6, 23u

Post#146 » Sat Jun 22, 2013 3:59 pm

Weerwolvenvlees eten, is dat dan kannibalisme of niet?

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Re: [Game] Weerwolven 8 - DAG 2 tot ZO 21/6, 23u

Post#147 » Sat Jun 22, 2013 4:59 pm

Nynek wrote:Weerwolvenvlees eten, is dat dan kannibalisme of niet?
Voor weerwolven wel... Voor niet weerwolven is da eigenlijk meer een Chinese maaltijd ofzo :P

Maar goed, de tactieken waarmee deze wolven elkaar te lijf zijn gegaan, lijken mij niet het werk van een leek. Dat, samen met een heuse oorlogsverklaring, de vorige nacht, doen mij toch zeer sterk vermoeden da der een kundig oorlogsgeleerde bij deze zaken betrokken is.

Ditmaal veel nuchterder als de dag voordien, en zonder al te veel kabaal, legt hij zijn stembriefje aan iedereen tentoon...
Official vote: joachimvdh

Bestelt een pint, want nuchterder laat de actie van mogelijk iemand ter dood veroordelen een veel bitterdere nasmaak.

Senne
WOZ
Posts: 803

Re: [Game] Weerwolven 8 - DAG 2 tot ZO 21/6, 23u

Post#148 » Sat Jun 22, 2013 7:03 pm

qua tips heb ik niet echt meer iets toe te voegen
Ik vind Joachimvdh toch wel verdacht dat hij zo hevig reageert op de beschuldigingen.. Verder zijn er nog wel een aantal verdachte personen, ik wacht nog even met stemmen..

User avatar
djgl3nn
WOZ
Posts: 1938

Re: [Game] Weerwolven 8 - DAG 2 tot ZO 21/6, 23u

Post#149 » Sun Jun 23, 2013 1:08 am

Qua tips vind ik beide Stanny en Joachimvdh er uit springen. (Ook NecRock is nog vrij verdacht, maar ik geloof zijn ziener theorie wel.)
Op basis van gedrag breng ik dan mijn stem uit op joachimvdh.

Official vote : joachimvdh
WINAK Schacht 2009-2010
WINAK Sport 2010-2011
WINAK Mentor Informatica 2011-2012
WINAK Ouwe Zak 2012-...

UA Sportraad Webmaster 2012-...

Joachim
Posts: 379

Re: [Game] Weerwolven 8 - DAG 2 tot ZO 21/6, 23u

Post#150 » Sun Jun 23, 2013 11:12 am

Ik heb het gevoel dat er niet veel nuttigs meer gezegd gaat worden.
Dus dan zal ik aan de hand van deze informatie maar stemmen.
Het is btw vandaag den 23e en ni den 21e :wink:

Official vote: NecRock

Return to “Game Over”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

cron