[Game] Weerwolven 8 - afgelopen

Een subforum voor alle forumgames die het einde van hun levensloop hebben bereikt. Hier rusten de verliezers in vrede, en werken dwergen aan de standbeelden voor de winnaars.

Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Re: [Game] Weerwolven 8 - NACHT 1

Post#121 » Thu Jun 20, 2013 10:13 pm

djgl3nn wrote:
Math Wolf wrote:Kunnen de speciale rollen me zo snel mogelijk contacteren!

:woz: duurde de nacht soms maar een paar uur!
Mss moet ge daar ook nen deadline op zetten. :panic:
Als ik niet snel gecontacteerd word, komt die deadline er inderdaad.
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Pedro
Prosenior
Posts: 3251

Re: [Game] Weerwolven 8 - NACHT 1

Post#122 » Fri Jun 21, 2013 10:30 am

Math Wolf wrote:
djgl3nn wrote:
Math Wolf wrote:Kunnen de speciale rollen me zo snel mogelijk contacteren!

:woz: duurde de nacht soms maar een paar uur!
Mss moet ge daar ook nen deadline op zetten. :panic:
Als ik niet snel gecontacteerd word, komt die deadline er inderdaad.

hehehe, dead-line. :panic:
WINAK Scriptor 2010-2011
WINAK Zedenmeester 2010-2011
WINAK Vice-Praeses 2011-2012
WINAK Praeses 2012-2013
WINAK Praegustator 2013-2014

User avatar
Manfr3d
Posts: 1997
Contact:

Re: [Game] Weerwolven 8 - NACHT 1

Post#123 » Fri Jun 21, 2013 1:36 pm

ik dacht da het ne snelle ww ging worden?
I would love to change the world, but they won't give me the source code

WINAK Schacht 2009-2010
ASK-Stuwer Snelkrant 2010-2011
KdG-Student 2011-2014
Castrum Cantor 2012-2013
Castrum Schachtenmeester 2013-2014
Castrum Quaestor 2014-2015
Castrum Praeses 2015-2016

User avatar
BFC
WOZ
Posts: 719

Re: [Game] Weerwolven 8 - NACHT 1

Post#124 » Fri Jun 21, 2013 1:41 pm

Manfr3d wrote:ik dacht da het ne snelle ww ging worden?
Iemand is het daar blijkbaar niet mee eens :)
I'm not random, you just can't think as fast as me

User avatar
slimmy
Prosenior
Posts: 3130
Contact:

Re: [Game] Weerwolven 8 - NACHT 1

Post#125 » Fri Jun 21, 2013 2:32 pm

Aiaiaiai ik ben strafstemmen aant vergaren :/

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Re: [Game] Weerwolven 8 - NACHT 1

Post#126 » Fri Jun 21, 2013 3:49 pm

Tekstje komt er aan. Ik wou het deze voormiddag posten, maar surveillantie bleek veel meer werk dan verwacht.

Het zal dag zijn tot zondagavond! En waarschijnlijk zal het snel gedaan zijn...
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Re: [Game] Weerwolven 8 - NACHT 1

Post#127 » Fri Jun 21, 2013 6:29 pm

(even ingelogd op andere computer)

Nacht 1

Niemand kon zeggen wat de aanleiding of oorzaak was, maar de gevolgen van de uitbarsting van geweld op het dorpsplein kon elke dorpeling zien bij het ochtendgloren. De twee criminele wolvenbendes hadden elkaars intelligentie, sluwheid en pure kracht onderschat. Tijdens het gevecht waarbij de meest gewiekste tactieken gecombineerd werden met brute kracht en vlijmscherpe klauwen en tanden werden twee wolven vermoord en de drie anderen zwaar gewond. De problemen van de dorpelingen met de wolven werden op deze manier wel heel vlot opgelost.

Slachtoffer: Jos
Rol: weerwolf (team 1)
Slachtoffer: Manfred
Rol: weerwolf (team 2) + geliefde (Cupido: Stanny)
Sterft uit verdriet:
Slachtoffer: Timmy
Rol: jager + geliefde (Cupido: Stanny)
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Nynek
WOZ
Posts: 1160
Contact:

Re: [Game] Weerwolven 8 - DAG 2 tot ZO 21/6, 23u

Post#128 » Fri Jun 21, 2013 6:54 pm

http://www.youtube.com/watch?v=FONN-0uoTHI" onclick="window.open(this.href);return false;

Joachim
Posts: 379

Re: [Game] Weerwolven 8 - DAG 2 tot ZO 21/6, 23u

Post#129 » Fri Jun 21, 2013 7:59 pm

Na effe snel alles bekeken te hebben, heb ik al het volgende gevonden:

Uitbarsting van geweld --> Stanny (moeder vermoord door maffia)
--> NecRock (wapenhandelaar)
--> BFC (heeft criminaliteit gezien)

Ochtendgloren --> Senne (B&B)
--> NecRock (van het licht beroofd)

Gewiekste tactieken --> Joachimvdh (generaal)

Ja sorry NecRock, voorlopig wijst er toch weer wat in uw richting (dit is uiteraard maar ff snel gezien e).

User avatar
Manfr3d
Posts: 1997
Contact:

Re: [Game] Weerwolven 8 - DAG 2 tot ZO 21/6, 23u

Post#130 » Fri Jun 21, 2013 8:03 pm

wel, dit was onverwacht...
I would love to change the world, but they won't give me the source code

WINAK Schacht 2009-2010
ASK-Stuwer Snelkrant 2010-2011
KdG-Student 2011-2014
Castrum Cantor 2012-2013
Castrum Schachtenmeester 2013-2014
Castrum Quaestor 2014-2015
Castrum Praeses 2015-2016

User avatar
Gitte
WOZ
Posts: 547

Re: [Game] Weerwolven 8 - DAG 2 tot ZO 21/6, 23u

Post#131 » Fri Jun 21, 2013 8:07 pm

Ik heb ook al eens vlug gekeken naar tips maar ik vind er precies ni zoveel..

- intelligentie -> Stanny (hoogbegaafdheid)
- intelligentie onderschat -> Joachim
- vlijmscherpe klauwen en tanden -> Kenny (wilde honden)
- criminele wolvenbendes -> BFC (veel criminaliteit gezien)

Kzal morgen nog eens kijken of ik er wa meer uit kan halen
WINAK Ab actis 2014-2015
WINAK Quaestor 2013-2014
WINAK Sport 2012-2013
WINAK Por 2011-2012

User avatar
Nynek
WOZ
Posts: 1160
Contact:

Re: [Game] Weerwolven 8 - DAG 2 tot ZO 21/6, 23u

Post#132 » Fri Jun 21, 2013 11:44 pm

ff zonder naar iemand anders z'n bevindingen te kijken:

Stanny: "intelligentie" --> hoogdbegaafdheid, "geweld"--> vermoorde moeder
Senne: ?
Glenn: "klauwen" --> vingerkootjes?
NecRock: "vlijmscherpe klauwen" --> aansnijden?
Robbe: "intelligentie" --> snuggere wolven?
Gitte: ?
Joachim: "intelligentie" --> "een van de intelligentste kinderen"
Bart: ?
Ikzelf: "vlijmscherpe klauwen" --> opengereten? (elke weerwolfmoord zal wel een indirecte link met mijn expliciet tekstje geven :P)
BFC: "criminele" --> criminaliteit, "aanleiding/oorzaak" --> gans tekstje is een oorzaak-gevolg?
JoachimVDH: "problemen" --> problemen, "heel vlot opgelost" --> grote vooruitgangen?, "tactieken" --> generaal
Slimmy: intelligentie --> briljant wetenschapper

JoachimVDH springt er te hard uit, tenzij er mensen nog hiaten in mijn snelle scan vinden ...
of hij zich uit als ziener ...

Joachim
Posts: 379

Re: [Game] Weerwolven 8 - DAG 2 tot ZO 21/6, 23u

Post#133 » Sat Jun 22, 2013 8:34 am

Ik heb aan mijn analyse en de andere twee nog 1 ding toe te voegen:
Zwaar gewond --> NecRock (blind)
--> Glenn (mist vingerkootjes)


Mijn voorkeur gaat momenteel echt uit naar NecRock.

Joachim
Posts: 379

Re: [Game] Weerwolven 8 - DAG 2 tot ZO 21/6, 23u

Post#134 » Sat Jun 22, 2013 8:35 am

Vooral omdat hij er al twee nachten boven uitsteekt in de tekstjes.
En de aankondiging dat hij een ziener is, maakt hem zeker niet minder verdacht.

User avatar
Joachimvdh
Prosenior
Posts: 1092

Re: [Game] Weerwolven 8 - DAG 2 tot ZO 21/6, 23u

Post#135 » Sat Jun 22, 2013 10:32 am

Nynek wrote:"problemen" --> problemen
zeg, letterlijk woorden gaan interpreteren als hints, en associaties waar ge zelf ook al vraagtekens bijzet. Zo kan ik ook beginnen ze.

Nynek: "Of twee" --> "De twee" en "twee wolven". Dubbele aanwijzing! Daarnaast leeft gij voornamelijk 's nachts, wat verwijst naar de ontdekking bij het ochtendgloren. Volgens uw tekstje zijt gij dus altijd verdacht want de wolven moorden 's nachts!!

Ik vind dus wederom niet dat ik eruit spring, zeker niet in vergelijking met tips naar andere mensen. Necrock blijft verdacht, alsook stanny (deze keer afgaande op de tips ipv countervote :p). Waarschijnlijk is "intelligent" daadwerkelijk een hint, alleen wijst het nogal naar veel volk :D

Return to “Game Over”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

cron