[Game] Weerwolven 7 - afgelopen

Een subforum voor alle forumgames die het einde van hun levensloop hebben bereikt. Hier rusten de verliezers in vrede, en werken dwergen aan de standbeelden voor de winnaars.

Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium

Poll: Ik zou het liefst ... zijn

Weerwolf
2
18%
Ziener
4
36%
Beschermengel
3
27%
Jager
1
9%
Burgemeester
0
No votes
Spelleider
1
9%
Total votes: 11

User avatar
djgl3nn
WOZ
Posts: 1938

Re: [Game] Weerwolven 7 - DAG 2 tot donderdag 23u

Post#151 » Thu Jun 13, 2013 3:05 pm

Doet da er nu zoveel toe? :P Ik heb al spijt da ik toch niet op u gestemd heb!
WINAK Schacht 2009-2010
WINAK Sport 2010-2011
WINAK Mentor Informatica 2011-2012
WINAK Ouwe Zak 2012-...

UA Sportraad Webmaster 2012-...

User avatar
BFC
WOZ
Posts: 719

Re: [Game] Weerwolven 7 - DAG 2 tot donderdag 23u

Post#152 » Thu Jun 13, 2013 3:06 pm

Manfr3d wrote:
BFC wrote:gl3nn heeft in zijn vorige posts (voor zover ik teruggekeken heb) geen vernoeming naar Gitte gedaan, maar stemt toch op haar.. Paniekstem?

Official vote: gl3nn
Jawel? Ik vind u echt razend verdacht door te beweren dat ge "er over leest".
Ik verklaar alleen maar waarom ik erover lees.. Omdat er gewoon niets is
I'm not random, you just can't think as fast as me

User avatar
Jos
Prosenior
Posts: 841

Re: [Game] Weerwolven 7 - DAG 2 tot donderdag 23u

Post#153 » Thu Jun 13, 2013 3:40 pm

BFC wrote: Ja, maar hij zorgt ervoor dat ik sowieso volgende ronde eruit ga gestemd worden? Ik zeg helemaal niet dat hij da mag doen, maar lijkt me nogal een indekkingsmanoeuvre... Als hij vannacht sterft, gaat het dankzij mij zijn. Als hij vannacht overleeft, zullen alle inwoners van Wakkerdam denken dat ik bang had hem te vermoorden. Het slimste wat de weerwolven nu kunnen doen, is vannacht Manfr3d vermoorden (tenzij hij zelf een weerwolf is natuurlijk), dan ben ik er ook sowieso aan volgende dag :) Twee vliegen in 1 klap voor de weerwolven!
De grootste verdenkingen komen voornamelijk uit de tekst des doods denk ik..
Nu heeft praktisch iedereen op Gl3nn gestemd omdat ge in de tekst des doods gewoon niet naast die tips kon zien?
Stemgedrag kan inderdaad aanleiding/verdenkingen geven, maar hier komt het nadeel van de geschreven onderlinge communicatie tussen de Wakkerdammers. Het is vaak moeilijk te achterhalen wat er juist bedoeld wordt, terwijl de tekst des doods altijd redelijk duidelijk een aantal elementen naar voren schiet. En door uzelf te verdedigen maakt ge uzelf ook alleen maar verdachter (zie naar Stanny de eerste dag, naar mij toen ik even terugkwam op dat newbie-gedoe, etc..)
Maar ach, we zullen zien wat de toekomst brengt, ik trek alvast nog een fleske open, nu dat het nog kan! Schol! :mrgreen:
Imagination is more important than knowledge. ~ A. Einstein
--
WINAK schachtenkoning 2012-2013
WINAK Hagar 2013-2014
WINAK Vice-Praeses 2014-2015
WINAK Praeses 2015-2016

User avatar
BFC
WOZ
Posts: 719

Re: [Game] Weerwolven 7 - DAG 2 tot donderdag 23u

Post#154 » Thu Jun 13, 2013 3:42 pm

Jos wrote:
BFC wrote: Ja, maar hij zorgt ervoor dat ik sowieso volgende ronde eruit ga gestemd worden? Ik zeg helemaal niet dat hij da mag doen, maar lijkt me nogal een indekkingsmanoeuvre... Als hij vannacht sterft, gaat het dankzij mij zijn. Als hij vannacht overleeft, zullen alle inwoners van Wakkerdam denken dat ik bang had hem te vermoorden. Het slimste wat de weerwolven nu kunnen doen, is vannacht Manfr3d vermoorden (tenzij hij zelf een weerwolf is natuurlijk), dan ben ik er ook sowieso aan volgende dag :) Twee vliegen in 1 klap voor de weerwolven!
De grootste verdenkingen komen voornamelijk uit de tekst des doods denk ik..
Nu heeft praktisch iedereen op Gl3nn gestemd omdat ge in de tekst des doods gewoon niet naast die tips kon zien?
Stemgedrag kan inderdaad aanleiding/verdenkingen geven, maar hier komt het nadeel van de geschreven onderlinge communicatie tussen de Wakkerdammers. Het is vaak moeilijk te achterhalen wat er juist bedoeld wordt, terwijl de tekst des doods altijd redelijk duidelijk een aantal elementen naar voren schiet. En door uzelf te verdedigen maakt ge uzelf ook alleen maar verdachter (zie naar Stanny de eerste dag, naar mij toen ik even terugkwam op dat newbie-gedoe, etc..)
Maar ach, we zullen zien wat de toekomst brengt, ik trek alvast nog een fleske open, nu dat het nog kan! Schol! :mrgreen:
Het is mijn burgerrecht om mezelf te verdedigen, niet? Ik hou er niet zo van als mensen mij niet leuk vinden!! :(
I'm not random, you just can't think as fast as me

User avatar
Jos
Prosenior
Posts: 841

Re: [Game] Weerwolven 7 - DAG 2 tot donderdag 23u

Post#155 » Thu Jun 13, 2013 3:44 pm

BFC wrote:
Jos wrote:
BFC wrote: Ja, maar hij zorgt ervoor dat ik sowieso volgende ronde eruit ga gestemd worden? Ik zeg helemaal niet dat hij da mag doen, maar lijkt me nogal een indekkingsmanoeuvre... Als hij vannacht sterft, gaat het dankzij mij zijn. Als hij vannacht overleeft, zullen alle inwoners van Wakkerdam denken dat ik bang had hem te vermoorden. Het slimste wat de weerwolven nu kunnen doen, is vannacht Manfr3d vermoorden (tenzij hij zelf een weerwolf is natuurlijk), dan ben ik er ook sowieso aan volgende dag :) Twee vliegen in 1 klap voor de weerwolven!
De grootste verdenkingen komen voornamelijk uit de tekst des doods denk ik..
Nu heeft praktisch iedereen op Gl3nn gestemd omdat ge in de tekst des doods gewoon niet naast die tips kon zien?
Stemgedrag kan inderdaad aanleiding/verdenkingen geven, maar hier komt het nadeel van de geschreven onderlinge communicatie tussen de Wakkerdammers. Het is vaak moeilijk te achterhalen wat er juist bedoeld wordt, terwijl de tekst des doods altijd redelijk duidelijk een aantal elementen naar voren schiet. En door uzelf te verdedigen maakt ge uzelf ook alleen maar verdachter (zie naar Stanny de eerste dag, naar mij toen ik even terugkwam op dat newbie-gedoe, etc..)
Maar ach, we zullen zien wat de toekomst brengt, ik trek alvast nog een fleske open, nu dat het nog kan! Schol! :mrgreen:
Het is mijn burgerrecht om mezelf te verdedigen, niet? Ik hou er niet zo van als mensen mij niet leuk vinden!! :(
Zeker en vast! Maar om de één of andere bizarre reden maakt ge uzelf op die manier verdacht. Het volk denkt dat ge u dan direct aangevallen voelt.. 't Is pure psychologie! Zware kost wel...
EDIT: yes, blame me! :oops: mijn respons stond mee in de quote, heb hem ertussenuit gehaald. Inhoudelijk niets veranderd.
Imagination is more important than knowledge. ~ A. Einstein
--
WINAK schachtenkoning 2012-2013
WINAK Hagar 2013-2014
WINAK Vice-Praeses 2014-2015
WINAK Praeses 2015-2016

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Re: [Game] Weerwolven 7 - DAG 2 tot donderdag 23u

Post#156 » Thu Jun 13, 2013 3:46 pm

Jos wrote:EDIT: yes, blame me! :oops: mijn respons stond mee in de quote, heb hem ertussenuit gehaald. Inhoudelijk niets veranderd.
No problem, ik heb ook nu de originele post gezien.
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
BFC
WOZ
Posts: 719

Re: [Game] Weerwolven 7 - DAG 2 tot donderdag 23u

Post#157 » Thu Jun 13, 2013 3:47 pm

Jos wrote:
BFC wrote:
Jos wrote:
BFC wrote: Ja, maar hij zorgt ervoor dat ik sowieso volgende ronde eruit ga gestemd worden? Ik zeg helemaal niet dat hij da mag doen, maar lijkt me nogal een indekkingsmanoeuvre... Als hij vannacht sterft, gaat het dankzij mij zijn. Als hij vannacht overleeft, zullen alle inwoners van Wakkerdam denken dat ik bang had hem te vermoorden. Het slimste wat de weerwolven nu kunnen doen, is vannacht Manfr3d vermoorden (tenzij hij zelf een weerwolf is natuurlijk), dan ben ik er ook sowieso aan volgende dag :) Twee vliegen in 1 klap voor de weerwolven!
De grootste verdenkingen komen voornamelijk uit de tekst des doods denk ik..
Nu heeft praktisch iedereen op Gl3nn gestemd omdat ge in de tekst des doods gewoon niet naast die tips kon zien?
Stemgedrag kan inderdaad aanleiding/verdenkingen geven, maar hier komt het nadeel van de geschreven onderlinge communicatie tussen de Wakkerdammers. Het is vaak moeilijk te achterhalen wat er juist bedoeld wordt, terwijl de tekst des doods altijd redelijk duidelijk een aantal elementen naar voren schiet. En door uzelf te verdedigen maakt ge uzelf ook alleen maar verdachter (zie naar Stanny de eerste dag, naar mij toen ik even terugkwam op dat newbie-gedoe, etc..)
Maar ach, we zullen zien wat de toekomst brengt, ik trek alvast nog een fleske open, nu dat het nog kan! Schol! :mrgreen:
Het is mijn burgerrecht om mezelf te verdedigen, niet? Ik hou er niet zo van als mensen mij niet leuk vinden!! :(
Zeker en vast! Maar om de één of andere bizarre reden maakt ge uzelf op die manier verdacht. Het volk denkt dat ge u dan direct aangevallen voelt.. 't Is pure psychologie! Zware kost wel...
EDIT: yes, blame me! :oops: mijn respons stond mee in de quote, heb hem ertussenuit gehaald. Inhoudelijk niets veranderd.
Nja, als ik zomaar op mijne kop laat kakken, en totaal nie reageer, is da ook verdacht he..
I'm not random, you just can't think as fast as me

User avatar
Stanny
WOZ
Posts: 2220
Contact:

Re: [Game] Weerwolven 7 - DAG 2 tot donderdag 23u

Post#158 » Thu Jun 13, 2013 3:49 pm

tja BFC .. just face it .. you're a werewolf, and you're about to die! (misschien niet direct nu, maar 't zal niet lang duren)
1 + 196883 = 196884
1 + 2 + 3 + 4 + ... = -1/12

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Re: [Game] Weerwolven 7 - DAG 2 tot donderdag 23u

Post#159 » Thu Jun 13, 2013 3:52 pm

Jos wrote:
BFC wrote:Het is mijn burgerrecht om mezelf te verdedigen, niet? Ik hou er niet zo van als mensen mij niet leuk vinden!! :(
Zeker en vast! Maar om de één of andere bizarre reden maakt ge uzelf op die manier verdacht. Het volk denkt dat ge u dan direct aangevallen voelt.. 't Is pure psychologie! Zware kost wel...
Je bent altijd het minst verdacht als je niets zegt. Dat is 1 van de redenen dat die strafstem ingevoerd is.
Een onderliggende reden is zeker en vast dat mensen met speciale rol altijd actiever willen zijn dan mensen zonder speciale rol (wat van natuurlijk actieve mensen verdachter maakt), maar dat zou in dit spel niet zo'n grote rol mogen spelen omdat iedereen een speciale rol heeft.
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Re: [Game] Weerwolven 7 - DAG 2 tot donderdag 23u

Post#160 » Thu Jun 13, 2013 3:54 pm

BFC wrote:Nja, als ik zomaar op mijne kop laat kakken, en totaal nie reageer, is da ook verdacht he..
Uw gezicht alleen is al verdacht... Misschien moeten ze op uw kop kakken, 't zou een verbetering zijn!
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
BFC
WOZ
Posts: 719

Re: [Game] Weerwolven 7 - DAG 2 tot donderdag 23u

Post#161 » Thu Jun 13, 2013 4:00 pm

Stanny wrote:tja BFC .. just face it .. you're a werewolf, and you're about to die! (misschien niet direct nu, maar 't zal niet lang duren)
Dat ik deze nacht / volgende dag niet ga overleven, staat nu al vast. Once the pitch forks appear, nothing or nobody can stop them :) Kan er iemand mij wel uitleggen wat er verdacht is aan mijn gedrag? Ik probeer gewoon ons dorp een VEILIGERE plaats te maken

En Robbe, da's nie zo heel sympathiek :(
I'm not random, you just can't think as fast as me

User avatar
Jos
Prosenior
Posts: 841

Re: [Game] Weerwolven 7 - DAG 2 tot donderdag 23u

Post#162 » Thu Jun 13, 2013 4:06 pm

BFC wrote: Ik probeer gewoon ons dorp een VEILIGERE plaats te maken
Killing *HIPS* everyone is not exactly what we define as 'safe' (*HIPS* binnentrapper)
*HIPS* Uzelf verdacht maken gebeurt gewoon door zo veel subtiele dingen.. *HIPS*
Just face it, or sa*HIPS*ve it!
Imagination is more important than knowledge. ~ A. Einstein
--
WINAK schachtenkoning 2012-2013
WINAK Hagar 2013-2014
WINAK Vice-Praeses 2014-2015
WINAK Praeses 2015-2016

User avatar
BFC
WOZ
Posts: 719

Re: [Game] Weerwolven 7 - DAG 2 tot donderdag 23u

Post#163 » Thu Jun 13, 2013 4:07 pm

Jos wrote:
BFC wrote: Ik probeer gewoon ons dorp een VEILIGERE plaats te maken
Killing *HIPS* everyone is not exactly what we define as 'safe' (*HIPS* binnentrapper)
*HIPS* Uzelf verdacht maken gebeurt gewoon door zo veel subtiele dingen.. *HIPS*
Just face it, or sa*HIPS*ve it!
Hoe is proberen weerwolven te vermoorden niet "veiliger maken" ? :D
Ik doe dit niet voor mijn plezier hoor, mensen veroordelen
I'm not random, you just can't think as fast as me

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Re: [Game] Weerwolven 7 - DAG 2 tot donderdag 23u

Post#164 » Thu Jun 13, 2013 4:08 pm

BFC wrote:Ik probeer gewoon ons dorp een VEILIGERE plaats te maken
Veiliger voor WOLVEN ja!
BFC wrote:En Robbe, da's nie zo heel sympathiek :(
Ik ben niet sympathiek tegen wolven of contraproductieve mensen!

As a side note: da's in-character he, just saying. Ik weet da BFC in't echt gene weerwolf is. Not sure about the ugly part... :?
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
djgl3nn
WOZ
Posts: 1938

Re: [Game] Weerwolven 7 - DAG 2 tot donderdag 23u

Post#165 » Thu Jun 13, 2013 5:31 pm

Er staat nergens iets in de regels over het veranderen van uw stem. Mag dit eigenlijk?
WINAK Schacht 2009-2010
WINAK Sport 2010-2011
WINAK Mentor Informatica 2011-2012
WINAK Ouwe Zak 2012-...

UA Sportraad Webmaster 2012-...

Return to “Game Over”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron