[Game] Weerwolven XXXL - gestopt

Een subforum voor alle forumgames die het einde van hun levensloop hebben bereikt. Hier rusten de verliezers in vrede, en werken dwergen aan de standbeelden voor de winnaars.

Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

[Game] Weerwolven XXXL - gestopt

Post#1 » Tue Jan 04, 2011 4:13 pm

Zie mijn laatste post voor meer uitleg.

Deelnemers:

Fristi
* stad met capaciteit 400
* 5 schepen met capaciteit 100
Irak: 1500 (1000 soldaten)
Iran: 8049 (3949 soldaten, 3200 gewapend + Teheran, capaciteit 300/300, 300 gewapend)
Oostelijk Afrika: 0
Turkije: 0
Aziatische Sovjets: 927 (507 soldaten, 420 gewapend)
Syrië: 2099 (1999 soldaten, 100 gewapend)
Israel: 2550 (2025 soldaten, 525 gewapend)
Perzische Gold: 500 (5 schepen, capaciteit 100/100)
* Pokémon
Charmander lvl 4 (vuur, weakness water)
Bulbasaur lvl 5 (gras, zwakte: vuur)
Poliwag lvl 6 (water, zwakte: gras)
Diglett lvl 9 (vecht/grond, zwakte: gras, weerstand: electriciteit)
* Weerwolven, Zombies & Vampieren:
zie wereldkaart (zal pas in latere rondes hier verschijnen)
* Ninja's & Pirates
zie wereldkaart (zal pas in latere rondes hier verschijnen)
* CyberWar
Irak, Iran: partially hacked by NecRock

Joachimvdh
* 1550 gold
* 461 soldaten
Groenland: 600 (Nuuk, capaciteit 300/300)
Joegoslavië: 10 (10 soldaten)
Oostenrijk: 2 (2 soldaten)
Zuidelijk Afrika: 101 (401 soldaten)
Australië: /
Brazilië: 401 (401 soldaten)
Griekenland: 290 (290 soldaten)
Noordelijk Afrika 2498 (2098 soldaten, 400 gewapend)
Afrikaans Evenaarsgebied: 1 (1 soldaat)
Atlantische Oceaan: 2200 (2 schepen, capaciteit 300/300, 300 gewapend, 5 schepen, capaciteit 100/100, 100 gewapend)
Madagaskar: 299 (299 soldaten)
Roemenië: 0 (1 schip, capaciteit 0/100)
Europese Sovjets: 9224 (8074 soldaten, 1000 gewapend + Talinn, capaciteit 50/810, 50 gewapend)
* Pokémon
Sandshrew lvl 4 (vecht/grond, zwakte gras, weerstand electriciteit)
Magnemite lvl 5 (electriciteit, zwakte vecht/grond)
Squirtle lvl 7 (water, zwakte electriciteit)
Doduo lvl 8 (neutraal, zwakte: electriciteit, weerstand vecht/grond)
* Weerwolven, Zombies & Vampieren:
zie wereldkaart (zal pas in latere rondes hier verschijnen)
* Ninja's & Pirates
zie wereldkaart (zal pas in latere rondes hier verschijnen)
* CyberWar
Oostenrijk, Roemenië: volledig gehackt door Manfr3d
Joegoslavië: partieel gehackt door Manfr3d
Europese Sovjets, Griekenland: partieel gehackt door Sander

Manfr3d
Duitsland: 1000 (1000 soldaten)
Scandinavië: 200 (200 soldaten)
Rusland: 3355 (1705 soldaten, 1650 gewapend)
GB+Ierland: 2500 (1500 soldaten + Londen, capaciteit 500/500 soldaten)
Polen: 3355 (1705 soldaten, 1650 gewapend)
Arabië: 2500 (500 soldaten + Ryad, capaciteit 1000/1000 soldaten)
* Pokémon
Machop lvl 3 (vecht/grond, zwakte psychic)
Rattata lvl 4 (neutraal, zwakte vecht/grond, weerstand psychisch)
Charmander lvl 5 (vuur, zwakte water)
* Weerwolven, Zombies & Vampieren:
zie wereldkaart (zal pas in latere rondes hier verschijnen)
* Ninja's & Pirates
zie wereldkaart (zal pas in latere rondes hier verschijnen)
* CyberWar
Rusland: partieel gehackt door NecRock

slimmy
* 5650 gold
* 500 soldaten
* stad met capaciteit 100
* stad met capaciteit 200
VS: 4629 (3749 soldaten, 880 gewapend)
Mexico: 1050 (1025 soldaten, 25 wapens, 1 schip, capaciteit 0/50)
Midden-Amerika: 500 (500 soldaten)
Noordelijk Zuid-Amerika: 600 (500 soldaten, 1 schip capaciteit 100/100)
Peru: 500 (500 soldaten)
Bolivia: 2500 (2000 soldaten, 500 gewapend)
Chili: 1500 (1500 soldaten)
Argentinië: 2550 (1500 soldaten, 1050 gewapend)
Canada: 1 (1 dronken soldaat)
* Pokémon
Meowth lvl 3 (neutraal, zwakte: vecht/grond, weerstand: psychisch)
Bulbasaur lvl 2 (gras, zwakte: vuur)
Drowzee lvl 4 (psychisch, zwakte: psychisch)
* Weerwolven, Zombies & Vampieren:
zie wereldkaart (zal pas in latere rondes hier verschijnen)
* Ninja's & Pirates
zie wereldkaart (zal pas in latere rondes hier verschijnen)
* CyberWar
alle eigen systemen onder controle, geen vijandige systemen onder controle

NecRock
* 450 gold
* 2000 wapens
Japan: 500 (500 soldaten)
China: 2704 (1304 soldaten, 500 gewapend + Sjanghai, capaciteit 300/300, 300 gewapend)
Korea: 0
Zuid-Oost Azië: 0
Indonesië: 300 (300 soldaten)
Kazachstan: 300 (300 soldaten)
allerlei-stan: 699 (699 soldaten)
Mongolië: 0
India 2950 (1650 soldaten, 1300 gewapend)
Afghanistan: 1 (1 soldaat)
Pakistan: 4400 (3100 soldaten, 500 gewapend + Islamabad, capaciteit 400/400)
Arabische Zee: 1800 (1 schip, capaciteit 1600/1600, 1 schip, capaciteit 200/200)
* Pokémon
Abra lvl 4 (psychisch, zwakte psychisch)
Koffing lvl 5 (gras, zwakte psychisch)
Pidgey lvl 7 (neutraal, zwakte electriciteit, weerstand vecht/grond)
Sandshrew lvl 8 (vecht/grond, zwakte gras, weerstand electriciteit)
* Weerwolven, Zombies & Vampieren:
zie wereldkaart (zal pas in latere rondes hier verschijnen)
* Ninja's & Pirates
zie wereldkaart (zal pas in latere rondes hier verschijnen)
* CyberWar
Allerlei-stan & China: volledig gehackt door Fristi
Afghanistan & India: partieel gehackt door Fristi

Sander
* 15500 gold
* 500 soldaten
* 250 soldaten met wapens
Caraïben: 1000 (1000 soldaten)
Lage Landen: 499 (499 soldaten)
Frankrijk: 749 (749 soldaten)
Spanje: 500 (500 soldaten)
Caraïbische Zee: 100 (1 schip, capaciteit 50/50, 50 gewapend)
Italië 5500 (5500 soldaten)
* Pokémon
Jigglypuff lvl 3 (neutraal, zwakte vecht/grond, weerstand psychisch)
Ghastly lvl 4 (psychisch, weerstand vecht/grond)
Machop lvl 5 (vecht/grond, zwakte psychisch)
* Weerwolven, Zombies & Vampieren:
zie wereldkaart (zal pas in latere rondes hier verschijnen)
* Ninja's & Pirates
zie wereldkaart (zal pas in latere rondes hier verschijnen)
* CyberWar
Italië: partieel gehackt door Joachim

Deze Ronde
Slagvelden


Aanval en verdediging, gedetailleerde uitleg:
* Je trekt met een bepaalde hoeveelheid (al dan niet gewapende) troepen een gebied binnen. Je kan vanuit verschillende gebieden tegelijk een land aanvallen uiteraard!
* De verdediger laat eventueel troepen uit buurlanden overkomen om mee te verdedigen. Hij kan GEEN troepen wegtrekken! Deze mogen enkel komen uit buurlanden (of aangrenzende zee) en enkel troepen zijn die daar al aanwezig waren op het moment dat de aanvaller binnenviel en NIET in gevecht waren op dat ogenblik. Je kan dus NIET van verdere landen nog versterking sturen en evenmin nog niet toegewezen troepen in een gevecht zetten!
* De verdediger zegt of hij wil overgeven of vechten. Bij vechten wordt een d20 gerold voor beide partijen die wordt vermenigvuldigd met de slagkracht. Ik zeg in dit geval wie de winnaar is. Als er troepen uit een buurland komen, moet hij onmiddellijk vechten op moment dat hij deze laat overkomen.
* In beide gevallen gaan de helft van de troepen van de verliezer naar de winnaar. De andere helft is dood (vechten) of vlucht naar een buurland (overgeven).
* Pas nadat het betwiste gebied gewonnen is door 1 van beide partijen, mogen de troepen in het betwiste land zich terug bewegen! (ten vroegste 1 uur na het binnenvallen voor de aanvaller)
* De verdediger kan zo lang hij wil wachten met beslissen of hij versterking stuurt, wil vechten of overgeven. Als hij op het einde van de ronde echter niets heeft beslist, ga ik ervan uit dat hij vecht met de aanwezige troepen.
* Tijdens een gevecht kan een andere speler hetzelfde gebied ook binnenvallen, maar enkel vanuit een buurland en met troepen die daar al gestationeerd waren op moment dat de eerst speler het gebied was binnen gevallen. Er worden in dit geval 3 d20 gegooid bij gevecht (2 tussen beide aanvallers indien verdediger overgeeft) en winner takes all.

De pokémon die je kan vangen
Let op, je mag er slechts exact 1 per ronde vangen en een gevangen pokémon kan niet door iemand anders genomen worden. De niet gevangen pokémon, eventueel van hoger level, komen de volgende rondes ook terug.
* Abra lvl 7 (psychisch, zwakte: psychisch)
* Caterpie lvl 3 (gras, zwakte: vuur)
* Caterpie lvl 7 (gras, zwakte: vuur)
* Diglett lvl 4 (vecht/grond, zwakte: gras, weerstand: electriciteit)
* Diglett lvl 8 (vecht/grond, zwakte: gras, weerstand: electriciteit)
* Doduo lvl 4 (neutraal, zwakte: electriciteit, weerstand vecht/grond)
* Doduo lvl 7 (neutraal, zwakte: electriciteit, weerstand vecht/grond)
* Drowzee lvl 3 (psychisch, zwakte psychisch)
* Ghastly lvl 5 (psychisch, weerstand vecht/grond)
* Jigglypuff lvl 4 (neutraal, zwakte vecht/grond, weerstand psychisch)
* Koffing lvl 7 (gras, zwakte psychisch)
* Magnemite lvl 1 (electriciteit, zwakte vecht/grond)
* Meowth lvl 4 (neutraal, zwakte: vecht/grond, weerstand: psychisch)
* Pidgey lvl 4 (neutraal, zwakte electriciteit, weerstand vecht/grond)
* Pikachu lvl 4 (electricitiet, zwakte vecht/grond)
* Pikachu lvl 6 (electricitiet, zwakte vecht/grond)
* Poliwag lvl 1 (water, zwakte gras)
* Ponyta lvl 3 (vuur, zwakte water)
* Ponyta lvl 6 (vuur, zwakte water)
* Rattata lvl 3 (neutraal, zwakte vecht/grond, weerstand psychisch)
* Sandshrew lvl 7 (vecht/grond, zwakte gras, weerstand electriciteit)
* Squirtle lvl 5 (water, zwakte electriciteit)
* Staryu lvl 4 (water, zwakte electriciteit)
* Staryu lvl 6 (water, zwakte electriciteit)
* Tangela lvl 3 (gras, zwakte vuur)
* Tangela lvl 6 (gras, zwakte vuur)
* Voltorb lvl 5 (elektriciteit, zwakte vecht/grond)
* Voltorb lvl 8 (elektriciteit, zwakte vecht/grond)
* Vulpix lvl 2 (vuur, zwakte water)
* Vulpix lvl 4 (vuur, zwakte water)
* Weedle lvl 6 (gras, zwakte vuur)
* Kakuna lvl 8 (gras, zwakte vuur)

Weerwolven, vampieren & zombies
De weerwolven, vampieren, zombie, ninja en pirate kill zijn geheim en worden naar mij persoonlijk doorgestuurd.

CyberWar
In de CyberWar stuur je ook naar mij door welke systemen je probeert te kraken. Je kan dit echter ook in de topic posten als je vijanden wil intimideren.

Huidige Hacks:
Volledige hacks (kunnen niemand aanvallen + extra hack voor aanvaller):
Allerlei-stan: Fristi
China: Fristi
Oostenrijk: Manfr3d
Roemenië: Manfr3d

Partiële hacks (kunnen de hacker niet aanvallen):
Afghanistan: Fristi
Europese Sovjets: Sander
Griekenland: Sander
India: Fristi
Irak: NecRock
Iran: NecRock
Italië: Joachim
Joegoslavië: Manfr3d
Rusland: NecRock

Aantal hacks in volgende ronde
Fristi: 8
Joachim: 11
Manfr3d: 8
Slimmy: 9
NecRock: 9
Sander: 5

Commissie tegen verspreiding atoomwapens
Let op, je moet elke ronde opnieuw stemmen!
Je stem in de commissie tegen verspreiding van atoomwapens wordt aan het einde van de ronde geteld. Op dat moment worden je aantal gebieden geteld (je stem wordt vermenigvuldigd met je aantal gebieden).

De Wereldkaart
Image

De gebieden (grenst aan):
  • Canada (VS, Atlantische Oceaan, Pacific Oceaan, Noordelijke IJszee) - 250 gold/beurt - Slimmy - weerwolf - pirate
  • VS (Canada, Mexico, Atlantische Oceaan, Pacific Oceaan, Noordelijke IJszee, Caraïbische Zee) - 500 gold/beurt - Slimmy - zombie - pirate
  • Mexico (VS, Midden-Amerika, Pacific Oceaan, Caraïbische Zee) - 150 gold/beurt - Slimmy - vampier - pirate
  • Midden-Amerika (Mexico, Noordelijk Zuid-Amerika, Pacific Oceaan, Caraïbische Zee) - 150 gold/beurt - Slimmy - zombie - ninja
  • Caraïben (Caraïbische Zee) - 150 gold/beurt - Sander - vampier - ninja
  • Noordelijk Zuid-Amerika (Midden-Amerika, Peru, Brazilië, Atlantische Oceaan, Pacific Oceaan, Caraïbische Zee) - 200 gold/beurt - Slimmy - zombie - pirate
  • Peru (incl. Ecuador) (Noordelijk Zuid-Amerika, Brazilië, Chili, Bolivië, Pacific Oceaan) - 150 gold/beurt - Slimmy - weerwolf - pirate
  • Brazilië (incl. Uruguay) (Argentinië, Noordelijk Zuid-Amerika, Peru, Bolivia, Atlantische Oceaan) - 250 gold/beurt - Joachim - zombie - ninja
  • Argentinië (Brazilië, Chili, Bolivia, Atlantische Oceaan) - 200 gold/beurt - Slimmy - vampier - ninja
  • Bolivia (incl. Paraguay) (Brazilië, Argentinië, Chili, Peru) - 100 gold/beurt - Slimmy - vampier - pirate
  • Chili (Peru, Bolivia, Argentinië, Pacific Oceaan) - 100 gold/beurt - Slimmy - zombie - pirate
  • Groenland (incl. Ijsland) (Atlantische Oceaan, Noordelijke IJszee) - 50 gold/beurt - Joachim - weerwolf - ninja
  • GB+Ierland (Atlantische Oceaan, Noordzee) - 200 gold/beurt - Manfr3d - vampier - ninja
  • Frankrijk (Lage Landen, Duitsland, Oostenrijk, Italië, Spanje, Atlantische Oceaan, Noordzee, Middellandse Zee) - 200 gold/beurt - Sander - weerwolf - pirate
  • Duitsland (Lage Landen, Frankrijk, Oostenrijk, Polen, Scandinavië, Oostzee, Noordzee) - 200 gold/beurt - Manfr3d - vampier - pirate
  • Lage Landen (Frankrijk, Duitsland, Noordzee) - 100 gold/beurt - Sander - zombie - pirate
  • Scandinavië (Rusland, Duitsland, Oostzee, Noordelijke IJszee) - 100 gold/beurt - Manfr3d - vampier - pirate
  • Spanje (incl. Portugal) (Frankrijk, Atlantische Oceaan, Middellandse Zee) - 150 gold/beurt - Sander - zombie - ninja
  • Italië (Frankrijk, Oostenrijk, Joegoslavië, Middellandse Zee) - 150 gold/beurt - Sander - weerwolf - ninja
  • Oostenrijk (incl. Hongarije en Zwitserland) (Italië, Frankrijk, Duitsland, Polen, Europese Sovjets, Roemenië, Joegoslavië) - 100 gold/beurt - Joachim - vampier - pirate
  • Polen (incl. Tsjechoslovakijke) (Duitsland, Oostenrijk, Europese Sovjets, Rusland, Oostzee) - 150 gold/beurt - Manfr3d - vampier - ninja
  • Joegoslavië (incl. Albanië) (Italië, Oostenrijk, Roemenië, Griekenland, Middellandse Zee) - 150 gold/beurt - Joachim - zombie - ninja
  • Griekenland (Joegoslavië, Roemenië, Turkije, Middellandse Zee) - 50 gold/beurt - Joachim - zombie - pirate
  • Roemenië (incl. Bulgarije) (Europese Sovjets, Oostenrijk, Joegoslavië, Griekenland, Turkijke, Zwarte Zee) - 100 gold/beurt - Joachim - zombie - pirate
  • Europese Sovjets (Oekraïe en Baltische staten e.d.) (Rusland, Polen, Oostenrijk, Roemenië, Zwarte Zee) - 150 gold/beurt - Joachim - zombie - ninja
  • Rusland (Scandinavië, Europese Sovjets, Aziatische Sovjets, Kazachstan, Mongolië, China, Noordelijke IJszee, Oostzee, Zwarte Zee, Kaspische Zee, Pacific Oceaan, Japanse Zee) - 300 gold/beurt - Manfr3d - weerwolf - ninja
  • Aziatische Sovjets (Armenië+Georgië+Azerbeidjan) (Rusland, Turkije, Iran, Zwarte Zee, Kaspische Zee) - 50 gold/beurt - Fristi - weerwolf - ninja
  • Turkijke (Griekenland, Roemenië, Aziatische Sovjets, Iran, Irak, Syrië, Zwarte Zee, Middellandse Zee) - 150 gold/beurt - Fristi - zombie - ninja
  • Syrië (+ Libanon) (Turkijke, Irak, Arabië, Israel, Middellandse Zee) - 100 gold/beurt - Fristi - weerwolf - pirate
  • Israel (Syrië, Arabië, Oost-Afrika, Middellandse Zee) - 200 gold/beurt - Fristi - zombie - pirate
  • Arabië (Israel, Syrië, Irak, Rode Zee, Perzische Golf, Arabische Zee) - 200 gold/beurt - Manfred - weerwolf - pirate
  • Irak (Arabië, Syrië, Turkijke, Iran, Perzische Golf) - 150 gold/beurt - Fristi - weerwolf - pirate
  • Iran (Irak, Turkijke, Aziatische Sovjets, allerlei-stan, Afghanistan, Pakistan, Kaspische Zee, Perzische Golf) - 150 gold/beurt - Fristi - vampier - ninja
  • Kazachstan (Rusland, allerlei-stan, China, Kaspische Zee) - 50 gold/beurt - NecRock - weerwolf - pirate
  • allerlei-stan (aka Oezbekistan, Tadzjikistan, Turkimenistan en Kirgizië) (Iran, Kazachstan, China, Afghanistan, Kaspische Zee) - 100 gold/beurt - NecRock - zombie - ninja
  • Afghanistan (Iran, allerlei-stan, China, Pakistan) - 150 gold/beurt - NecRock - weerwolf - ninja
  • Pakistan (Iran, Afghanistan, China, India, Arabische Zee) - 200 gold/beurt - NecRock - zombie - ninja
  • India (Pakistan, China, Zuid-Oost Azië, Indische Oceaan, Arabische Zee, Golf van Bengalen) - 300 gold/beurt - NecRock - vampier - pirate
  • China (Rusland, Mongolië, Kazachstan, allerlei-stan, Afghanistan, Pakistan, India, Zuid-Oost Azië, Korea, Gele Zee, Zuid-Chinese Zee) - 500 gold/beurt - NecRock - weerwolf - ninja
  • Mongolië (Rusland, China) - 50 gold/beurt - NecRock - weerwolf - pirate
  • Japan (Japanse Zee, Gele Zee, Pacific Oceaan) - 200 gold/beurt - NecRock - vampier - pirate
  • Korea (China, Rusland, Japanse Zee, Gele Zee) - 100 gold/beurt - NecRock - vampier - ninja
  • Zuid-Oost Azië (Thailand, Vietnam e.d.) (India, China, Indonesië, Golf van Bengalen, Zuid-Chinese Zee) - 200 gold/beurt - NecRock - weerwolf - ninja
  • Indonesië (+ Maleisië) (Zuid-Oost Azië, Pacific Oceaan, Indische Oceaan, Zuid-Chinese Zee, Golf van Bengalen, Afurazee) - 150 gold/beurt - NecRock - zombie - ninja
  • Australië (+ NZ & Oceanië) (Pacific Oceaan, Indische Oceaan, Afurazee) - 250 gold/beurt - Joachim - zombie - pirate
  • Oostelijk Afrika (Israel, Noordelijk Afrika, Afrikaans Evenaarsgebied, Zuidelijk Afrika, Indische Oceaan, Arabische Zee, Rode Zee, Middellandse Zee) - 250 gold/beurt - Fristi - weerwolf - ninja
  • Noordelijk Afrika (Oostelijk Afrika, Afrikaans Evenaarsgebied, Atlantische Oceaan, Middellandse Zee) - 250 gold/beurt - Joachim - vampier - ninja
  • Afrikaans Evenaarsgebied (Noordelijk Afrika, Oostelijk Afrika, Zuidelijk Afrika, Atlantische Oceaan) - 250 gold/beurt - Joachim - vampier - pirate
  • Zuidelijk Afrika (Oostelijk Afrika, Afrikaans Evenaarsgebied, Atlantische Oceaan, Indische Oceaan, Straat Mozambique) - 250 gold/beurt - Joachim - vampier - pirate
  • Madagaskar (Indische Oceaan, Straat Mozambique) - 50 gold/beurt - Joachim - weerwolf - ninja
De zeeën en oceanen (grenst aan):
  • Atlantische Oceaan (Canada, VS, Noordelijk Zuid-Amerika, Brazilië, Argentinië, Zuidelijk Afrika, Afrikaans Evenaarsgebied, Noordelijk Afrika, Spanje, Frankrijk, GB+Ierland, Scandinavië, Groenland, Pacific Oceaan, Noordelijke Ijszee, Indische Oceaan, Caraïbische Zee, Noordzee, Middellandse Zee)
  • Pacific/Stille Oceaan (Canada, VS, Mexico, Midden-Amerika, Noordelijk Zuid-Amerika, Peru, Chili, Australië, Indonesië, Japan, Rusland, Atlantische Oceaan, Indische Oceaan, Noordelijke Ijszee, Afurazee, Zuid-Chinese Zee, Gele Zee, Japanse Zee)
  • Indische Oceaan (Zuid-Afrika, West-Afrika, Madagaskar, India, Indonesië, Australië, Atlantische Oceaan, Pacific Oceaan, Arabische Zee, Golf van Bengalen, Afurazee)
  • Noordelijke Ijszee (Canada, VS, Groenland, Scandinavië, Rusland, Atlantische Oceaan, Pacific Oceaan)
  • Noordzee (+ Kanaal) (Scandinavië, Lage Landen, Frankrijk, GB+Ierland, Atlantische Oceaan)
  • Oostzee (Scandinavië, Duitsland, Polen, Europese Sovjets, Noordzee)
  • Zwarte Zee (Europese Sovjets, Roemenië, Turkije, Aziatische Sovjets, Rusland, Middellandse Zee)
  • Kaspische Zee (Kazachstan, allerlei-stan, Iran, Aziatische Sovjets, Rusland)
  • Rode Zee (Oost-Afrika, Arabië)
  • Middelandse Zee (Spanje, Frankrijk, Italië, Joegoslavië, Griekenland, Turkije, Syrië, Israel, Oost-Afrika, Noord-Afrika, Atlantische Oceaan)
  • Perzische Golf (Arabië, Irak, Iran, Arabische Zee)
  • Arabische Zee (Oost-Afrika, Arabië, Pakistan, India, Indische Oceaan)
  • Golf van Bengalen (India, Zuid-Oost Azië, Indonesië, Indische Oceaan)
  • Afurazee (Indonesië, Australië, Indische Oceaan, Pacific Oceaan)
  • Caraïbische Zee (Caraïben, VS, Mexico, Noordelijk Zuid-Amerika, Atlantische Oceaan)
  • Zuid-Chinese Zee (China, Zuid-Oost Azië, Indonesië, Pacific Oceaan, Gele Zee)
  • Gele Zee (Korea, China, Japan, Zuid-Chinese Zee, Japanse Zee, Pacific Oceaan)
  • Japanse Zee (Japan, Korea, Rusland, Gele Zee, Pacific Oceaan)
  • Straat Mozambique (Madagaskar, Zuidelijk Afrika, Indische Oceaan)




Afgelopen Veldslagen
Syrië
verdediger: NecRock, kracht 1000, d20: 5, totaal 5000
aanvaller: Fristi, kracht 1599, d20: 7, totaal 11193
----> Fristi verovert Syrië, 500 soldaten lopen naar hem over, de andere 500 hun botten verbleken in de woestijn.
Polen
verdediger: Manfr3d, kracht 2000
aanvaller: Joachim, kracht 1
----> automatische winst voor Manfr3d
Europese Sovjets
verdediger: Manfr3d, kracht 4050, d20: 6, totaal 24300
aanvaller: Joachim, kracht 7149, d20: 8, totaal 57142
----> Joachim wint, de helft van de Sovjet soldaten loopt naar hem over.
Israel
verdediger: Manfr3d, kracht 1100, d20: 12, totaal 13200
aanvaller: Fristi, kracht 1500, d20: 14, totaal 21000
----> Fristi wint, de helft van de Israeli's (die eigenlijk toch Arabieren waren), lopen naar hem over.
Arabië
verdediger: Manfr3d, kracht 2500, geen versterking mogelijk
aanvaller: Fristi, kracht 1
----> automatische winst voor Manfr3d
Noordelijk Afrika
verdediger: Sander, kracht 1500, d20: 18, totaal 27000
aanvaller: Joachim, kracht 3373, d20: 17, totaal 57341
----> Joachim wint en neemt de helft van Sanders troepen over.
Iran
verdediger: Fristi, kracht 1050, versterking mogelijk vanuit Irak (max 7899)
aanvaller: NecRock, kracht 1
----> Frisit wint automatisch
Roemenië
verdediger: Manfr3d, kracht 700, versterking mogelijk vanuit Europese Sovjets (maximaal 700)
aanvaller: Joachim, kracht 3600
----> Manfr3d geeft zich over, 350 soldaten lopen over naar Joachim, de andere 350 trekken terug naar de Europese Sovjets.
Joegoslavië
verdediger: Joachim, kracht 5900
aanvaller: Sander, kracht 1
----> Joachim versterkt zich vanuit Roemenië en wint dus automatisch (meer dan 20x zoveel troepen)
Oostenrijk
verdediger: Sander, kracht 1499
aanvaller: Joachim, kracht 5900
----> Sander geeft zich over, 749 soldaten lopen over naar Joachim, de andere 750 trekken terug naar Frankrijk.
Argentinië
verdediger: Sander, kracht 1500, d20: 3, totaal: 4500
aanvaller: Slimmy, kracht 3300, d20: 7, totaal: 23100
----> slimmy wint, 500 soldaten met 250 wapens van Sander lopen over naar hem.
Atlantische Oceaan
verdediger: Sander, kracht 100, d20: 19, totaal: 1900
aanvaller: Joachim, kracht 600, d20: 4, totaal: 2400
----> Joachim kom nipt weg met de overwinning. Aangezien zijn boot vol zit, kan hij enkel 25 wapens redden, de 25 overlevers van Sander's troepen verdrinken...
Pakistan
verdediger: Fristi, kracht 1750, versterking mogelijk vanuit Iran (maximaal 1000), Afghanistan (maximaal 1750)
aanvaller: NecRock, kracht 1
----> Fristi wint automatisch
India
verdediger: Fristi, kracht 2500
aanvaller: NecRock, kracht 4100
----> Fristi trekt zich terug naar Pakistan, 750 soldaten met 500 wapens voegen zich bij NecRock.
Italië
verdediger: Joachim, kracht 1000
aanvaller: Sander, kracht 3000
----> Joachim geeft zich over, 500 soldaten vervoegen Sander
Duitsland
verdediger: Manfr3d, kracht 1000
aanvaller: Sander, kracht 1
----> Manfr3d reageert niet en wint automatisch bij de deadline
Mexico
verdediger: Slimmy, kracht 1000, d20: 15, totaal 15000
aanvaller: Sander, kracht 100, d20: 20, totaal 2000
----> De Mexicanen slaan de piraten van zich af, 25 piraten met 25 wapens vervoegen de Mexicanen, hun boot blijft intact aangezien deze niet gebruikt werd in het gevecht (op land!)
USA
verdediger: Slimmy, kracht 3500, d20: 16, totaal 56000
aanvaller: Sander, kracht 2260, d20: 16, totaal 34160
----> De Amerikanen verdedigen zich goed tegen Canada, ze nemen de 750 aanvaller en 380 wapens over.






Regels
Net zoals WW XXL is het ook dit keer verschillende games in 1 game. Echter, de verschillende games in dit spel geven voordeel om het eindelijke doel te verwezelijken: volledige wereld dominantie.
Merk op, snelheid is belangrijk hier! First post, first go!
  • Overkoepelend spel: Wereld dominantie
    Iedereen start met een aantal landen (hoeveel hangt af van het aantal spelers). Een land wordt altijd slechts door 1 speler bezet, of 1 team van spelers bezet. Verschillende spelers kunnen ook delen van de zee en de oceanen bezetten. In ieder land heb je een bepaalde hoeveelheid troepen.
    Overkoepelend heeft elke speler ook een bepaalde hoeveelheid geld. Elke ronde krijgen spelers een vast bedrag extra gold per land waarbij sommige landen meer opbrengen dan anderen.
    Spelers starten met 10 000 soldaten en 10 000 gold.

    Met je gold kan je schepen, wapens en steden kopen/creëren.
    Schepen laten je toe om over de oceaan te varen.
    Wapens verdubbelen de aanvalskracht van je troepen (elke soldaat telt voor 2)
    Steden maken je verdediging sterker (elke soldaat in de stad telt voor 2).
    Een gewapende soldaat in een stad geldt voor 3.
    Een schip kost 200 gold + 3 gold/soldaat capaciteit. Maximale capaciteit van een schip is 1600. (5000 gold).
    Een wapen kost 5 gold.
    Een stad kost 5 gold per inwoner, maar per beurt krijg je wel 1 extra soldaat per 50 inwoners (dus capaciteit die ook gebruikt wordt).
    Steden kan je onbeperkt vergroten, schepen kan je niet aanpassen.


    Tijdens een beurt kan je de volgende dingen doen op eender welk moment:
    - nieuwe schepen, steden en/of wapens kopen met je geld.
    - nieuwe troepen / schepen / steden in 1 van je landen plaatsen. Een schip kan enkel in een land met een kustlijn geplaatst worden.
    - troepen in of uit een schip laden. (dit kan ook in vijandig gebied)
    - troepen in of uit een stad laden.
    - troepen verplaatsen van het een land naar het aangrenzende land. Als het aangrenzende land in jou bezit is (of het bezit van iemand waarmee je officieel samenwerkt), kan je na een uur deze troepen opnieuw verplaatsen.
    Als het aangrenzende land een vijandig land is, moet je eerst wachten tot het land in je bezit is (of je verslagen bent) voor je ze opnieuw kan verplaatsen. Zodra het land in je bezit is, kan je ze opnieuw verplaatsen, minimum een uur nadat je het land bent binnengevallen (ook als het gevecht of de overgave eerder gebeurd is). Je tegenstander kan uiteraard je vooruitgang boycotten door pas op het einde van de ronde een antwoord te geven. (voor landen binnenvallen, zie volgende alinea)
    - schepen verplaatsen van een land of zee/oceaan naar een aangrenzende zee/oceaan. Eenmaal op zee moet je 6 uur wachten voor je deze schepen opnieuw kan verplaatsen.
    - schepen verplaatsen van een zee/oceaan naar een aangrenzend land. Dit is analoog als troepen verplaatsen naar een land. Als het aangrenzende land in jou bezit is (of het bezit van iemand waarmee je officieel samenwerkt), kan je na een uur de schepen en de troepen op het schip opnieuw verplaatsen.
    Als het aangrenzende land een vijandig land is, moet je eerst wachten tot het land in je bezit is (of je verslagen bent) voor je de schepen en/of troepen opnieuw kan verplaatsen. Zodra het land in je bezit is, kan je ze opnieuw verplaatsen, minimum een uur nadat je het land bent binnengevallen (ook als het gevecht of de overgave eerder gebeurd is). Je tegenstander kan uiteraard je vooruitgang boycotten door pas op het einde van de ronde een antwoord te geven. (voor landen binnenvallen, zie volgende alinea)
    - met (een deel van) je schepen alle schepen van 1 tegenstander in een zee/oceaan aanvallen. Dezelfde regels als vechten op land gelden hier.

    Als je een ander (aangrenzend) land wil binnen vallen, zeg je hoeveel troepen je naar dit land verplaatst. Je kan dit niet meer doen tijdens de laatste 6 uur van de beurt (om te grote verrassingsaanvallen uit te sluiten)!
    Je tegenstander kan dan ook een troepenverplaatsing doen als hij/zij wil, maar deze manschappen mogen enkel komen uit aangrenzende landen op het moment van de aanval.
    Daarna kan de tegenstander kiezen of hij/zij wil vechten of zich overgeven.
    De deadline voor zijn antwoord is het einde van de ronde. Als hij/zij op dat moment niet heeft gereageerd, veronderstel ik dat er gevochten wordt met de huidige troepen in dat land.
    - Als er gevochten wordt, dan rol ik een 20-zijdige dobbelsteen voor zowel de aanvaller als de verdediger. De mankracht (hoeveelheid troepen eventueel vermeerderd met wapens en/of steden) wordt vermenigvuldigd met het resultaat van de dobbelsteen voor de uiteindelijke aanvalskracht / verdedigende kracht. De winnaar krijgt het land, de verliezer verliest de helft van zijn troepen (dood), de andere helft wordt ingelijfd door de winnaar. Bij een ex-aequo wint degene die het hoogste resultaat van de dobbelsteen had. Indien dit gelijk was, wordt er opnieuw gegooid.
    - Als de tegenstander zich overgeeft, wordt de helft van zijn troepen ingelijfd door de winnaar, de andere helft mag zich naar een aangrenzend land (of zee/oceaan) begeven (en daar eventueel een andere vijand bevechten).

    Verschillende spelers kunnen/mogen op dezelfde oceaan / zee aanwezig zijn zonder elkaar aan te vallen. Als echter een speler beslist om een andere speler hier aan te vallen, dan gelden dezelfde regels als bij vechten op land.

    Een speler kan altijd een deal sluiten met een andere speler om, tegen betaling, troepen en/of wapens door vijandig land te loodsen naar een andere deel van zijn gebied. Deze deal moet uiteraard officieel in de topic verschijnen.

    Bij verovering zinkt de helft van de schepen, worden de helft van de wapens vernietigd en halveert de capaciteit van steden. Bij overgave blijft alles intact.

    Je verdient extra geld, troepen of speciale krachten met de andere spellen.
  • Pokémongame
    Iedereen krijgt een starterspokémon van level 1. Levels zijn custom hier en hebben niets te maken met de echte levels. Het maximum level van een pokémon is 20.

    Iedere pokémon die je hebt, geeft je een bepaald voordeel in het wereld dominatie spel.
    Pokémon geven je aan het begin van de beurt eenmalig het volgende (vermenigvuldigd met hun level):
    * Electriciteit: verhoog de capaciteit van een bestaande stad met 100.
    * Water: 1 schip met een capaciteit van 100 troepen
    * Vuur: 100 wapens
    * Gras: 1 stad met een capaciteit van 100 (capaciteit, niet aantal vermenigvuldigd bij hoger level)
    * Vecht/Grond: 50 soldaten met wapens
    * Psychisch: 500 gold
    * Neutraal: 100 soldaten
    De exacte eigenschappen van een pokémon zijn gebaseerd op het kaartspel. Ik zal deze altijd op voorhand duidelijk vermelden.

    Tijdens je beurt kan je het volgende doen:
    * maximaal 5 verschillende pokémon een level verhogen. Dit hoeft niet op hetzelfde moment tijdens je beurt te gebeuren. Een pokémon kan per beurt slechts 1 level verhoogd worden. 3-stage evoluties evolueren op stage 8 en stage 15, 2-stage evoluties evolueren op stage 12. Een pokémon die evolueert geeft een extra voordeel (van lvl 8, 15 of 12 respectievelijk) op het moment dat hij evolueert (bovenop het voordeel in het begin van de ronde).
    * 1 wilde pokémon proberen te vangen. Aan het begin van elke ronde post ik een overzicht van de wilde pokémon en hun level die gevangen kunnen worden tijdens die beurt. Om een pokémon te vangen, moet je, met maximaal 3 van je eigen pokémon samen, een level halen hoger dan dat van deze pokémon.
    Als je een zwakte hebt voor deze pokémon of hij heeft een resistance voor jou pokémon, wordt het level van jou pokémon gedeeld door 2. Als deze pokémon een zwakte heeft voor jou of jij hebt een resistance voor hem, wordt het level van jou pokémon vermenigvuldigd met 2. Deze voordelen en nadelen worden gecombineerd indien nodig!
    Bvb: Speler A wil een Kakuna, level 9 (gras, weakness fire) vangen. Hij gebruikt daarvoor een Seel (level 3), een Digglett (level 2) en een Ponyta (level 3). Het level van de Ponyta telt dubbel (vuur pokémon), dat van Diglett slechts half (weakness voor gras). Het totaal is dan 3 (Seel) + 1 (Diglett) + 6 (Ponyta) = 10 > 9. Speler A vangt de Kakuna en krijgt vanaf volgende beurt hiervoor een stad met capaciteit 900.
    Als een andere speler een Pokémon gevangen heeft, kan je deze niet meer vangen!
    * Een pokémon ruilen met een andere speler. Hier ben je volledig vrij, je kan bvb ook een pokémon kopen, of ruilen voor 2 andere pokémons + geld, enzoverder.

    Om de 5 ronden is er ook een groot Pokémontornooi waar iedereen die wil, aan kan meedoen. De prijzen van dit tornooi zijn speciale krachten, soldaten en/of goederen.
  • Weerwolven, Zombies en Vampieren.
    (personages vallen samen met pirates vs. ninja's)
    Enkele landen zijn geïnfecteerd met weerwolven, anderen met vampieren en nog anderen met zombies. Een verdachte uit ieder land, die ook een pirate of een ninja is, komen bij elkaar om te bespreken hoe het verder moet. Echter, het loopt uit de hand en elke ronde wordt er iemand afgemaakt door zowel de weerwolven, de zombies als de vampieren.
    Iedereen kent elkaar. Echter, slechts 1 van hen is telkens de leider en stuurt de kill naar mij door. Niemand behalve de leider zelf weet wie de leider is.
    Merk op, als een land veroverd wordt, wordt ook de (eventuele dode) vertegenwoordiger overgedragen naar de nieuwe speler!

    Er gaan 5000 soldaten naar elk land met een overlevend lid van het winnend team en 5000 gold naar (de eigenaar van) elk land met een gestorven lid van het winnende team. Hierbij wordt dus gekeken wie op het moment van de winst de landen in handen heeft die door de winnaar geïnfecteerd zijn/waren.
  • Piraten vs. Ninja's
    (personages vallen samen met weerwolven vs. vampieren vs. zombies)
    Piraten en ninja's, beiden koelbloedige moordenaars...
    De weerwolven, vampieren en zombies die bij elkaar komen zijn allemaal pirates en ninja's met een verborgen agenda. Bovenop de kills van de weerwolven, vampieren en zombies, zullen ook de pirate leider en de ninja leider een kill doen.

    Als alle ninja's of alle pirates dood zijn, zal elke overlever de troepen vervoegen van het land waar hij toe behoort. Omdat ze meedogeloze moordenaars zijn, tellen ze vanaf dat moment elk als 10 000 gewapende soldaten (deze moeten wel samen blijven en kunnen niet opgesplitst worden)!
  • CyberWar
    In dit spel draaien alle computers op Windows en zijn ze dus gemakkelijk te hacken...
    Tijdens elke ronde mag elk land proberen de systemen van 1 ander land te hacken.
    Ik rol dan een 10-zijdige dobbelsteen om te kijken of dit lukt.
    Als het resultaat een 10 is, heb je volledige controle over het computersysteem van dit land tijdens de volgende beurt. Dit land kan dan geen aanvallen meer doen. (en jij kan de systemen van dit land gebruiken om te hacken ipv de eigenaar van het land)
    Als het resultaat een 9 of een 8 is, heb je beperkte controle over de computersystemen van dit land gedurende de volgende beurt. Dit land kan geen van jou landen aanvallen tijdens de volgende beurt. (en jou ook niet hacken)
    Er wordt bekend gemaakt wie controle heeft over welke systemen aan het begin van elke ronde.

    Als een speler op een bepaald moment in het spel minstens 1 maal (beperkte of volledige) controle heeft gehad over de computersystemen van alle landen (hetzij door ze te bezitten, hetzij door ze te hacken), dan is deze speler een meesterhacker. Zijn systemen kunnen niet meer gekraakt worden door anderen tijdens de rest van het spel en hij kan eenmalig de computersystemen van alle andere spelers een beurt volledig lam leggen (iedereen tegelijk).
  • Commissie tegen de verspreiding van atoomwapens
    Elke ronde wordt er gestemd door iedereen of er een algemeen verbod moet komen op atoomwapens.
    Iedere speler heeft evenveel stemmen als hij landen heeft.

    Als er een meerderheid is (meer dan 50%) voor een verbod, dan krijgt niemand atoomwapens.

    Als er geen meerderheid is, krijgt iedereen die aan de voorwaarden voldoet, de volgende ronde atoomwapens.
    Aan het begin van de ronde krijgt een speler 1 atoomwapen per 10 000 soldaten die hij heeft.
    5 atoomwapens kunnen (maar hoeven niet) worden gecombineerd tot 1 atoombom.

    Een atoomwapen kan 1000 soldaten, een schip of een stad met een capaciteit van maximaal 2500 troepen in 1 klap vernietigen.
    Als je een atoombom op een land laat vallen, vernietig je een stad naar keuze (en dood je ALLE soldaten in deze stad) en dood je de helft van de soldaten in de rest van het land (buiten deze stad) .
  • Wereldwijd socialisme
    Na elke ronde krijgen de 3 zwakste spelers nog in het spel (uitgerekend in materiaal + geld) een voordeel te kiezen uit:
    * 2 000 soldaten
    * 2 atoomwapens of 2000 wapens (atoomwapens niet mogelijk als er een verbod is)
    * 10 000 gold
    De zwakste kiest eerst, de 2e zwakste mag kiezen uit wat nog over is, de 3e zwakste krijgt wat laatst overblijft.
Samenwerken:
Je kan zo veel samenwerken als je wil uiteraard met dit spel...
Om met 2 verschillende personen 1 land te bezetten, moet je wel officieel samenwerken (aka, in de topic vermelden dat je samen werkt).
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Re: Weerwolven XXXL (inclusief WO3 + pokémongame) schrijf nu in!

Post#2 » Tue Jan 04, 2011 4:14 pm

Im in
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

User avatar
Joachimvdh
Prosenior
Posts: 1092

Re: Weerwolven XXXL (inclusief WO3 + pokémongame) schrijf nu in!

Post#3 » Tue Jan 04, 2011 4:16 pm

I'm in!

User avatar
Manfr3d
Posts: 1997
Contact:

Re: Weerwolven XXXL (inclusief WO3 + pokémongame) schrijf nu in!

Post#4 » Tue Jan 04, 2011 4:17 pm

Check
I would love to change the world, but they won't give me the source code

WINAK Schacht 2009-2010
ASK-Stuwer Snelkrant 2010-2011
KdG-Student 2011-2014
Castrum Cantor 2012-2013
Castrum Schachtenmeester 2013-2014
Castrum Quaestor 2014-2015
Castrum Praeses 2015-2016

User avatar
slimmy
Prosenior
Posts: 3130
Contact:

Re: Weerwolven XXXL (inclusief WO3 + pokémongame) schrijf nu in!

Post#5 » Tue Jan 04, 2011 5:13 pm

Oh god...
I'm... PROBABLY... in :P

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Re: Weerwolven XXXL (inclusief WO3 + pokémongame) schrijf nu in!

Post#6 » Tue Jan 04, 2011 6:13 pm

I'm in! Nu ff lezen wtf ge ons nu weer allemaal aandoet...

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Re: Weerwolven XXXL (inclusief WO3 + pokémongame) schrijf nu in!

Post#7 » Tue Jan 04, 2011 6:38 pm

Math Wolf wrote:Bvb: Speler A wil een Kakuna, level 9 (weakness fire) vangen. Hij gebruikt daarvoor een Seel (level 3), een Digglett (level 2) en een Ponyta (level 3). Het level van de Ponyta telt dubbel (vuur pokémon), dat van Diglett slechts half (weakness voor gras).
Maar... Kakuna is geen graspokémon... Grondpokémon hebben hoegenaamd geen problemen met insect-pokémon of met gifpokémon! En als er een Tangela zou gebruikt zijn, met weaknesses voor zowel insecten als gif, zou zijn level zelfs maar voor een kwart mogen tellen! :P

Edit: als ge dus zelf arbitraire types ga toekennen aan pokémon, wel een duidelijk lijstje aub ^^

Elke overlevende pirate of ninja zal de troepen vervoegen van het land dat hem beschermd heeft. Omdat ze meedogeloze moordenaars zijn, tellen ze vanaf dat moment elk als 10 000 gewapende soldaten (deze moeten wel samen blijven en kunnen niet opgesplitst worden)!
Bit unclear on this... Dit is als een land zich overgeeft ofzo?

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Re: Weerwolven XXXL (inclusief WO3 + pokémongame) schrijf nu in!

Post#8 » Tue Jan 04, 2011 8:06 pm

NecRock wrote:
Math Wolf wrote:Bvb: Speler A wil een Kakuna, level 9 (weakness fire) vangen. Hij gebruikt daarvoor een Seel (level 3), een Digglett (level 2) en een Ponyta (level 3). Het level van de Ponyta telt dubbel (vuur pokémon), dat van Diglett slechts half (weakness voor gras).
Maar... Kakuna is geen graspokémon... Grondpokémon hebben hoegenaamd geen problemen met insect-pokémon of met gifpokémon! En als er een Tangela zou gebruikt zijn, met weaknesses voor zowel insecten als gif, zou zijn level zelfs maar voor een kwart mogen tellen! :P

Edit: als ge dus zelf arbitraire types ga toekennen aan pokémon, wel een duidelijk lijstje aub ^^
Ik gebruik de kaarten als referentie, omdat er daar maar 7 types zijn (merk op dat je ook via deze 7 types wordt uitbetaald in grondstoffen / troepen voor het overkoepelend spel).
Ik zal er voor duidelijkheid dus wel altijd bijzetten wie welk type is en van welke types er weaknesses en resistance is.
NecRock wrote:
Elke overlevende pirate of ninja zal de troepen vervoegen van het land dat hem beschermd heeft. Omdat ze meedogeloze moordenaars zijn, tellen ze vanaf dat moment elk als 10 000 gewapende soldaten (deze moeten wel samen blijven en kunnen niet opgesplitst worden)!
Bit unclear on this... Dit is als een land zich overgeeft ofzo?
Nee, dit is als ofwel alle ninja, ofwel alle pirates dood zijn. Pas op dit moment maakt het overgebleven ras zich bekend.
Als iemand zich overgeeft, dan blijft de ninja/pirate ondergedoken in hetzelfde land (hij verplaatst zich niet), maar met een andere heerser.
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Joachimvdh
Prosenior
Posts: 1092

Re: Weerwolven XXXL (inclusief WO3 + pokémongame) schrijf nu in!

Post#9 » Tue Jan 04, 2011 8:11 pm

Spelen we op de echte wereldkaart?

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Re: Weerwolven XXXL (inclusief WO3 + pokémongame) schrijf nu in!

Post#10 » Tue Jan 04, 2011 10:33 pm

Joachimvdh wrote:Spelen we op de echte wereldkaart?
Ja, maar waarschijnlijk een beperkte versie (afhankelijk van het aantal deelnemers). Mogelijk alleen Europa.
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Re: Weerwolven XXXL (inclusief WO3 + pokémongame) schrijf nu in!

Post#11 » Wed Jan 05, 2011 12:03 am

Fuck, ik wou Japan :(

User avatar
Manfr3d
Posts: 1997
Contact:

Re: Weerwolven XXXL (inclusief WO3 + pokémongame) schrijf nu in!

Post#12 » Wed Jan 05, 2011 2:54 am

Ja, ik vind ook dat het heel de wereld moet zijn, beginnend met de grootmachten. (Bijv. Beginnend bij Rusland, dat kan uitbreiden naar Oost-blok of zo....)
I would love to change the world, but they won't give me the source code

WINAK Schacht 2009-2010
ASK-Stuwer Snelkrant 2010-2011
KdG-Student 2011-2014
Castrum Cantor 2012-2013
Castrum Schachtenmeester 2013-2014
Castrum Quaestor 2014-2015
Castrum Praeses 2015-2016

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Re: Weerwolven XXXL (inclusief WO3 + pokémongame) schrijf nu in!

Post#13 » Wed Jan 05, 2011 2:55 am

Deutshland uber alles? :x
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

User avatar
Manfr3d
Posts: 1997
Contact:

Re: Weerwolven XXXL (inclusief WO3 + pokémongame) schrijf nu in!

Post#14 » Wed Jan 05, 2011 4:27 am

Fristi wrote:Deutshland uber alles? :x
nu wou ik eens niet-Nazistisch zijn... Maar ja, ik kan ook ni toelaten dat iemand anders da is en ik niet...
I would love to change the world, but they won't give me the source code

WINAK Schacht 2009-2010
ASK-Stuwer Snelkrant 2010-2011
KdG-Student 2011-2014
Castrum Cantor 2012-2013
Castrum Schachtenmeester 2013-2014
Castrum Quaestor 2014-2015
Castrum Praeses 2015-2016

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Re: Weerwolven XXXL (inclusief WO3 + pokémongame) schrijf nu in!

Post#15 » Wed Jan 05, 2011 10:46 am

Dan wordt het de ganse wereld. Merk op dat dit minder overzichtelijk is en ietwat overkill met maar 5 spelers.
Maar heel dit spel is al overkill, dus who cares?
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

Return to “Game Over”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests

cron