[Game] Minority Game - Afgelopen - winnaar: Math Wolf

Een subforum voor alle forumgames die het einde van hun levensloop hebben bereikt. Hier rusten de verliezers in vrede, en werken dwergen aan de standbeelden voor de winnaars.

Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium

User avatar
Nynek
WOZ
Posts: 1160
Contact:

Post#31 » Thu May 27, 2010 1:57 pm

I'm in!

User avatar
Tom
Posts: 602

Post#32 » Thu May 27, 2010 2:05 pm

I'm in! :D

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Post#33 » Thu May 27, 2010 2:23 pm

djgl3nn wrote:
NecRock wrote:
Karel wrote:Het lijkt me dat dit spel wel erg snel gedaan gaat zijn he, met pakweg 20 deelnemers. Aangezien de minderheid wint, kan er in de eerste ronde maximum 9 man overblijven, daarna 4 man, en dan is het in principe al gedaan. Is het de bedoeling dat het zo snel gaat? :)
Yep... Ik ga ongeveer een vijftal dagen geven per ronde, voldoende tijd om te proberen tactisch te spelen, samen dingen af te spreken...

Bij drie rondes zijn da dan vijftien dagen of twee weken. Mits een ex aequo zitten we al aan drie weken...

Dit spel kan dus inderdaad vrij snel gedaan zijn, en het merendeel van de spelers zal er ook snel uitliggen, en van daaruit ongeïnteresseerd toekijken - tenzij ze nog een deal hebben lopen met iemand die nog in het spel zit, misschien...
lol.. it's like u say how we have to play :p
Oh my, da was ni de bedoeling... Just forget what I said :P


Heb trouwens een deadline gezet voor de inschrijvingen. Daarna kies ik zo snel mogelijk een eerste deler en begint de eerste ronde!

User avatar
Stanny
WOZ
Posts: 2220
Contact:

Post#34 » Thu May 27, 2010 2:54 pm

moet den deler zelf ook zijn mening zeggen?
1 + 196883 = 196884
1 + 2 + 3 + 4 + ... = -1/12

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Post#35 » Thu May 27, 2010 3:15 pm

Stanny wrote:moet den deler zelf ook zijn mening zeggen?
Yep.

User avatar
Timmy
Posts: 844

Post#36 » Thu May 27, 2010 4:30 pm

I'm in (y)

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Post#37 » Mon May 31, 2010 6:55 pm

Ik had gezet da ik vrijdag om 23.59 me de eerste ronde zou beginnen. Door werkzaamheden is dit spijtig genoeg een beetje uitgelopen. Ik stel wel voor da we nu nimeer aarzelen en me de eerste ronde beginnen.

Wat mij betreft kunnen er voorlopig nog wel nieuwe mensen meedoen, tot pakweg morgenavond (daarna zeker niet meer). Ik weet niet of de tegenspelers daar een probleem mee zouden hebben, hoewel ik betwijfel of ze het erg zouden vinden een bonnetje meer af te kunnen luizen.


Anyway, de eerste deler is Gert J. geworden...

User avatar
Gert J.
Posts: 664

Post#38 » Mon May 31, 2010 8:18 pm

Stelling
De Nynek is een banaan.

User avatar
Sebastiaan
Posts: 1184

Post#39 » Mon May 31, 2010 8:21 pm

wanneer is den deadline om u antwoord te sturen?
WINAK Schacht 2007-2008
WINAK Commiliton 2008-2009
ASK-Stuwer Snelkrant 2009-2010
ASK-Stuwer Vice-Praeses 2010-2011
ASK-Stuwer Praesidium 2011-2012
ASK-Stuwer IT 2012-2013

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Post#40 » Mon May 31, 2010 8:25 pm

Gert J. wrote:Stelling
De Nynek is een banaan.
Zo, Gert J. zegt ons dat Nynek een banaan is. Als u het eens bent met deze stelling kan u "Waar" naar mij doorsturen. Vindt u Nynek helemaal geen banaan maar eerder een appel of een passievrucht, geef mij dan "Onwaar".


P.S.: Het is dus niet nodig uw antwoord aan iedereen bekend te maken - hoewel dat op het einde van de ronde natuurlijk automatisch gebeurd bij het bekendmaken van de telling - maar dat mag natuurlijk altijd... En het is ook toegestaan om hierin te liegen, uiteraard...

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Post#41 » Mon May 31, 2010 8:28 pm

Sebastiaan wrote:wanneer is den deadline om u antwoord te sturen?
Goede vraag. Heb in het topic gezet dat de deadline deze vrijdag is, om 23u59. Iedereen die voor zaterdag geen antwoord heeft gestuurd, valt dus uit de boot!

User avatar
Icterscrip
Posts: 551

Post#42 » Mon May 31, 2010 8:28 pm

NecRock wrote:Het is dus niet nodig uw antwoord aan iedereen bekend te maken - hoewel dat op het einde van de ronde natuurlijk automatisch gebeurd bij het bekendmaken van de telling
worden alleen de totalen medegedeeld of wordt aangegeven wat eenieder afzonderlijk heeft gezegd?

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#43 » Mon May 31, 2010 8:30 pm

Icterscrip wrote:
NecRock wrote:Het is dus niet nodig uw antwoord aan iedereen bekend te maken - hoewel dat op het einde van de ronde natuurlijk automatisch gebeurd bij het bekendmaken van de telling
worden alleen de totalen medegedeeld of wordt aangegeven wat eenieder afzonderlijk heeft gezegd?
maakt toch niet uit? tenzij bij gelijkstand, maar dan maakt het eigenlijk nog niet uit :P

Iedereen die overblijft heeft het minste geantwoord :P
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
Icterscrip
Posts: 551

Post#44 » Mon May 31, 2010 8:32 pm

Robbe wrote:
Icterscrip wrote:
NecRock wrote:Het is dus niet nodig uw antwoord aan iedereen bekend te maken - hoewel dat op het einde van de ronde natuurlijk automatisch gebeurd bij het bekendmaken van de telling
worden alleen de totalen medegedeeld of wordt aangegeven wat eenieder afzonderlijk heeft gezegd?
maakt toch niet uit? tenzij bij gelijkstand, maar dan maakt het eigenlijk nog niet uit :P

Iedereen die overblijft heeft het minste geantwoord :P
scherp! sorry, ik zit nog een beetje in de gebroken botten en nog niet echt in de kenny is een banaan wereld - ik ga nog even filosoferen over een tactiek dus :P

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Post#45 » Mon May 31, 2010 8:56 pm

Robbe wrote:
Icterscrip wrote:
NecRock wrote:Het is dus niet nodig uw antwoord aan iedereen bekend te maken - hoewel dat op het einde van de ronde natuurlijk automatisch gebeurd bij het bekendmaken van de telling
worden alleen de totalen medegedeeld of wordt aangegeven wat eenieder afzonderlijk heeft gezegd?
maakt toch niet uit? tenzij bij gelijkstand, maar dan maakt het eigenlijk nog niet uit :P

Iedereen die overblijft heeft het minste geantwoord :P
Inderdaad... En na de ronde wordt meegedeeld wie er nog in zit. Ge komt het uiteindelijk dus wel te weten. Maar zoals gezegd, ge moogt liegen zoveel ge wilt ^^

Return to “Game Over”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 34 guests