[Game] Minority Game - Afgelopen - winnaar: Math Wolf

Een subforum voor alle forumgames die het einde van hun levensloop hebben bereikt. Hier rusten de verliezers in vrede, en werken dwergen aan de standbeelden voor de winnaars.

Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium

User avatar
Icterscrip
Posts: 551

Post#121 » Fri Jun 18, 2010 7:27 pm

overigens ben ik er niet in de feestweek, dus mogen jullie mij vergeten in die opdeling ;) hoewel - geef NecRock maar een pintje van mij! MW is zo gemeen geweest bij al die stellingen, dat 'm da precies wel eens nodig zou kunnen hebben...

User avatar
Sebastiaan
Posts: 1184

Post#122 » Fri Jun 18, 2010 7:42 pm

Math Wolf wrote:Ik wil er van maken:
proficiat Math Wolf, Icterscrip, Pedro, Robbe, Karel, Stanny, Joachim en Fristi, want we hebben vanaf het begin met 8 de tactiek toegepast die gl3nn op een bepaald moment zei (sorry gl3nn, way too late :wink:).

Zoals beloofd aan/door alle teamleden, zullen de bonnetjes verdeeld worden onder de 8 leden van ons team!
lol en dan de gl3nn niet includen, das wel heel lame.


Cool dan heb kik eigenlijk gewonnen van de niet samenspanners :D
WINAK Schacht 2007-2008
WINAK Commiliton 2008-2009
ASK-Stuwer Snelkrant 2009-2010
ASK-Stuwer Vice-Praeses 2010-2011
ASK-Stuwer Praesidium 2011-2012
ASK-Stuwer IT 2012-2013

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Post#123 » Fri Jun 18, 2010 8:10 pm

Sebastiaan wrote:
Math Wolf wrote:(sorry gl3nn, way too late :wink:)
lol en dan de gl3nn niet includen, das wel heel lame.


Cool dan heb kik eigenlijk gewonnen van de niet samenspanners :D
Tja, gl3nn heeft die tactiek pas voorgesteld toen die groep hem al twee rondes aan het toepassen was...

Samenspannen was bovendien een zeker deel van het spel, het was nooit de bedoeling da het een spel was van louter geluk - ik had bovendien zelfs gedacht da in een groep als dit wel meer mensen zo'n tactieken zouden bedenken, wat mede verantwoordelijk is voor mijn commentaren na de tweede ronde :P

User avatar
djgl3nn
WOZ
Posts: 1938

Post#124 » Fri Jun 18, 2010 8:23 pm

NecRock wrote:
Sebastiaan wrote:
Math Wolf wrote:(sorry gl3nn, way too late :wink:)
lol en dan de gl3nn niet includen, das wel heel lame.


Cool dan heb kik eigenlijk gewonnen van de niet samenspanners :D
Tja, gl3nn heeft die tactiek pas voorgesteld toen die groep hem al twee rondes aan het toepassen was...

Samenspannen was bovendien een zeker deel van het spel, het was nooit de bedoeling da het een spel was van louter geluk - ik had bovendien zelfs gedacht da in een groep als dit wel meer mensen zo'n tactieken zouden bedenken, wat mede verantwoordelijk is voor mijn commentaren na de tweede ronde :P
mjah hij was vrij obvious..
na die 2 ex aequo 's dacht ik wel dat er mensen een groep hadden gevormd en poste ik die maar :D
WINAK Schacht 2009-2010
WINAK Sport 2010-2011
WINAK Mentor Informatica 2011-2012
WINAK Ouwe Zak 2012-...

UA Sportraad Webmaster 2012-...

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Post#125 » Fri Jun 18, 2010 8:26 pm

Mja, ik wou gewoon ni na nog een paar ex aequo's te horen krijgen van "Waarom doede gij daar niks aan?" ^^

Return to “Game Over”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

cron