Weerwolven van WINAK 5 - DAG 2 tot maandag 15 maart, 18u

Een subforum voor alle forumgames die het einde van hun levensloop hebben bereikt. Hier rusten de verliezers in vrede, en werken dwergen aan de standbeelden voor de winnaars.

Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium

User avatar
djgl3nn
WOZ
Posts: 1938

Post#31 » Tue Mar 02, 2010 12:11 am

NecRock wrote:Okay, tijd voor een korte analyse van het tekstje...

Er zijn een aantal woorden in Math Wolf zijn tekstje die ik terug vind in tekstjes van spelers.

Math Wolf heeft het over unieke hinten, dus het standaard "weerwolf" dat bij nog drie mensen terugkomt (Robbe, slimmy en Tom) lijkt me bijzaak.
  • "voor de eerste keer buiten waagde" wijst volgens mij naar Robbe's "eerste twee maanden"
  • "jachtgebied" en iets verder "jacht" duidt op Tom - "'s nachts een jagende weerwolf"
  • In "Een vreemd gerucht" wordt er eerst naar mij verwezen ("Vreemd genoeg was Necrock niet gebroken") en vervolgens naar slimmy ("Er zijn ook geruchten dat...")
  • Hetzelfde doet zich voor bij "Een waanzinnig gevecht" - in Sacrif's tekst staat iets over een "waanzinnig goed inzicht in de menselijke geest" en in die van Stanny vinden we "een gevecht met het monster van het meer"
Naar gl3nn vind ik geen verwijzing, en gezien de nieuwe aanpak van Math Wolf - dat de speler naar wie géén tips verwijzen, wolf is - ben ik dus geneigd te denken dat hij onze eerste "furball" is.

Als iemand toch een verwijzing naar gl3nn weet te vinden in het tekstje, natuurlijk, ben ik niet meer zo zeker...
geen hints naar mij ?

ouh :(

aan alle anderen : zoek es ff een hint naar mij :p
WINAK Schacht 2009-2010
WINAK Sport 2010-2011
WINAK Mentor Informatica 2011-2012
WINAK Ouwe Zak 2012-...

UA Sportraad Webmaster 2012-...

Sacrif
Posts: 206

Post#32 » Tue Mar 02, 2010 11:14 am

NecRock wrote:Okay, tijd voor een korte analyse van het tekstje...

Er zijn een aantal woorden in Math Wolf zijn tekstje die ik terug vind in tekstjes van spelers.

Math Wolf heeft het over unieke hinten, dus het standaard "weerwolf" dat bij nog drie mensen terugkomt (Robbe, slimmy en Tom) lijkt me bijzaak.
  • "voor de eerste keer buiten waagde" wijst volgens mij naar Robbe's "eerste twee maanden"
  • "jachtgebied" en iets verder "jacht" duidt op Tom - "'s nachts een jagende weerwolf"
  • In "Een vreemd gerucht" wordt er eerst naar mij verwezen ("Vreemd genoeg was Necrock niet gebroken") en vervolgens naar slimmy ("Er zijn ook geruchten dat...")
  • Hetzelfde doet zich voor bij "Een waanzinnig gevecht" - in Sacrif's tekst staat iets over een "waanzinnig goed inzicht in de menselijke geest" en in die van Stanny vinden we "een gevecht met het monster van het meer"
Naar gl3nn vind ik geen verwijzing, en gezien de nieuwe aanpak van Math Wolf - dat de speler naar wie géén tips verwijzen, wolf is - ben ik dus geneigd te denken dat hij onze eerste "furball" is.

Als iemand toch een verwijzing naar gl3nn weet te vinden in het tekstje, natuurlijk, ben ik niet meer zo zeker...
hmm, een goede analyse denk ik..

Ik kan enkel maar antwoorden vanuit wat ik denk hoor.. Of ik nu dit spel al langer speel of niet..

behalve voor weerwolven lijkt het me belangrijk om eerlijk te zijn naar elkaar toe. Anders bedrieg je niet alleen de ander, maar ook jezelf..

verder zijn de hints vrij vaag.. alleen jij kan eruit halen wat je er wilt uithalen..
het is maar hoe je ermee omgaat.. en wat je er zelf in ziet.. of wat anderen je laten weten.. of dit of dat..

yes I'm just trying to be in character :wink:
[quote="Marijke Van Hauwaert"]Marijke Van Hauwaert ‎:o Ik wist iets dat Philippe niet wist! Dit moment ga ik voor altijd onthouden. ♥[/quote]

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#33 » Tue Mar 02, 2010 3:20 pm

blijkbaar snapt niet iedereen mijn bedoeling om een beetje te roleplayen en zo de boodschap over te brengen ;) *kijkt naar Necrock*

Maar mijn goede oorloze vriend, tuurlijk kijk ik naar jou! Maar volgens mij ben je vergeten dat gangsters zowizo al van verdacht allooi zijn.
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

Sacrif
Posts: 206

Post#34 » Wed Mar 03, 2010 10:06 am

als weerwolfheid bij ik past..
waarom zou ik sacrif dan niet gered hebben indertijd, weerwolven hebben geen beschermengelvriendjes..
en eerste is een vrij zwakke hint, tenslotte is dat een bereveel gebruikt woord..

hmm, toen gl3nn bij ik langskwam, merkte ik wel dat hij probeerde onopvallend te lijken, wat voor een gengsta als gl3nn toch wel vreemd is :?

me deze hints ist an june

Official Vote: gl3nn[/b]
[quote="Marijke Van Hauwaert"]Marijke Van Hauwaert ‎:o Ik wist iets dat Philippe niet wist! Dit moment ga ik voor altijd onthouden. ♥[/quote]

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#35 » Wed Mar 03, 2010 10:54 am

Maar elen, wie is er hier dan nog van verdacht allooi buiten gl3nn? Ben je niet wat voorbarig in je keuze om ons zo vroeg al te laten denken dat gl3nn een wolf is?
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

Sacrif
Posts: 206

Post#36 » Thu Mar 04, 2010 5:58 am

ik ga binnenkort een paar uur naar het nabijgelegen dorp, en dacht misschien niet meer in staat te zijn te stemmen anders, I was wrong though :wink:
[quote="Marijke Van Hauwaert"]Marijke Van Hauwaert ‎:o Ik wist iets dat Philippe niet wist! Dit moment ga ik voor altijd onthouden. ♥[/quote]

User avatar
Tom
Posts: 602

Post#37 » Thu Mar 04, 2010 10:34 am

Sorry, ik heb de andere weerwolf niet kunnen zien...

Die grafsteen was vrij zwaar en daardoor heb ik een stuk van de jacht gemist. :(

Wie ben ik?! :shock:

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Post#38 » Fri Mar 05, 2010 7:38 pm

Ik heb, ondanks mijn voordelige plaats op het dorpsplein, niet alles even duidelijk kunnen zien, deels doordat het toch zo duister was, maar ook wel een beetje omdat ik geen ogen heb. Een afgebroken oor helpt ook niet veel.
Ondanks deze gebreken, meen ik me toch wel te herinneren dat de weerwolven nogal donker waren. Misschien was dat toch weer het late tijdstip... Of misschien hebben weerwolven altijd een donkere vacht... In alle geval, ga ik toch op de neger stemmen.

Official vote: gl3nn

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#39 » Sat Mar 06, 2010 6:59 am

ik ga toch niet akkoord hoor, NecRock, lieve schat. Ik vertrouw elen voor geen haar!

Official Vote: elen (Sacrif)
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

Sacrif
Posts: 206

Post#40 » Sat Mar 06, 2010 7:24 am

hmm, je hebt verleden week mijn beschermengelende kompaan al koudgemaakt, ik ben de volgende dus?

en ik denk dat ik met mijn waanzinnig inzicht toch iets meer vrijgepleit kan worden, ik had mij rustig gehouden als wolf
[quote="Marijke Van Hauwaert"]Marijke Van Hauwaert ‎:o Ik wist iets dat Philippe niet wist! Dit moment ga ik voor altijd onthouden. ♥[/quote]

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Post#41 » Sat Mar 06, 2010 11:07 am

Vreemde stem, ik zag in dat waanzinnig gevecht een duidelijk gebrek aan waanzinnig goede inzichten...

User avatar
Tom
Posts: 602

Post#42 » Sat Mar 06, 2010 12:17 pm

Argh!!! Nu weet ik niet meer wat ik moet doen...

Zoveel identiteiten! Zoveel keuzes! :(

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Post#43 » Sat Mar 06, 2010 6:56 pm

Deadline al 2 uur gepasseerd en nog maar 3 stemmen???

Ook voor burgemeester heb ik slechts 3 stemmen.

What should I do?
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

Sacrif
Posts: 206

Post#44 » Sat Mar 06, 2010 6:59 pm

give them more time, the weekends are a horrible time for a deadline :wink:

sacrif must be avenged!
[quote="Marijke Van Hauwaert"]Marijke Van Hauwaert ‎:o Ik wist iets dat Philippe niet wist! Dit moment ga ik voor altijd onthouden. ♥[/quote]

User avatar
Tom
Posts: 602

Post#45 » Sat Mar 06, 2010 8:42 pm

Huh... Moet ik stemmen?

Ik ben aan het proberen het spel te leiden,
maar het lukt niet goed want ik kan de eerste post niet wijzigen...

De rol spelleider lukt echt niet goed...
Misschien ben ik beter af als burgemeester?

Return to “Game Over”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

cron