Weerwolven van WINAK 4 - afgelopen TOPIC OPEN

Een subforum voor alle forumgames die het einde van hun levensloop hebben bereikt. Hier rusten de verliezers in vrede, en werken dwergen aan de standbeelden voor de winnaars.

Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium

Poll: Welke rol zou je het liefst willen?

Burger
2
4%
Burger
2
4%
Weerwolf
9
20%
Weerwolf
9
20%
Geliefde
0
No votes
Geliefde
0
No votes
Ziener
7
15%
Ziener
7
15%
Beschermengel
2
4%
Beschermengel
2
4%
Jager
2
4%
Jager
2
4%
Burgemeester
1
2%
Burgemeester
1
2%
Total votes: 46

User avatar
Quitta
WOZ
Posts: 579

Post#136 » Mon Nov 09, 2009 10:34 am

Quitta begrijpt het textje niet meteen, en vindt dat iemand in een rolstoel moeilijk een kangeroo kan verkrachten..
WINAK Schacht 2009-2010
WINAK V.U. 2010-2011
WINAK Scriptor 2011-2012
WINAK Zedenmeester 2011-2012
WINAK Ouwe Zak 2012-...

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Post#137 » Mon Nov 09, 2009 12:15 pm

Zal mijn analyse van het tekstje des doods maar reposten, want wijzigingen van vanmorgen zijn blijkbaar verdwenen op deze versie van het forum!

Dus...


Deze nacht is Timmy, een kleine zelfstandige gedood. Blijkbaar verkiezen wolven een slager, als ze een zelfstandige viseren, geen café-uitbater zoals Fristi.

Hij was druk bezig met het slachten van een exotisch dier. Is dit afkomstig van Spanje, aan wiens koning Tom is ontsnapt, Amerika, gl3nn's thuishaven, een van de vele landen die Stanny heeft bezocht of gewoon van buiten het dorp, zoals burgemeester Fristi zijn meisje?

De keuze viel uiteindelijk tussen een buffel en een kangoeroe - zou deze laatste trouwens jong genoeg zijn geweest voor Robbe zijn smaak?

Hoe dan ook, nog voor hij zijn keuze kon maken, werd hij overvallen... Door weerwolven, weliswaar, niet door het gespuis dat ooit Fristi zijn kroeg probeerde te overvallen of - vergeef me het openrijten van oude wonden - Gertjie zijn ouders voor zijn ogen heeft doodgeschoten...

Timmy ging een gruwelijk lot tegemoet, en de laatste negen seconden was hij kreupel en blind - een beetje zoals Quitta, dus! Als Robbe er was geweest, had die vast nog wat met Timmy willen werpen. Al bij al mag Timmy zich nog gelukkig prijzen dat hij niet op de koop zoe zijn gehoor is kwijtgespeeld, zoals Tom!

Gelukkig kon hij daardoor niet meer toeschouwen hoe zijn kangoeroe fanatiek verkracht werd. Nu zijn er wel meerdere dorpelingen die de reputatie hebben niet erg veel te geven om de toestemming van iemand waar ze seks mee hebben - Wam en, hoewel ik erbij blijf dat het allemaal leugens zijn, ikzelf - maar alleen Robbe stelt niet eens als vereiste dat zijn partner menselijk is!

De volgende ochtend vonden de mensen dat de winkel toch wel mooi rood was - wat Stanny vast buitengewoon prachtig had gevonden - alvorens vast te stellen dat er vandaag niemand was om hen te bedienen.


Tot zover deze beschouwing. Feel free to discuss!

User avatar
djgl3nn
WOZ
Posts: 1938

Post#138 » Mon Nov 09, 2009 12:15 pm

btw mijn vermoeden :

Quitta is zeker een wolf


ik voel da ik het eerstvolgende moment toch dood ben dus da boeit ni.


En waarom denk ik da , omda wij me 1ste bachelors woude samewerke om ni dood te gaan ma Quitta was de enigste die tege was en zie nu allemaal 1ste bachelors aant doodgaan..

kill Quitta
WINAK Schacht 2009-2010
WINAK Sport 2010-2011
WINAK Mentor Informatica 2011-2012
WINAK Ouwe Zak 2012-...

UA Sportraad Webmaster 2012-...

DeWiskundige
Posts: 92

Post#139 » Mon Nov 09, 2009 12:16 pm

Math Wolf wrote:Het is dag tot vrijdag 13 november, 17u, 3 dagen uitgesteld omdat de site 3 dagen offline is geweest. Succes!
NecRock wrote:Okay, tijd voor mijn analyse van het tekstje des doods - weliswaar enkele dagen over tijd, met dank aan de downtime van het forum.


Deze nacht is Timmy, een kleine zelfstandige gedood. Blijkbaar verkiezen wolven een slager, als ze een zelfstandige viseren, geen café-uitbater zoals Fristi.

Hij was druk bezig met het slachten van een exotisch dier. Is dit afkomstig van Spanje, aan wiens koning Tom is ontsnapt, Amerika, gl3nn's thuishaven, een van de vele landen die Stanny heeft bezocht of gewoon van buiten het dorp, zoals burgemeester Fristi zijn meisje?

De keuze viel uiteindelijk tussen een buffel en een kangoeroe - zou deze laatste trouwens jong genoeg zijn geweest voor Robbe zijn smaak?

Hoe dan ook, nog voor hij zijn keuze kon maken, werd hij overvallen... Door weerwolven, weliswaar, niet door het gespuis dat ooit Fristi zijn kroeg probeerde te overvallen of - vergeef me het openrijten van oude wonden - Gertjie zijn ouders voor zijn ogen heeft doodgeschoten...

Timmy ging een gruwelijk lot tegemoet, en de laatste negen seconden was hij kreupel en blind - een beetje zoals Quitta, dus! Als Robbe er was geweest, had die vast nog wat met Timmy willen werpen. Al bij al mag Timmy zich nog gelukkig prijzen dat hij niet op de koop zoe zijn gehoor is kwijtgespeeld, zoals Tom!

Gelukkig kon hij daardoor niet meer toeschouwen hoe zijn kangoeroe fanatiek verkracht werd. Nu zijn er wel meerdere dorpelingen die de reputatie hebben niet erg veel te geven om de toestemming van iemand waar ze seks mee hebben - Wam en, hoewel ik erbij blijf dat het allemaal leugens zijn, ikzelf - maar alleen Robbe stelt niet eens als vereiste dat zijn partner menselijk is!

De volgende ochtend vonden de mensen dat de winkel toch wel mooi rood was - wat Stanny vast buitengewoon prachtig had gevonden - alvorens vast te stellen dat er vandaag niemand was om hen te bedienen.


Tot zover deze beschouwing. Feel free to discuss!
Vrees mij want op een dag zal ik je heerser zijn.

DeWiskundige
Posts: 92

Post#140 » Mon Nov 09, 2009 12:17 pm

Het is dus DAG TOT VRIJDAG 17U, niet DINSDAG.

(ja, dit is de Math Wolf)
Vrees mij want op een dag zal ik je heerser zijn.

User avatar
Tom
Posts: 602

Post#141 » Mon Nov 09, 2009 1:08 pm

Analyse Laatste Doodsverhaal (Gegroepeerd per achterliggende tip)
Een zelfstandige heeft nooit gedaan.
:arrow: Wam (Pedro) werkt als enige leerkracht in het dorpschooltje, let op de dubbelzinnigheid van 'nooit gedaan'. Hij overwerkt, of doet 's nachts andere dingen.

De ene weerwolf sloeg zijn benen van onder zijn lichaam, een andere raakte zijn voorhoofd, waardoor Timmy die laatste 9 seconden van zijn leven kreupel en blind zou doorbrengen.
:arrow: Fristi omwille van het mogelijk verleden met gevechtsport. Verder hebben de weerwolven samengespannen om hem als burgemeester te benoemen en hij stemde op zichzelf.
:arrow: Gertjie omwille van de beste onderwijs en beste trainingen in de misdaadbestrijding, stiekem als alter ego.

De eerste klanten die de volgende ochtend in zijn slagerij stonden, verbaasden zich erover dat Timmy de moeite had gedaan om zijn winkel zo netjes rood te schilderen...
:arrow: Stanny met zijn lievelingskleur rood, echter werd er geschilderd door Timmy.

Dat moet althans Timmy gedacht hebben toen hij na een zware dagtaak, vol luieren, besloot om nog eens een exotisch dier te slachten. Terwijl hij twijfelde of hij de kangoeroe of buffel zou vermoorden vandaag, werd hij bruusk overvallen. Zo zag hij niet meer dat de derde weerwolf fanatiek de kangoeroe begon te verkrachten.
:arrow: Robbe met zijn lang leven van onzedig gedrag met kleine kangoeroes, hij nam daarom wraak op Timmy.


Mijn stem

Vermoedelijk zijn de weerwolven ook diegene die uitdrukkelijk werden vermeld in het doodsverhaal. Omwille van zijn macht als burgemeester bij ex-aequo geef ik mijn voorkeur om te stemmen op Fristi, volgende dag op Robbe en dan zien we wel of Gertjie de derde weerwolf is.


Official Vote: Fristi

User avatar
Pedro
Prosenior
Posts: 3251

Post#142 » Mon Nov 09, 2009 2:02 pm

Official vote: Stanny

omdattem altijd iedereen zit te beschuldigen! vuile stoker ^^
WINAK Scriptor 2010-2011
WINAK Zedenmeester 2010-2011
WINAK Vice-Praeses 2011-2012
WINAK Praeses 2012-2013
WINAK Praegustator 2013-2014

User avatar
Gert J.
Posts: 664

Post#143 » Mon Nov 09, 2009 2:12 pm

Official vote: Quitta
Tijdens cantus werd een prositje gedaan op alle weerwolven en ex-weerwolven van het WINAK-forum. En den Daan stond opvallend stil recht. Geen "uit sympathie" of niks. Voor mij is dat duidelijk genoeg

User avatar
Stanny
WOZ
Posts: 2220
Contact:

Post#144 » Mon Nov 09, 2009 2:47 pm

Gert J. wrote:Official vote: Quitta
Tijdens cantus werd een prositje gedaan op alle weerwolven en ex-weerwolven van het WINAK-forum. En den Daan stond opvallend stil recht. Geen "uit sympathie" of niks. Voor mij is dat duidelijk genoeg
Absoluut waar!
en het 'kreupel en blind' uit het tekstje is ook een duidelijke verwijzing vind ik ...

Official vote: Quitta
1 + 196883 = 196884
1 + 2 + 3 + 4 + ... = -1/12

User avatar
djgl3nn
WOZ
Posts: 1938

Post#145 » Mon Nov 09, 2009 3:13 pm

Stanny wrote:
Gert J. wrote:Official vote: Quitta
Tijdens cantus werd een prositje gedaan op alle weerwolven en ex-weerwolven van het WINAK-forum. En den Daan stond opvallend stil recht. Geen "uit sympathie" of niks. Voor mij is dat duidelijk genoeg
Absoluut waar!
en het 'kreupel en blind' uit het tekstje is ook een duidelijke verwijzing vind ik ...

Official vote: Quitta
en ik zei dat ik op Quitta ging stemmen ^^

moest gewoon mn official nog doen :D

Official vote: Quitta
WINAK Schacht 2009-2010
WINAK Sport 2010-2011
WINAK Mentor Informatica 2011-2012
WINAK Ouwe Zak 2012-...

UA Sportraad Webmaster 2012-...

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Post#146 » Mon Nov 09, 2009 3:37 pm

Aangezien er zoveel mensen al stemmen, de deadline toch dinsdag houden of verschuiven naar vrijdag?

Excuses voor de verwarring!
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Post#147 » Mon Nov 09, 2009 3:44 pm

Gert J. wrote:Official vote: Quitta
Tijdens cantus werd een prositje gedaan op alle weerwolven en ex-weerwolven van het WINAK-forum. En den Daan stond opvallend stil recht. Geen "uit sympathie" of niks. Voor mij is dat duidelijk genoeg
Goed opgemerkt, Gert, dit klopt inderdaad (ik heb er ook op gelet), je zegt er wel niet bij dat ik ook uitdrukkelijk erbij vermeldde "en iedereen die graag eens een weerwolf zou zijn".

Anderzijds: er is toen wel minstens 1 weerwolf mee recht gestaan!
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#148 » Mon Nov 09, 2009 4:21 pm

Math Wolf wrote:
Gert J. wrote:Official vote: Quitta
Tijdens cantus werd een prositje gedaan op alle weerwolven en ex-weerwolven van het WINAK-forum. En den Daan stond opvallend stil recht. Geen "uit sympathie" of niks. Voor mij is dat duidelijk genoeg
Goed opgemerkt, Gert, dit klopt inderdaad (ik heb er ook op gelet), je zegt er wel niet bij dat ik ook uitdrukkelijk erbij vermeldde "en iedereen die graag eens een weerwolf zou zijn".

Anderzijds: er is toen wel minstens 1 weerwolf mee recht gestaan!
iemand die nu weerwolf is?
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
Gert J.
Posts: 664

Post#149 » Mon Nov 09, 2009 4:36 pm

Robbe wrote:
Math Wolf wrote:
Gert J. wrote:Official vote: Quitta
Tijdens cantus werd een prositje gedaan op alle weerwolven en ex-weerwolven van het WINAK-forum. En den Daan stond opvallend stil recht. Geen "uit sympathie" of niks. Voor mij is dat duidelijk genoeg
Goed opgemerkt, Gert, dit klopt inderdaad (ik heb er ook op gelet), je zegt er wel niet bij dat ik ook uitdrukkelijk erbij vermeldde "en iedereen die graag eens een weerwolf zou zijn".

Anderzijds: er is toen wel minstens 1 weerwolf mee recht gestaan!
iemand die nu weerwolf is?
Denk hier even over na, en je kan wel besluiten dat Robbe geen wolf zal zijn. Of ik heb toch een sterk vermoeden dat Robbe geen weerwolf is.

User avatar
Stanny
WOZ
Posts: 2220
Contact:

Post#150 » Mon Nov 09, 2009 4:50 pm

Gert J. wrote: Denk hier even over na, en je kan wel besluiten dat Robbe geen wolf zal zijn. Of ik heb toch een sterk vermoeden dat Robbe geen weerwolf is.
Of hij is wel weerwolf en zegt dit zodat mensen als gij zouden denken dat hij geen weerwolf is?
1 + 196883 = 196884
1 + 2 + 3 + 4 + ... = -1/12

Return to “Game Over”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests

cron