Weerwolven van WINAK - TOPIC OPEN

Een subforum voor alle forumgames die het einde van hun levensloop hebben bereikt. Hier rusten de verliezers in vrede, en werken dwergen aan de standbeelden voor de winnaars.

Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium

Poll: Doet u mee?

Ja
15
21%
Ja
15
21%
Misschien
8
11%
Misschien
8
11%
Nee
12
17%
Nee
12
17%
Total votes: 70

User avatar
Karel
WOZ
Posts: 497

Post#196 » Thu Nov 06, 2008 4:30 pm

Waarschijnlijk ja :).

User avatar
Q
Prosenior
Posts: 663

Post#197 » Thu Nov 06, 2008 4:56 pm

Ik vind Jinx ook wel de meest verdachte door dat rare stemgedrag en ik wil eigenlijk ook heel graag weten wie er nu 20 euro kwijt is :) zodus:

official vote: Jinx
Mazzel

User avatar
Stijnvdb
Posts: 160

Post#198 » Thu Nov 06, 2008 5:32 pm

...dit wil dus zeggen dat ofwel jinx doodgestemd zal worden, of het op een gelijkstand uitkomt... ik was er al helemaal niet van overtuigd dat jinx een mogelijke weerwolf was, en door karels post ben ik dat nog minder. Langs de andere kant kunnen we er ook niet echt zeker van zijn...als hij een burger is, is het alleszins zeker in ons voordeel hem in leven te laten aangezien we dan met meer zijn om de echte weerwolf eruit te halen.

Jinx, als gij de beschermengel zijt, zeg het dan nù.. :P dan gaan we alsnog voor die gelijkstand en kunde gij de ziener beschermen vannacht... in het andere geval vrees ik dat we niet anders kunnen dan ermee door te gaan en u dood te stemmen, aangezien dat de enige manier is om zéker te zijn en we anders een kans verspillen om iemands identiteit met zekerheid vast te leggen.
What doesn't kill me...

better run pretty goddamn fast.
-
"Who controls the past, controls the future.
Who controls the present, controls the past."

User avatar
Jinx
WOZ
Posts: 403

Post#199 » Thu Nov 06, 2008 5:54 pm

dan mag de ziener mij een PMke sturen, dan ga die mens ni dood deze nacht :)

(en ik waarschijnlijk wel :()
If life's a [tex]Bitch[/tex], be it's [tex]Pimp[/tex]!

User avatar
Stijnvdb
Posts: 160

Post#200 » Thu Nov 06, 2008 6:08 pm

verdomme, ik dacht 't wel... als we nu gewoon felix hadden doodgestemd en de ziener jinx laten nakijken waren we zo goed als gewonnen, dan had de weerwolf geen kans meer, als het al niet gewoon de felix is.

Spijtig dat iedereen zo vroeg is beginnen stemmen...

Bon, ik ga voor de gelijkstand!

Official vote: Felix

Mocht Jinx toch de weerwolf zijn en dit als last-resort tactiek gebruiken: Ofwel komt dan de echte beschermengel naar voor, ofwel merken we het gewoon doordat vannacht de ziener sterft. Either way, we'd still win :)
What doesn't kill me...

better run pretty goddamn fast.
-
"Who controls the past, controls the future.
Who controls the present, controls the past."

User avatar
Nynek
WOZ
Posts: 1160
Contact:

Post#201 » Thu Nov 06, 2008 6:46 pm

Official vote:Felix

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Post#202 » Thu Nov 06, 2008 6:59 pm

Jinx: 3 stemmen tegen
Felix: 3 stemmen tegen

De beslissing van het dorp is duidelijk. Er sterft niemand.

Het is nacht tot alle speciale rollen me gecontacteerd hebben, dat kan al heel snel zijn omdat iedereen regelmatig online lijkt te komen nu.
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Jinx
WOZ
Posts: 403

Post#203 » Thu Nov 06, 2008 7:19 pm

whew, i liiiev
If life's a [tex]Bitch[/tex], be it's [tex]Pimp[/tex]!

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Post#204 » Thu Nov 06, 2008 8:15 pm

TEKST DES DOODS

Zoals gewoonlijk wandelde hij op het strand bij zonsondergang, starend naar de verre schepen, proberend de gedachten te verjagen. Nors keek hij om zich heen en toen hij merkte dat hij alleen was, speelde hij een snelle Sabaton riff op zijn gitaar. Ze hadden de weerwolf nog niet gevonden en het werd weer nacht. In de wijsheid dat hij beter niet buiten kon blijven, wandelde hij terug. Hij was er snel bij dit keer. Op het moment dat de zon achter de kim verdwenen was, ritselde het al in de struiken en sprong het harig beest op hem af. De gitaar knalde uiteen en de stukken werden bedekt met een dikke laag bloed...

SLACHTOFFER: Stijnvdb
ROL: burger
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Karel
WOZ
Posts: 497

Post#205 » Thu Nov 06, 2008 8:16 pm

Arme stijn :(.

En Ziener, is felix de weerwolf? Ik neem aan dat je felix gerevealt hebt, dus als hij de weerwolf is kun je je outen en dan is het spel afgelopen.

User avatar
Karel
WOZ
Posts: 497

Post#206 » Thu Nov 06, 2008 8:25 pm

Ok, hints:
Q -> nors
Nynek -> verre schepen
Jinx -> wijsheid
Felix -> ?

User avatar
Karel
WOZ
Posts: 497

Post#207 » Thu Nov 06, 2008 8:31 pm

Met de hints geraken we niet veel verder. MAAR ik heb wel een strategie waar we het met zekerheid kunnen weten in principe nu:

Jinx en ik zijn het zeker niet. Jinx gaat nooit 20 euro over hebben om te winnen en ik moet wel serieus achterlijk zijn om te gaan wedden voor 20 euro als ik de enige overblijvende weerwolf ben :).

Dus zijn er in principe nog 3 mensen over, waaronder een ziener. Normaal gezien heeft de ziener één van de andere 2 personen gepakt, en kan hij door zich te outen dus zeggen welke van de twee personen de weerwolf is.

User avatar
Karel
WOZ
Posts: 497

Post#208 » Thu Nov 06, 2008 8:59 pm

Ok, gegeven het feit dat de ziener zich niet out, wil dat zeggen dat we dus niet verder staan, en volgens mij nynek, Q of felix de weerwolf moet zijn. Felix is dan nog even verdacht als ervoor, en dus hoofdverdachte voor mij.

User avatar
Nynek
WOZ
Posts: 1160
Contact:

Post#209 » Thu Nov 06, 2008 9:01 pm

Official Vote: Karel

User avatar
Karel
WOZ
Posts: 497

Post#210 » Thu Nov 06, 2008 9:06 pm

Wtf? Dikke zot :).

Ik verander van gedacht, eigenlijk vind ik Q door zijn laatste berichtje ineens ongelooflijk verdacht. Dat en het feit dat er een subtiele hint in het vorige tekstje naar hem zat (2 liter cola fles).

Ik vind het verdacht dat:
1. Hij toch nog op Jinx stemt nadat ik dat over de weddenschap postte.
2. Hij zo'n rare reden opgeeft om op Jinx te stemmen. Dat is toch geen argument om het verlies van dit spel te riskeren?
Het lijkt mij dat hij een excuus zocht om toch nog iemand onschuldig dood te krijgen.

Felix is nog even verdacht, maar hij heeft zich liggen verdedigen tegen mij op irc en hij leek me authentiek. Jinx: heb jij een bericht gekregen van de ziener? Je leeft nog, dus je kunt hier eigenlijk ook zeggen wie de ziener is he, als we zo stemmen op de verkeerde kunnen vermijden.

Return to “Game Over”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

cron