Weerwolven van WINAK - TOPIC OPEN

Een subforum voor alle forumgames die het einde van hun levensloop hebben bereikt. Hier rusten de verliezers in vrede, en werken dwergen aan de standbeelden voor de winnaars.

Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium

Poll: Doet u mee?

Ja
15
21%
Ja
15
21%
Misschien
8
11%
Misschien
8
11%
Nee
12
17%
Nee
12
17%
Total votes: 70

User avatar
Stijnvdb
Posts: 160

Post#181 » Tue Nov 04, 2008 7:05 pm

of we stemmen niét zodat iedereen zijn stem nog overheeft om eventueel een correctie aan te brengen op het laatste moment, mocht er iemand lukraak gestemd hebben ;)
What doesn't kill me...

better run pretty goddamn fast.
-
"Who controls the past, controls the future.
Who controls the present, controls the past."

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Post#182 » Tue Nov 04, 2008 7:08 pm

Stijnvdb wrote:of we stemmen niét zodat iedereen zijn stem nog overheeft om eventueel een correctie aan te brengen op het laatste moment, mocht er iemand lukraak gestemd hebben ;)
Het is donderdag avond wel (Diefka) TD, dus dat is niet voor iedereen mogelijk.
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Felix
Posts: 186

Post#183 » Tue Nov 04, 2008 7:12 pm

marcellekes! :)
Pakt da iedereen nog is goe denkt en dan zien we wel wat het volk kiest :) dast gemakkelijkste.
kga nog rap ff een levensverzekering afsluite :)

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Post#184 » Tue Nov 04, 2008 7:15 pm

Felix wrote:kga nog rap ff een levensverzekering afsluite :)
Fraude! Je mag dat niet meer doen als je een te verhoogd risico loopt! Ze zullen niet uitbetalen!
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Felix
Posts: 186

Post#185 » Tue Nov 04, 2008 7:17 pm

die weten da toch ni ;)

User avatar
Karel
WOZ
Posts: 497

Post#186 » Wed Nov 05, 2008 10:55 am

Stijnvdb, er zitten te veel if's in uw redenering. Dat is zeer gevaarlijk in een spel als dit. Volgens mij komt het er nu gewoon op neer felix of jinx weg te stemmen, en dan geluk hebben dat we de juiste kiezen.

Ik stem nog altijd op Jinx.

User avatar
Jinx
WOZ
Posts: 403

Post#187 » Wed Nov 05, 2008 12:37 pm

karel gij zijt gelijk nen hond aan een been... ge laat ni los!

khen nog nooit gestemd omda'k het altijd vergeet :p
als'k weerwolf zou zijn zou'k onschuldige mensen dood proberen krijgen he...

en veel replyen is overdreven :) dit is nummer 5 of 6 :p



*Jinx loopt rond als een kieke zonder kop om zijn onschuld te bewijzen*
If life's a [tex]Bitch[/tex], be it's [tex]Pimp[/tex]!

User avatar
Stijnvdb
Posts: 160

Post#188 » Wed Nov 05, 2008 12:49 pm

Karel wrote:Stijnvdb, er zitten te veel if's in uw redenering. Dat is zeer gevaarlijk in een spel als dit. Volgens mij komt het er nu gewoon op neer felix of jinx weg te stemmen, en dan geluk hebben dat we de juiste kiezen.

Ik stem nog altijd op Jinx.
het probleem met mijn strategie is niet de hoeveelheid if's, want alles wordt wel goed opgevangen...het probleem is dat het te traag zou gaan, indien het noch Felix noch Jinx zou blijken te zijn...dan heeft de weerwolf al heel veel tijd gehad om mensen te vermoorden en mogelijk de ziener te vinden.

Dusja, dan zullen we maar stemmen zeker... :)

Mijn stem gaat nog steeds naar Felix, om de simpele reden dat Jinx zijn verdediging zinvoller is dan die van Felix :P Maar ik moet bekennen dat ik inmiddels toch veel minder zeker ben van Felix als weerwolf dan in het begin van deze ronde.

Trouwens:

Jinx of Felix, als een van jullie beschermengel is, now would be the time to tell us :P Als ge ziener zijt maakt het niet veel uit, want dan zal de weerwolf u 's nachts toch vermoorden...dan zijn we fucked. als ge beschermengel zijt maakt het wél veel uit, aangezien we dan de andere doodstemmen en jij 's nachts de ziener kan beschermen, mocht de andere onschuldig zijn.

Als je hierover zou liegen, dwz, beweren dat je beschermengel bent, winnen de burgers alsnog. De echte beschermengel moet zichzelf dan maar prijsgeven en dan wordt ge alsnog doodgestemd. Aangezien er in dit scenario één van beiden de weerwolf moét zijn, hebben we hoogstens 2 rondes nodig om de weerwolf eruit te halen, mocht de 2de beschermengel aan het liegen zijn.

...hier is over nagedacht ;) :P
What doesn't kill me...

better run pretty goddamn fast.
-
"Who controls the past, controls the future.
Who controls the present, controls the past."

User avatar
Jinx
WOZ
Posts: 403

Post#189 » Wed Nov 05, 2008 3:12 pm

maar als jullie het fout hebben is het wel een probleem he...

Official vote: Felix!
If life's a [tex]Bitch[/tex], be it's [tex]Pimp[/tex]!

User avatar
Karel
WOZ
Posts: 497

Post#190 » Wed Nov 05, 2008 3:27 pm

Ik ben er nog altijd stellig van overtuigd dat Jinx de weerwolf is. Dunno, ik ken hem wel een beetje na al die jaren, en iets in zijn gedrag klopt precies niet. Ik kan er totaal naast zitten hoor, maar ik ga toch op hem stemmen en adviseer jullie hetzelfde te doen.

Official vote: Jinx

User avatar
Felix
Posts: 186

Post#191 » Wed Nov 05, 2008 11:15 pm

ik ga uw advies met plezier opvolgen, want ik voel mij persoonlijk te geviseerd :)
Het is mijn enigste kans op overleven :)

Official vote: Jinx

User avatar
Stijnvdb
Posts: 160

Post#192 » Wed Nov 05, 2008 11:34 pm

ik breng voorlopig mijn officiële stem nog niet uit, als jullie het niet erg vinden. We weten allemaal dat het niet zo belangrijk is wie van de 2 er nu sterft aangezien ze na deze ronde toch beiden gecontroleerd zullen worden. De reden dat ik mijn officiële stem bijhoud is om een gelijkstand te vermijden :) Mocht blijken dat we anders gelijk uitkomen, zal ik wel op Jinx stemmen om dit te vermijden.
Want gelijkstand wilt natuurlijk zeggen dat we deze ronde maar één persoon kunnen controleren...ik was eventjes uit het oog verloren dat we nog met vrij weinig overblijven, wat tijd voor ons dus heel belangrijk maakt...
What doesn't kill me...

better run pretty goddamn fast.
-
"Who controls the past, controls the future.
Who controls the present, controls the past."

User avatar
Karel
WOZ
Posts: 497

Post#193 » Thu Nov 06, 2008 4:13 pm

Tenzij het gelijkstand wordt, roep ik iedereen op om vooralsnog op Felix te stemmen =). Ik heb gisteren in een zatte bui voor 20 euro gewed met Jinx dat hij een weerwolf is, en ik geloof nooit dat hij 20 euro wil opgeven voor dit spel, dus hij kan geen weerwolf zijn 8).

User avatar
Stijnvdb
Posts: 160

Post#194 » Thu Nov 06, 2008 4:18 pm

Karel wrote:Tenzij het gelijkstand wordt, roep ik iedereen op om vooralsnog op Felix te stemmen =). Ik heb gisteren in een zatte bui voor 20 euro gewed met Jinx dat hij een weerwolf is, en ik geloof nooit dat hij 20 euro wil opgeven voor dit spel, dus hij kan geen weerwolf zijn 8).
coolest...tactic...ever!
What doesn't kill me...

better run pretty goddamn fast.
-
"Who controls the past, controls the future.
Who controls the present, controls the past."

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Post#195 » Thu Nov 06, 2008 4:22 pm

Stijnvdb wrote:
Karel wrote:Tenzij het gelijkstand wordt, roep ik iedereen op om vooralsnog op Felix te stemmen =). Ik heb gisteren in een zatte bui voor 20 euro gewed met Jinx dat hij een weerwolf is, en ik geloof nooit dat hij 20 euro wil opgeven voor dit spel, dus hij kan geen weerwolf zijn 8).
coolest...tactic...ever!
mogelijk:

most...expensive...tactic...ever!
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

Return to “Game Over”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

cron