Weerwolven van WINAK - TOPIC OPEN

Een subforum voor alle forumgames die het einde van hun levensloop hebben bereikt. Hier rusten de verliezers in vrede, en werken dwergen aan de standbeelden voor de winnaars.

Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium

Poll: Doet u mee?

Ja
15
21%
Ja
15
21%
Misschien
8
11%
Misschien
8
11%
Nee
12
17%
Nee
12
17%
Total votes: 70

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Post#151 » Tue Nov 04, 2008 12:13 am

Het is een zwarte dag voor het dorp. Een omstreden beslissing: kies de allochtoon!

Gertjie: 1 stem tegen
Felix: 2 stemmen tegen
Soo Mee: 4 stemmen tegen

Er waren ook 3 afwezigen.

Soo Mee laat zich echter niet zomaar afslachten!

SLACHTOFFER: Soo Mee
ROL: jager

Als ze haar komen vermoorden, heeft ze haar doelwit al gekozen. Ze wist dat ze voor haar kwamen. Met een welgemikt schot neemt ze Gert J. mee in haar graf!

SLACHTOFFER: Gert J.
ROL: weerwolf + geliefde

Een luide kreet weerklinkt! Iedereen is blij, ze hebben er nog 1, maar Sebbe, verscheurd door verdriet, slaat de hand aan zichzelf...

SLACHTOFFER: Sebbe
ROL: burger + geliefde


Een slachtveld. We gaan de nacht in met 7 waaronder 1 weerwolf...

De speciale rollen mogen een bericht sturen voor WOENSDAG, 19u59! Indien eerder, plaats ik de tekst des doods (of des levens eerder).
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Gert J.
Posts: 664

Post#152 » Tue Nov 04, 2008 12:17 am

Seeeeeeeeeeeeeeeeeeebbeeeeeeeeee!!!!
Damn you SooMee!
I did not see that one coming...

Succes aan de overblijvende weerwolf!
-I sunk your battleship!!
*We're playing Risk...
-Ok, i'm all-in.

User avatar
Stijnvdb
Posts: 160

Post#153 » Tue Nov 04, 2008 12:20 am

Gert...gij se klootzak :P

Soo Mee: nice shot! :D

Van Gert had ik 't helemaal niet verwacht om eerlijk te zijn...dieje heeft gewoon de Robbe mee doodgestemd!! xD

...en ziede nu dat de Sebbe geen weerwolf was?! 8)
What doesn't kill me...

better run pretty goddamn fast.
-
"Who controls the past, controls the future.
Who controls the present, controls the past."

User avatar
Sebbe
Ere-Hagar / Prosenior
Posts: 399
Contact:

Post#154 » Tue Nov 04, 2008 9:34 am

Yes,

Ik moet niks meer doen! (eindelijk van dees verwarrend spelleke vanaf :))
Per Mare Per Terras

User avatar
Soo Mee
Posts: 251

Post#155 » Tue Nov 04, 2008 10:33 am

najs XD
ben zelfs verbaasd.. never mess with sm !

User avatar
VFlicka
WOZ
Posts: 488

Post#156 » Tue Nov 04, 2008 1:02 pm

Das wel ineens een hele afslachting :D.

Blij dat ik gelijk had :p.
1 to go.

User avatar
Stijnvdb
Posts: 160

Post#157 » Tue Nov 04, 2008 1:19 pm

inderdaad :D
en ik moet toegeven dat Joke éigelijk in zekere zin toch gelijk had... :P als we nu gewoon hadden geluisterd en de sebbe hadden doodgestemd, hadden we gertjie ook mee he xD
What doesn't kill me...

better run pretty goddamn fast.
-
"Who controls the past, controls the future.
Who controls the present, controls the past."

User avatar
Jinx
WOZ
Posts: 403

Post#158 » Tue Nov 04, 2008 1:44 pm

ik zei nog da vrouwen gevaarlijk zijn!
If life's a [tex]Bitch[/tex], be it's [tex]Pimp[/tex]!

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Post#159 » Tue Nov 04, 2008 2:01 pm

TEKST DES DOODS

Bijna iedereen hield zijn adem in toen de zon onderging. Wie zou vannacht de pech hebben om door de resterende weerwolf vermoord te worden? Kelvin had dit echter uit het oog verloren. Een beetje afwezig, peinzend over de wonderen der natuur, had hij niet door dat zijn lot beslist was. Een melodieus gerochel klonk toen zijn keel vakkundig werd overgesneden.

SLACHTOFFER: VFlicka
ROL: burger
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Post#160 » Tue Nov 04, 2008 2:03 pm

Alle speciale rollen waren ruim op tijd binnen, dus wordt het terug dag!

Discussiëren en stemmen kan tot donderdag 23u59!
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Stijnvdb
Posts: 160

Post#161 » Tue Nov 04, 2008 2:08 pm

Math Wolf wrote:TEKST DES DOODS

Bijna iedereen hield zijn adem in toen de zon onderging. Wie zou vannacht de pech hebben om door de resterende weerwolf vermoord te worden? Kelvin had dit echter uit het oog verloren. Een beetje afwezig, peinzend over de wonderen der natuur, had hij niet door dat zijn lot beslist was. Een melodieus gerochel klonk toen zijn keel vakkundig werd overgesneden.

SLACHTOFFER: VFlicka
ROL: burger
die zonsondergang is een hint naar mij, daar bestaat geen twijfel over :P
het "melodieus gerochel" zou ook een hint naar mij, of karel kunnen zijn... "peinzend over de wonderen der natuur" is er een naar Felix denk ik:
Felix wrote:omdat hij meestal verbazingwekkende natuurverschijnselen aan het bestuderen is op afgelegen locaties
What doesn't kill me...

better run pretty goddamn fast.
-
"Who controls the past, controls the future.
Who controls the present, controls the past."

User avatar
Karel
WOZ
Posts: 497

Post#162 » Tue Nov 04, 2008 4:24 pm

De ziener leeft nog. Misschien is het nu de moment voor de ziener om zich te outen? Met een beetje chance kan hij gewoon zeggen wie de derde weerwolf is, maar in het andere geval kan hij toch in ieder geval een aantal burgers aanwijzen?

We moeten nog maar één weerwolf hebben, dus als de ziener een paar burgers kan uitschakelen als potentiële weerwolven moeten we met al de hints toch kunnen pinpointen wie het is.

User avatar
Karel
WOZ
Posts: 497

Post#163 » Tue Nov 04, 2008 4:30 pm

Oh ja, en in het volgende spel: pak aub als naam gewoon de user name. Het begint behoorlijk ingewikkeld te worden met VFlicka = Kelvin = Wouter.

Overzichtje:

Leeft er nog:
Nynek
Q
Jinx
Karel
Stijnvdb
Felix

Van deze mensen is er een potentiële hint in het laatste bericht:
Jinx: late uurtjes -> zonsondergang
Stijnvdb: 's avonds -> zonsondergang
Karel: melodieus, duidelijk
Felix: wonderen der natuur

Ik denk dat we bij deze Q en Nynek volledig kunnen uitschakelen als kandidaat weerwolven, want er is echt totaal geen referentie naar hun te vinden in de laatste tekst.

Als nu de ziener een paar van die 4 kandidaat weerwolven kan uitschakelen, dan kunnen we toch een goede gok wagen. En hopelijk zit ik bij die mensen die hij gaat uitschakelen anders loopt mijn burgerlijk leventje gevaar :(

User avatar
Karel
WOZ
Posts: 497

Post#164 » Tue Nov 04, 2008 4:41 pm

Nog verdere analyse:
Jinx heeft op niemand gestemd
Stijnvdb heeft op Robbe, Joke, Felix gestemd
Karel heeft op Sebbe, Joke, Soo Mee gestemd
Felix heeft op Quinten (bizar), Soo Mee gestemd

Dat maakt Jinx zeer verdacht, omdat hij het spel wel actief volgt (veel replies), maar nooit stemt. Misschien om niet op te vallen?

Stijnvdb heeft al een weerwolf en een potentiële weerwolf weggestemd.

Noch mij, noch felix hebben al op een weerwolf gestemd, dus dat maakt ons ook zeer verdacht. Of gewoon prutsers :).


Fuck, ik ben mezelf hier dood aan het analyseren.
Last edited by Karel on Tue Nov 04, 2008 6:11 pm, edited 1 time in total.

User avatar
Felix
Posts: 186

Post#165 » Tue Nov 04, 2008 5:07 pm

Mijn stemgedrag plijt ook wel niet echt in mijn voordeel. Zolang ik zelf overtuigd ben van mijn onschuld ben ik content :)
Wie wil mag mij verdenken en wegstemmen, ge zult er achteraf gewoon spijt van hebben, want dan leeft de weerwolf langer ;)
Kzen echt ni goe in verdediging :) dus kzwijg liever, kmaak mij wss alleen maar verdachter :)

Return to “Game Over”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 57 guests