Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
Gezien hier verder niks meer over wordt gezegd, nomineer ik mezelf!Stanny wrote:Kzal da ne keer uitpluize, en dan zien wa et beste is voor iedereenNecRock wrote: Enige ideeen wie we topfuncties gaan geven?
njah ik heb juist dezelfde combo maar dan voor Ier&Brit of EVP'er. Ook dan heeft Pieter weer niets.NecRock wrote:Gezien hier verder niks meer over wordt gezegd, nomineer ik mezelf!Stanny wrote:Kzal da ne keer uitpluize, en dan zien wa et beste is voor iedereenNecRock wrote: Enige ideeen wie we topfuncties gaan geven?
Mijn 20e karakter is Duits EVP'er. Mensen die daar goe bij varen, behalve ikzelf (duh):
Tom, Joachim, Stanny, Karel, Sacrif, Sebastiaan en slimmy zijn allemaal Duits en EVP'er (al dan niet gekoppeld)
Bijna al de rest is ofwel Duitser ofwel EVP'er in één van hun rollen...
Alleen Pieter zit daarmee wel een beetje in de shit, gezien die als enige noch Duits, noch EVP'er is...
(Okay, er zijn nog een aantal andere Duitse EVP'ers die in aanmerking komen, maar buh, het zou onnozel zijn om iemand anders te nomineren me exact dezelfde combo als ik heb)
IF aantalnamen # 7 THENSacrif wrote:emostemmen:
Icterscrip
Timmy
Necrock
Pieter
Gl3nn
Tom
Nynek
Stanny
I lolled at Oberon! Als het niet ge-edit of aangepast wordt, valt de laatste naam af.djgl3nn wrote:IF aantalnamen # 7 THENSacrif wrote:emostemmen:
Icterscrip
Timmy
Necrock
Pieter
Gl3nn
Tom
Nynek
Stanny
OutExt.String("Try again");
END;
ja ben atm met Oberon bezig :p
Bijna klaar, monopolie en emo nog.Math Wolf wrote:Net klaar met alle bewerkingen, ga nu de post opstellen, 20 minuten nog ofzo...djgl3nn wrote:komt da er vandaag nog op ?
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests