Weerwolven van WINAK 2 - TOPIC OPEN

Een subforum voor alle forumgames die het einde van hun levensloop hebben bereikt. Hier rusten de verliezers in vrede, en werken dwergen aan de standbeelden voor de winnaars.

Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium

Poll: Wie zijn de laatste 2 weerwolven?

Robbe & Slimmy
0
No votes
Robbe & Slimmy
0
No votes
Robbe & Quinten
2
5%
Robbe & Quinten
2
5%
Robbe & VFlicka
3
7%
Robbe & VFlicka
3
7%
Robbe & Joke
2
5%
Robbe & Joke
2
5%
Robbe & Joyce
10
24%
Robbe & Joyce
10
24%
Robbe & Stanny
0
No votes
Robbe & Stanny
0
No votes
Robbe? Hij is helemaal geen weerwolf!
4
10%
Robbe? Hij is helemaal geen weerwolf!
4
10%
Robbe & Tom
0
No votes
Robbe & Tom
0
No votes
Robbe & Fristi
0
No votes
Robbe & Fristi
0
No votes
Total votes: 42

Glenn

Post#421 » Mon Dec 08, 2008 1:28 pm

Komaan Stijn en Slimmy, jullie weten meer :) . Op wie moeten we stemmen om er weer een weerwolf uit te gooien :D .

Robbe
WOZ

Post#422 » Mon Dec 08, 2008 1:50 pm

Glenn wrote:Komaan Stijn en Slimmy, jullie weten meer :) . Op wie moeten we stemmen om er weer een weerwolf uit te gooien :D .
Zo hoort het spel dus niet gespeeld te worden... Lees de teksten des doods nog ne keer.

Ik heb zo de neiging om de stijn eruit te stemmn, net omdat hij het spel zo een beetje verkloot heeft...
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

Stijnvdb

Post#423 » Mon Dec 08, 2008 2:09 pm

Robbe wrote:
Glenn wrote:Komaan Stijn en Slimmy, jullie weten meer :) . Op wie moeten we stemmen om er weer een weerwolf uit te gooien :D .
Ik heb zo de neiging om de stijn eruit te stemmn, net omdat hij het spel zo een beetje verkloot heeft...
Ik heb mezelf bekendgemaakt + 2 wolven, die laatste via slimmy... Is dat het spel verkloten? :? Slimmy en ik houden onszelf eventjes wat op de achtergrond juist om het spel weer wat in balans te brengen, maar bedenk wel dat de wolven zelfs zonder dat nog steeds een goede kans hebben! De heks heeft haar drankje reeds gebruikt, dus als ze er nu een beschermengel uithalen is één goede gok voldoende om er een ziener uit te halen...als ze er de 2 beschermengels uithalen is 't voor slimmy en mij ook gedaan.
What doesn't kill me...

better run pretty goddamn fast.
-
"Who controls the past, controls the future.
Who controls the present, controls the past."

VFlicka
WOZ

Post#424 » Mon Dec 08, 2008 4:12 pm

Stijnvdb wrote:
Robbe wrote:
Ik heb mezelf bekendgemaakt + 2 wolven, die laatste via slimmy... Is dat het spel verkloten? :? Slimmy en ik houden onszelf eventjes wat op de achtergrond juist om het spel weer wat in balans te brengen, maar bedenk wel dat de wolven zelfs zonder dat nog steeds een goede kans hebben! De heks heeft haar drankje reeds gebruikt, dus als ze er nu een beschermengel uithalen is één goede gok voldoende om er een ziener uit te halen...als ze er de 2 beschermengels uithalen is 't voor slimmy en mij ook gedaan.
Of jullie houden jullie stil omdat jullie deze nacht ipv een weerwolf alleen gewone burgers hebben gezien.

Volgend spel moeten de rollen harder in balans worden gebracht mijn inziens.

VFlicka
WOZ

Post#425 » Mon Dec 08, 2008 4:15 pm

Official vote: racekakje

Eigelijk altijd mijn hoofdverdachte geweest, en omdat stijn deze ronde braaf is geweest stem ik niet op hem.

Volgend spel mss zien dat er geen no vote's gepost worden, kheb het gevoel dat sommige dit gebruiken om zichzelf niet bloot te stellen aan de wraakzucht van de weerwolven.

slimmy
Prosenior

Post#426 » Mon Dec 08, 2008 4:33 pm

wat ik nog wel wil zeggen is dat we wel weerwolven hebben gezien.

KiKiN
WOZ

Post#427 » Mon Dec 08, 2008 4:36 pm

Mja, ik ga dan ook maar naar racekakje gaan denk ik ..
Da was ook de persoon die ook de eerste 2 het meest naar voor zag komen, buiten mezelf dan :P

Sorry als ik mis ben ..

Stanny
WOZ

Post#428 » Mon Dec 08, 2008 4:55 pm

Official Vote: VFlicka

Joke
WOZ

Post#429 » Mon Dec 08, 2008 5:19 pm

official vote: Racekakje
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

Nynek
WOZ

Post#430 » Mon Dec 08, 2008 5:25 pm

Official vote: Slimmy

slimmy
Prosenior

Post#431 » Mon Dec 08, 2008 5:29 pm

Nynek wrote:Official vote: Slimmy
retard :P

Gert J.

Post#432 » Mon Dec 08, 2008 6:12 pm

Official vote: Racekakje
Sorry Lorenz, maar ik heb toch een zekere verdenking tegen jou vanwege de start van het spel en de hints.
En verder zat ik ook at meer op de Stijn te wachten :)
-I sunk your battleship!!
*We're playing Risk...
-Ok, i'm all-in.

Midori

Post#433 » Mon Dec 08, 2008 6:34 pm

slimmy
Prosenior

Post#434 » Mon Dec 08, 2008 6:54 pm

Ik kan zeggen dat jullie niet goed bezig zijn...

racekakje
WOZ

Post#435 » Mon Dec 08, 2008 6:57 pm

Official vote: KiKiN

Heeft heel veel hints tegen, net zoals ik.
Ben der ook vrij zeker van dat hij Sebfault heeft vermoord. Tijdens een sportactiviteit waren Kristof, Sebbe en ik over weerwolven bezig en Sebbe heeft toen Kristof heel verdacht gemaakt. De volgende nacht werd Sebbe vermoord zonder echte reden.

Return to “Game Over”