Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
Zo hoort het spel dus niet gespeeld te worden... Lees de teksten des doods nog ne keer.Glenn wrote:Komaan Stijn en Slimmy, jullie weten meer. Op wie moeten we stemmen om er weer een weerwolf uit te gooien
.
Ik heb mezelf bekendgemaakt + 2 wolven, die laatste via slimmy... Is dat het spel verkloten?Robbe wrote:Ik heb zo de neiging om de stijn eruit te stemmn, net omdat hij het spel zo een beetje verkloot heeft...Glenn wrote:Komaan Stijn en Slimmy, jullie weten meer. Op wie moeten we stemmen om er weer een weerwolf uit te gooien
.
Of jullie houden jullie stil omdat jullie deze nacht ipv een weerwolf alleen gewone burgers hebben gezien.Stijnvdb wrote:Ik heb mezelf bekendgemaakt + 2 wolven, die laatste via slimmy... Is dat het spel verkloten?Robbe wrote:Ik heb zo de neiging om de stijn eruit te stemmn, net omdat hij het spel zo een beetje verkloot heeft...Glenn wrote:Komaan Stijn en Slimmy, jullie weten meer. Op wie moeten we stemmen om er weer een weerwolf uit te gooien
.
Slimmy en ik houden onszelf eventjes wat op de achtergrond juist om het spel weer wat in balans te brengen, maar bedenk wel dat de wolven zelfs zonder dat nog steeds een goede kans hebben! De heks heeft haar drankje reeds gebruikt, dus als ze er nu een beschermengel uithalen is één goede gok voldoende om er een ziener uit te halen...als ze er de 2 beschermengels uithalen is 't voor slimmy en mij ook gedaan.
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests