Weerwolven van WINAK 2 - TOPIC OPEN

Een subforum voor alle forumgames die het einde van hun levensloop hebben bereikt. Hier rusten de verliezers in vrede, en werken dwergen aan de standbeelden voor de winnaars.

Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium

Poll: Wie zijn de laatste 2 weerwolven?

Robbe & Slimmy
0
No votes
Robbe & Slimmy
0
No votes
Robbe & Quinten
2
5%
Robbe & Quinten
2
5%
Robbe & VFlicka
3
7%
Robbe & VFlicka
3
7%
Robbe & Joke
2
5%
Robbe & Joke
2
5%
Robbe & Joyce
10
24%
Robbe & Joyce
10
24%
Robbe & Stanny
0
No votes
Robbe & Stanny
0
No votes
Robbe? Hij is helemaal geen weerwolf!
4
10%
Robbe? Hij is helemaal geen weerwolf!
4
10%
Robbe & Tom
0
No votes
Robbe & Tom
0
No votes
Robbe & Fristi
0
No votes
Robbe & Fristi
0
No votes
Total votes: 42

Felix

Post#406 » Tue Dec 02, 2008 5:54 pm

de theorie dat Stijn een geliefde is kan ik wel accepteren. is dit trouwens zichtbaar voor de ziener? Zoja, dan kunnen we dat uitspitten, zonee, dan blijft het spannend.

Nynek
WOZ

Post#407 » Tue Dec 02, 2008 6:14 pm

Jip,da's zichtbaar :)

Felix

Post#408 » Tue Dec 02, 2008 7:30 pm

dan kunne we ineens checken of stijn enkel ziener is of ziener+geliefde dan kunnen we eindelijk zeker zijn

NecRock
WOZ

Post#409 » Tue Dec 02, 2008 9:14 pm

Hmmm... Het lijkt me dat hier gewoon anti-Stijn theorieen in het wilde weg worden verzonnen. Racekakje's gedachte was logisch, dat Stijn wist wie er wolf was doordat hij geliefde was van een weerwolf in plaats van ziener. Ik denk wel dat Stijn echt ziener is, en dat we dit zullen bevestigd zien als er niemand anders zich bij slimmy komt aanmelden als medeziener, eens die tot leven gewekt is (And once again, woe is you, witch, if you neglect this task :P). Dat Stijn beide zou zijn is wel mogelijk, maar naar mijn mening vergezocht...

Hoe dan ook, voorlopig blijven we er met zijn hulp wel wolven uithalen, en met twee zieners kan iedereen sneller worden nagekeken dan met één, dus kunnen we hem best nog even houden. Als blijkt dat de laatste wolf niet gevonden is, kunnen we nog steeds onze conclusies trekken, en Stijn alsnog lynchen.

(En ik vind het idee dat Stijn toch nog doorgelicht zou moeten worden als er geen harde redenen zijn om te geloven dat hij geen ziener is wolvenpraat. J'accuse!)

Fristi
WOZ

Post#410 » Wed Dec 03, 2008 2:13 am

Tzijn zelfs geen willekeurige anti stijn theorien, maar theorien die komen van Racekakje ;)
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

Math Wolf

Post#411 » Thu Dec 04, 2008 5:14 pm

Ik wacht nog op enkele speciale rollen, binnen een vijftal uur moeten de namen binnen zijn, indien niet, wordt er geen actie ondernomen!
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

Math Wolf

Post#412 » Thu Dec 04, 2008 9:58 pm

TEKST DES DOODS

De uitgedunde wolven waren bang, bang voor de man die leek te weten wie ze waren. Hem durfden ze niet aan te vallen, nog niet... Maar de burgers namen evenmin risico's. Die nacht was er niemand buiten, de wolven zochten tevergeefs naar slachtoffers. Uiteindelijk besloten ze dan maar het huis van de meest weerloze burger binnen te dringen. "Wie daar," kraakte de stem van blinde. Enkel een gefrustreerd gesnuif beantwoorde zijn vraag. Hij smeekte om vergeving, maar het was spijtig genoeg in het Purricha, een onverstaanbaar dialect van het Baudó, wat enkel een zuidelijk Emberá indiaan zou begrijpen... De wolven begrepen enkel de taal van het bloed.

SLACHTOFFER: Pieter
ROL: burger

TEKST DES LEVENS

Half versuft opende Slimmy zijn ogen. Boos vroeg hij zich af waarom hij in de modder op het kerkhof, net achter de kerk lag. Tot hij zich herinnerde hoe hij was vermoord. Hij pijnigde zijn hersenen, maar hij kon zich slechts 1 gezicht voor de geest halen, dat van de burgemeester...

TOT LEVEN GEWEKT: Slimmy
ROL: ziener

In de tekst des doods zitten een 12-tal tips, waarvan enkele naar de weerwolven wijzen. In de tekst des levens zitten 6 tips, waarvan er 1 uniek naar de heks wijst.

Het is dag tot MAANDAG 23.59!
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

slimmy
Prosenior

Post#413 » Fri Dec 05, 2008 2:09 pm

WOAH!!! I'm Alive... and I've seen so much

Wanneer mag ik terug zien? Ik zal zowiezo wel stijn nakijken, ook al is het niet nodig :)

Kunnen alle speciale rollen zich bekend maken aan mij?

Math Wolf

Post#414 » Fri Dec 05, 2008 5:57 pm

slimmy wrote:WOAH!!! I'm Alive... and I've seen so much

Wanneer mag ik terug zien? Ik zal zowiezo wel stijn nakijken, ook al is het niet nodig :)

Kunnen alle speciale rollen zich bekend maken aan mij?
Volgende nacht kan je terug zien.

Stijnvdb

Post#415 » Fri Dec 05, 2008 6:33 pm

slimmy wrote:WOAH!!! I'm Alive... and I've seen so much

bwa jawel, dan is die stomme geliefde-theorie ook ineens van de baan en word ik gerust gelaten! :P

wel spijtig van Pieter, leek me een waardevolle burger...
What doesn't kill me...

better run pretty goddamn fast.
-
"Who controls the past, controls the future.
Who controls the present, controls the past."

Joke
WOZ

Post#416 » Fri Dec 05, 2008 7:21 pm

Stijnvdb wrote:wel spijtig van Pieter, leek me een waardevolle burger...
klinkt bijna geloofwaardig... bijna...
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

VFlicka
WOZ

Post#417 » Sat Dec 06, 2008 6:36 pm

Joke wrote:
Stijnvdb wrote:wel spijtig van Pieter, leek me een waardevolle burger...
klinkt bijna geloofwaardig... bijna...
:twisted: :twisted:

Tekst des doods:
Gefrusteerd -> stanny

Tekst des levens:
Modder -> racekakje

Q
Prosenior

Post#418 » Sun Dec 07, 2008 11:51 pm

Iedereen die eigenlijk niet voor joachim heeft gestemd (en vooral dan de mensen die op stijn hebben gestemd) maken zich in mijn ogen enorm verdacht, en zeker omdat niemand in mijn ogen eigenlijk een deftig argument daarvoor had. Dan gaat het nog tussen Joke en VFlicka. Maar omdat VFlicka vroeger heeft gestemd als Joke (toen het nog een verschil kon uitmaken) en een nog minder overtuigend argument had in mijn ogen (discutie weer aanwakkeren, wat voorlopig enkel in het voordeel van de weerwolven werkt) is hij in mijn ogen een van de hoofdverdachten.

Vandaar alvast mijn stem:
Official vote: VFlicka
Mazzel

KiKiN
WOZ

Post#419 » Mon Dec 08, 2008 12:18 am

Iemand heeft het plezier (van het zoeken naar tips) uit het spel gehaald *kijkt richting Stijnvdb*
Heb eigelijk zelfs nog geen moeite gedaan om de tekst des doods uit te pluizen, da krijgt ge natuurlijk als ge zit te wachten op 1 persoon die het hele spel in handen heeft, maar de leiding vergeet te geven.
Kzal het straks nog wel eens bekijken en mss nog ff wachten op wa de rest te zeggen heeft ..

slimmy
Prosenior

Post#420 » Mon Dec 08, 2008 9:26 am

Official vote: No Vote

I know too much, so I don't vote :P

Return to “Game Over”