Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
Dan maak ik me maar uberverdacht...Pieter Belmans wrote:Ik heb nog niet de drang om al te stemmen (al zit de kans er wel erg dik in dat het Joachim wordt natuurlijk), maar ik heb wel ooit op IRC gezegd dat al wie random/zonder verantwoording op iemand anders stemt ondanks de (semi)consensus over de werkwijze van Stijn zichzelf wel geweldig verdacht maakt.
Of oerdom is. Tom, make your pick.
err, Slimmy heeft de kans gehad mij te controleren maar heeft dat niet gedaan, daar heb ik niets mee te maken he...Felix wrote:Vervolgens vermoordt Stijn Slimmy, vlak voor Slimmy Stijn heeft kunnen controleren. Op deze manier blijft Stijn zijn identiteit van weerwolf verborgen.
Het kan ook net zijn dat er bewust voor gekozen is é, 'Karel, als we u nu is opofferen, niemand gaat da verwachten, en dan zijn wij (de andere wolven) een pak safer ..'Felix wrote:- Hij verraadt Karel om het vertrouwen te winnen van de overige spelers. (We weten allemaal dat het vreemd zou zijn als de weerwolven Karel in de eerste ronden zouden opofferen, maar voor hetzelfde geld heeft Stijn zich daar niks van aangetrokken en gewoon @ random ne weerwolf gekozen)
Felix wrote:- Stijn wint het vertrouwen van het dorp en komt te weten wie de zieners zijn(Slimmy (R.I.P.) en nog iemand (of mss is deze andere ziener niet actief)) en wie de beschermengelen en heks zijn. (het kan ook dat een deel van deze informatie is doorgespeeld aan Stijn door wijlen Slimmy)
Als de Stijn nu als weerwolf (ff een veronderstelling) alle rollen te weten is gekomen door PM's, was het ook net een hele mooie zet om met een ziener te beginnen .. Hoewel de heks mss wel een betere zet was geweest. Maar het is wel zo, dat Slimmy nu iig deze nacht niem anders kan checken, wat dan weer wel een ander voordeel oplevert.Felix wrote:2 weerwolven opofferen om alle gevaarlijke rollen uit te schakelen en een feilloze overwinneing te creëren voor de overige weerwolven is in mijn ogen best een goede opoffering.
Tis ni omda Stijn voorstelde om pas speciale rollen door te mailen nadat de 2e ziener bekend is, dat da ook zo gebeurd is é .. Da is pas in een later stadium voorgesteld, het kan dus even goe zijn dat er toch al rollen zijn doorgestuurd geweest voordat het voorstel is gekomen (door goegelovige mensen, zoals de Slimmy ..)Pieter Belmans wrote:Er gingen pas speciale rollen doorgemaild worden als de tweede ziener Stijn had gecontroleerd. Slimmy heeft Joachim gecontroleerd ipv Stijn (beweert hij) wat niet volgens het plan was maar wat wel een weerwolf heeft opgeleverd (er vanuit gaande dat Stijn weer eerlijk is, maar er is geen reden om hem niet te geloven). Niet alle speciale rollen zullen even ongehoorzaam geweest zijn als slimmy hoop ik, waardoor de weerwolven alsnog niet alle speciale rollen weten.
maar da's net heel mijn punt!Joke wrote:Slimmy heeft nooit gezegd wie hij gecontroleerd heeft, Stijn heeft gezegd wie slimmy gecontroleerd heeft. Wie zegt dat Stijn de waarheid vertelt?
Heb eerder voor Dave gekozen omdat de tips deels naar hem verwijzen, dit lijkt me niet vrij willekeurig. Verder heeft het weinig nut op Joachim te stemmen, wie weet doden we dan een burger en wordt er een weerwolf de nieuwe burgemeester. Stijn klinkt vrij overtuigend, maar zoals Felix zegt kan hij evengoed met enkele opofferingen de speciale rollen ontfutselen. Voor mij lijkt het niet willekeurig een van deze drie te kiezen, het is op dit moment gebaseerd op geluk om de juiste er uit te kiezen... Of er moet nog iets ontdekt worden.Tom wrote:Official vote: Dave
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests