alright, 't zijn al meer dan 13 stemmen intussen dus het is sowieso een meerderheid

al 1 weerwolf minder

(you'll see

)
het enige wat ik trouwens veranderd heb door mezelf bekend te maken is dat het nu algemeen geweten is dat ik ziener ben. Op die paar wantrouwige mensen na dan, maar ik vertrouw erop dat zij na verloop van tijd wel zullen merken dat ik gewoon de waarheid vertel. De enige manier waarop het 'plan' kan mislukken , Stanny, is doordat de weerwolven erin slagen de beschermengels en uiteindelijk de andere ziener en mijzelf te elimineren. Ik schat de kansen daartoe juist lager nu dat ik mezelf bekend gemaakt heb, aangezien de weerwolven nu al in de juiste volgorde moeten moorden. En zolang de weerwolven ons niet bereikt hebben, hebben wij wel per nacht 2 man kunnen controleren en de resultaten hiervan kunnen meedelen aan de rest van het dorp. Stanny, je zegt herhaaldelijk dat je "maar hoopt dat het plan niet mislukt...", maar het 'plan' zoals ik het bedoeld heb heeft een slaagkans van 100%...! Aangezien we sowieso, wie ze ook doden, al 2 nachten hebben om onze krachten te bundelen. Dat zijn er 2 meer dan we anders gehad zouden hebben. En die 2 nachten, dat is worst case scenario want het zullen er wel veel meer zijn (tenzij Math Wolf onze rollen verklapt aan de wolven ofzo

). Ik heb nooit gezegd dat we alle 6 de weerwolven op deze manier gaan vinden, maar het verhoogt onze kansen op winnen wel zeer drastisch.
Ik zie alleszins niet hoe de weerwolven ons kunnen tegenhouden, tenzij door onmiddellijk de beschermengels te vinden... Het enige wat ze kunnen doen is de speciale rollen proberen te overtuigen geen contact met mij op te nemen. Maar al wat ik in principe nodig heb is:
1. bescherming van de beschermengels, dewelke ze me zonder zorgen kunnen geven
2. de andere ziener, dewelke mij vannacht kan nakijken alvorens contact met me op te nemen
...de wolven kunnen geen van beiden tegenhouden

What doesn't kill me...
better run pretty goddamn fast.
-
"Who controls the past, controls the future.
Who controls the present, controls the past."