Karel, gaat ge met mij ook is voor 20 euro wedden dage gene wolf zijt...?

Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
als het mijn doel was zoveel mogelijk burgers kwijt te geraken, had ik de vorige ronde een stem uitgebracht heKiKiN wrote:mja, maar als ge nu de sluwe weerwolf speelt, dan zijt ge wel ineens 2 burgers kwijt, een van de dag en een van de nacht ..
en pas de dag erna wordt ge zelf afgemaakt ..
en dan is er nog altij nix duidelijk over de weerwolven en is het eerder nen tactische zet geweest om de andere weerwolven te beschermen ..
als ge daarentegen echt ziener zijt, worden het slapeloze nachten voor u, want ze kunnen u toch ni constant blijven beschermen, of ben ik nu mis?? :s
either way, nice but risky move
Ik heb daarnet letterlijk gezegd dat ik de rollen pas verwacht na dat Karel gedood isGert J. wrote:"en het enige dat ik heb kunnen bereiken is 1 burger doden...dat zou ik 's nachts ook kunnen doen he"
En ge hebt de rollen van al de mensen.
Verder vind ik het vrij vreemd dat je die rollen vraagt. Hier is totaal geen noodzaak aan. Vermits minstens 1 van de beschermengels jou wel beschermt(hier is geen pm voor nodig).
Maar ik vind wel dat we Stijn een eerlijke kans moeten geven. Hoewel ik hem wel truken zie uithalen als weerwolf.
ja, ge kunt ook geliefde zijnracekakje wrote:Stel Karel en Stijn zijn weerwolven.
Ze offeren een iemand op, en daarna weten ze elke speciale rol + Stijn wordt helemaal niet meer verdacht.
Ik vind het heel gevaarlijk om iemand weg te stemmen waar eigenlijk helemaal geen hints naar zijn.
Maar al bij al zit der wel iets in..
Kan er eigenlijk iemand weerwolf + een andere functie zijn?
dan zijt ge wel héél paranoïde bezig he...Dave wrote:Juist omdat mensen dit zouden denken?Gert J. wrote:Ik was ook juist aan het denken, waarom karel terwijl er wsl wel iemand minder actief zich ook kon opofferen?
Users browsing this forum: No registered users and 15 guests