And I would have got away with it, if it wasn't for these medling kids ...
vaarwel en adieu
Moge de komende dagen en nachten nog met bloed en verderf gevuld zijn.
Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
Nynek wrote:http://www.youtube.com/watch?v=npcv2Ut3XOk
disclaimer: i do not support any of these statements
djgl3nn wrote:Official Vote : Slimmy
Hij stemde in de eerste ronde wel op Liesbet toen het eigenlijk al vaststond dat Robbe gelyncht ging worden. In de 2de ronde daarentegen stemde hij niet meer op Liesbet. Hij was ook degene die lag te roepen dat Robbe geen weerwolf was. De enigen die dit kunnen weten in het begin zijn de wolven zelf als ik het goed voor heb. Want de Ziener kon nog niet zien.
Pedro was naar een optreden van de befaamde band "Bristmas in Chlue" in Verwegistan en heeft zich daar verslikt in een borrelnootje. Toen hij zich uiteindelijk naar huis wist te slepen was het nootje in zijn longen reeds veranderd in een notenboom :/Math Wolf wrote: Pedro stemt voor de tweede keer niet, niemand had door dat hij al een maand dood in zijn hut lag. Hij was een gewone burger.
Als ik als burgemeester moest kiezen wie er dood ging, had ik niet voor Slimmy gekozen hoor. Dan had ik waarschijnlijk wel naar Wannes geneigd.Robbe wrote:djgl3nn wrote:Official Vote : Slimmy
Hij stemde in de eerste ronde wel op Liesbet toen het eigenlijk al vaststond dat Robbe gelyncht ging worden. In de 2de ronde daarentegen stemde hij niet meer op Liesbet. Hij was ook degene die lag te roepen dat Robbe geen weerwolf was. De enigen die dit kunnen weten in het begin zijn de wolven zelf als ik het goed voor heb. Want de Ziener kon nog niet zien.
Misschien heb ik hem wel kunnen overtuigen met een goed argument over mijn niet weerwolf zijn?
Mijn naam is zonder h!!djgl3nn wrote:Stanny stemt op Robbe
Manfred stemt op Robbe
Wannes stemt op Robbe
Slimmy twijfelt over Robbe, zonder te stemmen.
Robbe stemt op Bokki
Fristi stemt op Robbe
Katleen stemt op Robbe
Necrock stemt op Liesbet
BFC stemt op Robbe
Slimmy stemt op Liesbet
Glenn stemt op Liesbet
Pedro stemt op Slimmy
Nynek stemt op aartsvijand Nynek
Vflicka stemt op Vflicka
Liesbet stemt op Liesbet
----
Slimmy stemt op VFlicka
VFlicka stemt op Liesbet
Glenn stemt op Liesbet
Nynek stemt op Bokki
BFC stemt op Liesbet
Katleen stemt op Liesbet
Fristi stemt op Liesbet
Liesbet stemt op Bokki
Manfred stemt op Liesbet
Wannes stemt op Liesbet
-----
Manfred stemt op Bokki
Vflicka stemt op Wannes
Slimmy stemt op Wannes
Nynek stemt op Bokki
Necrock stemt op Wannes
Glenn stemt op Slimmy
Katleen stemt op Wannes
Wannes stemt op Bokki
NecRock wrote:...
Mss da, als ge nu nog overschiet als laatste wolf, ge nu denkt da ge echt wel de ziener moet gaan oppeuzelen ofzo, en bent ge nu aan het twijfelen wie da zou zijn en al die zever.
Funny cuz it`s true, anyone?Math Wolf wrote:...
Slachtoffer: VFlicka
Rol: ziener
...
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests