Ik ga waarschijnlijk een tijdje geen internet hebben.
Daarom: het is nacht tot VRIJDAG 21u59. Als ik eerder alle reacties heb EN ik kan zelf online komen, dan begint de dag eerder, maar dat is eerder onwaarschijnlijk in dit geval.
Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
Uhu, voor dat het spel begon had ik een vermoeden dat de weerwolven er wel eens voor zouden kunnen kiezen om zelf voor een weerwolfburgemeester te gaan. Voor hen is het makkelijk om dit te verwezelijken. Omdat er tegen Joachim geen verdenkingen zijn gaan niet veel mensen op hem willen stemmen omdat ze dan door de weerwolven afgestraft gaan worden. Deze gaan de persoon die op Joachim zou gestemd hebben verdacht proberen te maken daar er geen echte motieven tegen hem zijn (of ze laten het voor wat het is als het maar een of twee personen zijn die op Joachim stemmen). Daarenboven gaan er hoogstwaarschijnlijk niet al te veel mensen op Joachim stemmen zolang er geen echte tips tegen hem zijn (het op hem stemmen als er geen tips tegen hem zou jezelf immers verdacht maken).Pieter Belmans wrote:Aangezien Joachim een weinig likely keus is (eerstejaars, niet iedereen kent hem al) is het mogelijk dat hij verkozen is door medewerking van de weerwolven. Als die hebben samengewerkt om Joachim verkozen te krijgen is Joachim dus (waarschijnlijk) een weerwolf.
Idd, da is de logische redenering. Maar de vraag is natuurlijk of de weerwolven echt zo voorspelbaar zijn... Ik laat het voorlopig in het midden, maar als er een duidelijke hint naar joachim is in het volgende bericht is hij wel fuckedPieter Belmans wrote:Aangezien Joachim een weinig likely keus is (eerstejaars, niet iedereen kent hem al) is het mogelijk dat hij verkozen is door medewerking van de weerwolven. Als die hebben samengewerkt om Joachim verkozen te krijgen is Joachim dus (waarschijnlijk) een weerwolf.
Bwa ik weet het ni zo ze, der is al vrij veel volk dat de joachim kent. En mensen gaan ook voor hem stemmen omdat hij een van de mensen is die nog geen enkele hint tegen hem had.Pieter Belmans wrote:Aangezien Joachim een weinig likely keus is (eerstejaars, niet iedereen kent hem al) is het mogelijk dat hij verkozen is door medewerking van de weerwolven. Als die hebben samengewerkt om Joachim verkozen te krijgen is Joachim dus (waarschijnlijk) een weerwolf.
Uhu, die kans zit er inderdaad ook dik in. Misschien zitten de weerwolven nu al te popelen dat er een klein tipje komt tegen Joachim zodat te hem kunnen afmaken...Sebastiaan wrote:Bwa ik weet het ni zo ze, der is al vrij veel volk dat de joachim kent. En mensen gaan ook voor hem stemmen omdat hij een van de mensen is die nog geen enkele hint tegen hem had.Pieter Belmans wrote:Aangezien Joachim een weinig likely keus is (eerstejaars, niet iedereen kent hem al) is het mogelijk dat hij verkozen is door medewerking van de weerwolven. Als die hebben samengewerkt om Joachim verkozen te krijgen is Joachim dus (waarschijnlijk) een weerwolf.
Dat heeft er ook veel mee te maken.
Als ge stemt houd je er ook wel rekening mee dat je stemt op iemand die nog geen enkele hint tegen zich heeft.
Het lijkt mij ook vrij dom van de weerwolven moesten ze een van hun weerwolf maken. Dan kan hij 1 zijn macht ni laten gelden anders hebben wij het door en vliegt hij er de volgende ronde uit en als ze nen burger burgemeester laten kunnen ze laten uitschijnen en ons doen geloven dat joachim een weerwolf is en nen onschuldige laten vermoorden.
Maar het kan ook zijn dat Joachim toch weerwolf is. Tja, in het begin is het moeilijk omdat we nog niet veel tips hebben gekregen.Glenn wrote:Uhu, die kans zit er inderdaad ook dik in. Misschien zitten de weerwolven nu al te popelen dat er een klein tipje komt tegen Joachim zodat te hem kunnen afmaken...Sebastiaan wrote:Bwa ik weet het ni zo ze, der is al vrij veel volk dat de joachim kent. En mensen gaan ook voor hem stemmen omdat hij een van de mensen is die nog geen enkele hint tegen hem had.Pieter Belmans wrote:Aangezien Joachim een weinig likely keus is (eerstejaars, niet iedereen kent hem al) is het mogelijk dat hij verkozen is door medewerking van de weerwolven. Als die hebben samengewerkt om Joachim verkozen te krijgen is Joachim dus (waarschijnlijk) een weerwolf.
Dat heeft er ook veel mee te maken.
Als ge stemt houd je er ook wel rekening mee dat je stemt op iemand die nog geen enkele hint tegen zich heeft.
Het lijkt mij ook vrij dom van de weerwolven moesten ze een van hun weerwolf maken. Dan kan hij 1 zijn macht ni laten gelden anders hebben wij het door en vliegt hij er de volgende ronde uit en als ze nen burger burgemeester laten kunnen ze laten uitschijnen en ons doen geloven dat joachim een weerwolf is en nen onschuldige laten vermoorden.
Hmmm... ik weet niet meer wat ik moet denken, het is misschien nog te vroeg in het spel om al mensen te verdenken. Toch denk ik dat de weerwolven achter het burgemeester maken van Joachim zitten en hopen deze dat:
- ze een tip vinden om hem van kant te kunnen maken
- ze een ex aequo kunnen uiltokken tussen twee burgers zodat Joachim op een burger moet stemmen
Het zou ook kunnen dat ik er helemaal naast zit natuurlijk ...
...Glenn wrote:Maar hij kan het ook wel zijn natuurlijkRobbe wrote:.. maar het kan ook zijn dat hij er geen is.Glenn wrote:Maar het kan ook zijn dat Joachim toch weerwolf is. Tja, in het begin is het moeilijk omdat we nog niet veel tips hebben gekregen.
Nee da bedoelde ik niet. Als de joachim nu stel gewoon burger is en de weerwolven laten uitschijnen dat hij weerwolf is dan moeten die maar een paar tips tegen hem vinden en dan wordt joachim afgemaakt door de burgers. Wat de weerwolven dus nen free kill geeftRobbe wrote:...Glenn wrote:Maar hij kan het ook wel zijn natuurlijkRobbe wrote:.. maar het kan ook zijn dat hij er geen is.Glenn wrote:Maar het kan ook zijn dat Joachim toch weerwolf is. Tja, in het begin is het moeilijk omdat we nog niet veel tips hebben gekregen.
You see where I'm getting at?
Maar Sebastiaan, waarom zouden de weerwolven Joachim tot burgemeester willen maken en hem dan bij de eerste tip vermoorden? Ik vat die redenering niet echt.
Ah, nu kan ik volgen. Inderdaad een mogelijkheid. Bedankt voor de ophelderingSebastiaan wrote:Nee da bedoelde ik niet. Als de joachim nu stel gewoon burger is en de weerwolven laten uitschijnen dat hij weerwolf is dan moeten die maar een paar tips tegen hem vinden en dan wordt joachim afgemaakt door de burgers. Wat de weerwolven dus nen free kill geeft
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests