Timmy, ook Fristi proberen te verleiden, net als Robbe, of ook Glenn proberen te verleiden, net als Math Wolf ^^Joachim wrote:Iamand anders me mij?
Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
Timmy, ook Fristi proberen te verleiden, net als Robbe, of ook Glenn proberen te verleiden, net als Math Wolf ^^Joachim wrote:Iamand anders me mij?
Sure! It is onnnn...Timmy wrote:Tom: Batsen? (Of hebben wij al gebatst?)
Glenn, you want?NecRock wrote:Timmy, ook Fristi proberen te verleiden, net als Robbe, of ook Glenn proberen te verleiden, net als Math Wolf ^^Joachim wrote:Iamand anders me mij?
Gij zoekt boel met mij of wat!Joachim wrote:Glenn, you want?NecRock wrote:Timmy, ook Fristi proberen te verleiden, net als Robbe, of ook Glenn proberen te verleiden, net als Math Wolf ^^Joachim wrote:Iamand anders me mij?
Ik heb hem gisteren op TD gevraagd en hij zei dat hij akkoord ging om me binnen te doen. (Met de nadruk op enkel binnen het spel). Hij komt niet vaak meer op het forum omdat hij het heel druk heeft.NecRock wrote:Zoveel keus da de Glenn hier heeft! Was hij hier maar ooit om ook een keuze te maken...
Fristi is een slet, duly noted!Fristi wrote:Ik ga met alles akkoord! ofzoiets
check @Math WolfNecRock wrote:Ik moet het toch van hem horen, ze - gij kunt veel zeggen
En daarmee zit deze ronde er dan ook op... Volgende ronde tot dinsdag 30/11!djgl3nn wrote:check @Math WolfNecRock wrote:Ik moet het toch van hem horen, ze - gij kunt veel zeggen
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests