ik sliep al

volgende keer beter.
(Arme Joke, onschuldig verbrand

Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
Yeah rightFelix wrote:(Arme Joke, onschuldig verbrand)
dit zou een verwijzing naar mij kunnen zijn:Math Wolf wrote:Het was al lang donker
of naar Nynek:Stijn wrote:vind je 's avonds steeds weer terug in een donker hoekje van Den Hagar
Nynek wrote:door de lokale bevolking verjaagd wegens zijn donkere huidskleur.
Deze verwijst volgens mij wel naar Nynek:Math Wolf wrote:in de ondergrondse bunker
Nynek wrote:Verblijft nu in het dorp,waar hij propaganda maakt voor extreem-rechtse groeperingen,en ondergronds deelneemt aan terreuraanslagen tegen een militie genaamd Kampf-Hinaria.
En dit lijkt me een verwijzing naar Felix...Math Wolf wrote:Zijn intensief onderzoek leek eindelijk vrucht af te werpen
Dus in de eerste tekst hadden we:Felix wrote:Na vele weken hard en intensief werk
ja, heb je gelijk in, was eventjes vergeten dat soo mee in het eerste tekstje ook een hint tegen zich had. Wat Quinten betreft, ik zette hem erbij omdat iedereen lijkt aan te nemen dat 'dorpskroeg' een hint naar hem is, ik heb zelf al meermaals aangegeven dat ik het daar niet mee eens benGert J. wrote:Er kunnen meer hints dan 3 hints tussenzitten! Je focust een beetje te veel op 3 hints en dan ist gedaan.
(hint over soomee in het eerste tekstje, er zijn veeel mensen die in den hagar zitten)
Een spellingsfout!!!!!Soo Mee wrote:en dat wordt beschouwd als een deftig argument??Stijnvdb wrote:en omdat ik van mezelf weet dat ik er ook geen ben.
no way!!
aangezien IK van mezelf weet dat IK er ook geen ben, verdenk ik u nog sterder!
ik heb er voor die uitspraak bewust bijgezet dat dit vooral voor mij persoonlijk geldt, aangezien dat voor jullie idd geen argument is.. En wij zaten niet in hetzelfde tekstje Soo Mee, dus je hebt geen reden mij sterker te verdenken... zoals gezegd is er minstens 1 weerwolf per tekstje. Jij zou dus Kelvin en Gertjie sterker moeten verdenken als je er zelf geen bent.Soo Mee wrote:en dat wordt beschouwd als een deftig argument??Stijnvdb wrote:en omdat ik van mezelf weet dat ik er ook geen ben.
no way!!
aangezien IK van mezelf weet dat IK er ook geen ben, verdenk ik u nog sterder!
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests