[Game] Smokkelspel

Een forum voor totaal willekeurige spam!

Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium

User avatar
djgl3nn
WOZ
Posts: 1938

Re: [Game] Smokkelspel

Post#16 » Fri May 09, 2014 6:03 pm

Ja uwe laatste post is echt ni consistent. Ik dacht da ge gewoon 1 miljoen al op de kaaimaneilanden had. En 3 miljoen in het andere land. (Vlaanderen/Wallonie) En da ge gewoon die 3 miljoen moest proberen op de kaaimaneilanden te krijgen. Ge kunt meer op de kaaimaneilanden krijgen als een douanier u vals beschuldigd.
WINAK Schacht 2009-2010
WINAK Sport 2010-2011
WINAK Mentor Informatica 2011-2012
WINAK Ouwe Zak 2012-...

UA Sportraad Webmaster 2012-...

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Re: [Game] Smokkelspel

Post#17 » Fri May 09, 2014 6:17 pm

Alles nog onduidelijker maken in een poging het omgekeerde te doen, obviously!

Ik hou openlijk dus een teamscore bij: hoeveel geld ieder land gezamenlijk op de overzeese rekening heeft staan (of door smokkelen, of door geluk bij de douane). Ge kunt dit interpreteren als een maat van "welk land is het beste bezig".

Daarnaast bereken ik op het einde individuele scores: hoeveel land heeft ieder apart overzees staan (door smokkelen of geluk bij de douane, plus een kwart van wat de tegenspelers niet hebben kunnen of proberen weg te smokkelen. Als een douanier u vals beschuldigt, gaat er geld van zijn rekening op de Kaaimaneilanden naar uw rekening op de Kaaimaneilanden. Als ge, als douanier, iemand terecht beschuldigt, gaat het geld da hij bij heeft naar uw rekening op de Kaaimaneilanden in plaats van de persoon die beschuldigd is.

In extreme gevallen kan da betekenen da een land da ni gesmokkeld heeft maar vaak valselijk beschuldigd is of terecht beschuldigd heeft, meer geld op de Kaaimaneilanden heeft dan het andere land, en zo een hoge teamscore heeft. Omda ze zelf niks gemokkeld hebben, hebben ze echter nog 12 miljoen in totaal in het andere land staan, wat de individuele scores van de tegenstanders met 3 miljoen naar boven trapt.

(Edit: I kinda did not want to say that last part, though :()

User avatar
djgl3nn
WOZ
Posts: 1938

Re: [Game] Smokkelspel

Post#18 » Fri May 09, 2014 7:14 pm

NecRock wrote:Alles nog onduidelijker maken in een poging het omgekeerde te doen, obviously!

Ik hou openlijk dus een teamscore bij: hoeveel geld ieder land gezamenlijk op de overzeese rekening heeft staan (of door smokkelen, of door geluk bij de douane). Ge kunt dit interpreteren als een maat van "welk land is het beste bezig".

Daarnaast bereken ik op het einde individuele scores: hoeveel geldheeft ieder apart overzees staan (door smokkelen of geluk bij de douane, plus een kwart van wat de tegenspelers niet hebben kunnen of proberen weg te smokkelen. Als een douanier u vals beschuldigt, gaat er geld van zijn rekening op de Kaaimaneilanden naar uw rekening op de Kaaimaneilanden. Als ge, als douanier, iemand terecht beschuldigt, gaat het geld da hij bij heeft naar uw rekening op de Kaaimaneilanden in plaats van de persoon die beschuldigd is.

In extreme gevallen kan da betekenen da een land da ni gesmokkeld heeft maar vaak valselijk beschuldigd is of terecht beschuldigd heeft, meer geld op de Kaaimaneilanden heeft dan het andere land, en zo een hoge teamscore heeft. Omda ze zelf niks gemokkeld hebben, hebben ze echter nog 12 miljoen in totaal in het andere land staan, wat de individuele scores van de tegenstanders met 3 miljoen naar boven trapt.

(Edit: I kinda did not want to say that last part, though :()
Nee da laatste was echt wel nodig. Al het geld dat niet gesmokkeld wordt, komt dus terecht bij het andere team op het einde. Dat maakt echt wel veel duidelijk.
WINAK Schacht 2009-2010
WINAK Sport 2010-2011
WINAK Mentor Informatica 2011-2012
WINAK Ouwe Zak 2012-...

UA Sportraad Webmaster 2012-...

User avatar
Stanny
WOZ
Posts: 2220
Contact:

Re: [Game] Smokkelspel

Post#19 » Fri May 09, 2014 7:24 pm

Moeten we dan op voorhand ook niet weten hoeveel rondes er gaan zijn?
1 + 196883 = 196884
1 + 2 + 3 + 4 + ... = -1/12

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Re: [Game] Smokkelspel

Post#20 » Sat May 10, 2014 2:30 am

Stanny wrote:Moeten we dan op voorhand ook niet weten hoeveel rondes er gaan zijn?
Fair point... Als het goed vooruit gaat, wil ik wel tot 25 rondes gaan, maar ik wil er ni meteen tot oktober mee bezig zijn.

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Re: [Game] Smokkelspel

Post#21 » Sat May 10, 2014 5:25 pm

Smokkelaar Glenn is klaar voor een Waalse douanier te zien. Ive, Manfred, Phantom, Math Wolf... Your turn!

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Re: [Game] Smokkelspel

Post#22 » Tue May 13, 2014 5:37 pm

Die luie Walen laten niks van zich horen... Moet ik er een tijdslimiet op gaan plakken?

User avatar
Ive
Posts: 217

Re: [Game] Smokkelspel

Post#23 » Wed May 14, 2014 5:04 pm

kan domme vraag zijn maar kunde soort van chatgroep maken of moet da langs pm's echt?
Always look on the bright side of life.

User avatar
Stanny
WOZ
Posts: 2220
Contact:

Re: [Game] Smokkelspel

Post#24 » Wed May 14, 2014 5:31 pm

Ive wrote:kan domme vraag zijn maar kunde soort van chatgroep maken of moet da langs pm's echt?
Wij Vlamingen hebben al lang een chat-gesprek op Facebook ... maar ik snap dat ze in Wallonië technologisch nog niet zo ver staan ... ;-)
1 + 196883 = 196884
1 + 2 + 3 + 4 + ... = -1/12

User avatar
Ive
Posts: 217

Re: [Game] Smokkelspel

Post#25 » Wed May 14, 2014 6:21 pm

Stanny wrote:
Ive wrote:kan domme vraag zijn maar kunde soort van chatgroep maken of moet da langs pm's echt?
Wij Vlamingen hebben al lang een chat-gesprek op Facebook ... maar ik snap dat ze in Wallonië technologisch nog niet zo ver staan ... ;-)
Touché, ma kheb ni iedereen op fb denkik dus moetk is checke :p
Always look on the bright side of life.

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Re: [Game] Smokkelspel

Post#26 » Wed May 14, 2014 6:37 pm

Math Wolf hebde sowieso ni op facebook :-P

User avatar
Stanny
WOZ
Posts: 2220
Contact:

Re: [Game] Smokkelspel

Post#27 » Wed May 14, 2014 10:09 pm

NecRock wrote:Math Wolf hebde sowieso ni op facebook :-P
Proving my point ;-)
1 + 196883 = 196884
1 + 2 + 3 + 4 + ... = -1/12

User avatar
Ive
Posts: 217

Re: [Game] Smokkelspel

Post#28 » Wed May 14, 2014 11:26 pm

Stanny wrote:
NecRock wrote:Math Wolf hebde sowieso ni op facebook :-P
Proving my point ;-)
ja dees wistk ni tot ik hem wou opzoeken :/
Always look on the bright side of life.

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Re: [Game] Smokkelspel

Post#29 » Wed May 14, 2014 11:33 pm

Kunt ook via google chat of IRC proberen, of course, of duizend pm's sturen :P

Of u niks aantrekken van teamplay en doen waar ge zin in hebt, that should work out lovely in this game ^^

User avatar
Stanny
WOZ
Posts: 2220
Contact:

Re: [Game] Smokkelspel

Post#30 » Thu May 15, 2014 1:35 am

NecRock wrote: Of u niks aantrekken van teamplay en doen waar ge zin in hebt
Klinkt ook wel Waals natuurlijk ... ;-)
1 + 196883 = 196884
1 + 2 + 3 + 4 + ... = -1/12

Return to “Spam-Whores”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests

cron