[Game over] Weerwolven 10

Een forum voor totaal willekeurige spam!

Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium

User avatar
Nynek
WOZ
Posts: 1160
Contact:

Re: [Game] Weerwolven 10 - Inschrijvingen open!

Post#16 » Tue Mar 25, 2014 11:09 am

Spamspam

PLAYER: Nynek
HISTORY: Nynek is een oude witharige man, wiens kapper lang geleden is overleden in een tragisch accident met een op hol geslagen maaidorser op het marktplein. Hij woonde altijd al in het dorp, al is zijn moeder afkomstig uit een ver land, Lycania.
Het dorp werd echter sinds de jaren 60-70 overspoeld met konijnen. Waar enkel de heuvels rondom de mijnterrils sporen van holen vertoonden, kwam er steeds meer dichter bij het dorp, tot er intussen overal konijnen te vinden waren. Nynek waarschuwde hiertegen, en was een sterk advocaat voor het vangen en terugsturen van deze beestjes naar hun thuisgebied.
Intussen liep het echter de spuigaten uit, en waren ganse wijken van het dorp bijna te gevaarlijk voor openbare diensten, wegens de vele openingen en concentraties konijnen. Nynek maakte steeds meer propaganda hiertegen, tot zelfs zijn gewraakte film Rabbitna. Het kon echter niet baten, en ondanks enige invloed bleef hij met slechts een kleine achterban dit punt verdedigen.

In een dronken bui is hij echter beginnen lallen op café, en begon hij luidkeels "willen jullie minder konijnen?" te roepen. Ondanks het luide gescandeer van zijn aanhangers, die tot in de vroege uurtjes "minder, minder" en "myxomatose" zongen, reageerde het halve dorp vol afschuw, en lijkt hij meer dan ooit vervreemd van de rest.

User avatar
YoDup
WOZ
Posts: 210
Contact:

Re: [Game] Weerwolven 10 - Inschrijvingen open!

Post#17 » Tue Mar 25, 2014 11:34 am

PLAYER: YoDup
HISTORY: Dit individu is altijd al een vaste waarde geweest overal waar je in het dorp rondkijkt. In het volledige dorp is er eigenlijk niemand die weet wanneer hij voor het eerst werd opgemerkt, wat hem toch een vaag en licht mysterieus aura geeft.
Op één of andere manier is hij altijd aanwezig, niemand weet hoe en niemand weet waarom. Meestal hoor je hem niet, maar hij kijkt en observeert alles waardoor hij een grote wijsheid heeft opgebouwd overal triviale en minder triviale dingen. Als hij dan toch eens iets zegt, kan het twee kanten opgaan.
Ofwel is het een uitspatting die zelfs met context totaal niet te plaatsen is, vaak komt het hierbij ook voor dat het een paar woorden zijn die worden herhaald. Anderzijds durft het wel eens te gebeuren dat wat zijn stembanden produceren een gevatte opmerking is of zelfs een nuttige bijdrage aan het gesprek dat er op dat moment wordt gevoerd. Soms durft die opmerking wel eens enkele keren worden herhaald omdat hij de indruk heeft dat er niet naar hem wordt geluisterd.
WINAK Schacht 2013-2014
WINAK Scriptor 2014-2015
WINAK P.R. zomer van 2015 #neverforget
WINAK WOZ 2014-2015

User avatar
Stanny
WOZ
Posts: 2220
Contact:

Re: [Game] Weerwolven 10 - Inschrijvingen open!

Post#18 » Wed Mar 26, 2014 11:44 am

Ik wacht nog zeker op Manfred, andere inschrijvingen ook nog welkom tot donderdagavond 23u59.
Vrijdag beginnen we!
1 + 196883 = 196884
1 + 2 + 3 + 4 + ... = -1/12

User avatar
Manfr3d
Posts: 1997
Contact:

Re: [Game] Weerwolven 10 - Inschrijvingen open!

Post#19 » Wed Mar 26, 2014 2:16 pm

Player: Manfred
Story:

Manfred was een trotse jonge man, afkomstig uit de grote stad Loupia. Hij kwam in Wakkerdam aan als missionaris om het volk tot het Garoupiaans geloof te bekeren. Samen met 3 collega’s -een trio genaamd Naain, Najn en Nein- waren ze uit Loupia weggetrokken omdat ze meer wilden doen met hun leven. De familie van Manfred was niet erg geliefd in de stad nadat zijn moeder enkele jaren geleden gestenigd werd na de beschuldiging weerwolf te zijn. Harde bewijzen waren er echter nooit geweest, maar Manfred’s vader en 2 jonge zusjes moeten tegenwoordig als dienders bij de elite verblijven. Nu probeert Manfred vanuit het Garoupiaans geloof het volk te doen inzien dat weerwolven simpelweg een fabeltje zijn, verzonnen door de rijke elite om het volk angst aan te jagen.
I would love to change the world, but they won't give me the source code

WINAK Schacht 2009-2010
ASK-Stuwer Snelkrant 2010-2011
KdG-Student 2011-2014
Castrum Cantor 2012-2013
Castrum Schachtenmeester 2013-2014
Castrum Quaestor 2014-2015
Castrum Praeses 2015-2016

User avatar
Stanny
WOZ
Posts: 2220
Contact:

Re: [Game] Weerwolven 10 - Dag 1 tot DO 3/4, 20u00

Post#20 » Sat Mar 29, 2014 12:28 am

Nacht 0

De avond begon te vallen en de schemering had net de zon verdrongen aan de heldere hemel van Wakkerdam. De populaire burgemeester van het dorp, Stanislaw (maar men noemde hem meestal Stanny), zat nog te piekeren in zijn kantoor. Thuis waren er problemen met zijn vrouw, net nu ze plannen hadden gemaakt om een weekend samen weg te gaan om van de rustige natuur te gaan genieten. Hij besloot om toch nog maar even in het gemeentehuis te blijven, en een lasagne in de oven te steken. Zo moest hij zelf niet koken, en kon hij rustig de gedachten op een rijtje zetten over zijn thuissituatie.
Terwijl hij wachtte op het verlossende *pling* van de keukenwekker, surfte hij nog wat naar zijn favoriete roddelwebsites, tot er een bepaald artikel zijn aandacht trok. Het gerucht ging de ronde dat er toch nog een vervolg in de maak was van The Good, The Bad and The Ugly, zijn favoriete western. Volledig opgaande in de internet-heisa rond de mogelijk plot-twists, en zich afvragend of dit een hoax was of men het toch echt meende, merkte hij niet dat het niet zijn maag was die zo gromde, maar dat er achter hem enkele obscure gedaantes waren verschenen.
Twee van hen grepen Stanny vast en bonden hem onmiddellijk aan zijn stoel. Een andere ging voor hem staan, en sprak de hulpeloze burgervader toe: “Je dacht nu toch echt niet dat ons ras uitgeroeid was? Wij weerwolven zullen altijd blijven ronddwalen in Wakkerdam om wraak te nemen voor onze vermoorde broers en zussen!” Stanny wou antwoorden, maar een van de wolven sloeg hem keihard op het hoofd met de prachtige oranje bureaulamp die hij van zijn vader had gekregen. “Maak het af, bijt hem dood!”, riep een van de wolven tegen de leider van de bende. Deze liet de kans niet onbenut, en zette vol smaak zijn tanden in de burgemeester.
De wolven verlieten het pand, en Stanny hoorde de oven het teken geven dat de lasagne gaar was, net voor hij zijn laatste adem uitblies.

Slachtoffer: Stanny
Rol: Burgemeester

In deze tekst zitten per weerwolf 2 tips bewust verstopt. Ongetwijfeld zijn er nog miljoen miljard tips te vinden naar andere mensen, maar die zijn er dan per toeval ingeslopen. Vanaf volgende tekstjes zal er telkens slechts 1 bewuste tip per overlevende weerwolf zijn.
Via PM zou iedereen zijn/haar rol gekregen moeten hebben. Het lot heeft beslist, ik zit er voor niets tussen.


Ik verwacht deze dag ook van iedereen zijn/haar stem voor de burgemeestersverkiezing. Stuur mij een mail, PM, sms, postduif, ... met je geordende top 3 van kandidaten voor dit niet onbelangrijke ambt. Niet stemmen bij deze verkiezing telt ook mee als strafstem!

Let the game begin!!
1 + 196883 = 196884
1 + 2 + 3 + 4 + ... = -1/12

User avatar
Stanny
WOZ
Posts: 2220
Contact:

Re: [Game] Weerwolven 10 - Dag 1 tot DO 3/4, 20u00

Post#21 » Sat Mar 29, 2014 12:31 am

Een kleine extra verduidelijking: de burgemeester is pas verkozen op het einde van dag 1. Zijn/haar stem telt momenteel dus nog niet dubbel.
1 + 196883 = 196884
1 + 2 + 3 + 4 + ... = -1/12

User avatar
YoDup
WOZ
Posts: 210
Contact:

Re: [Game] Weerwolven 10 - Dag 1 tot DO 3/4, 20u00

Post#22 » Sat Mar 29, 2014 1:32 pm

DANSEN DANSEN

User avatar
slimmy
Prosenior
Posts: 3130
Contact:

Re: [Game] Weerwolven 10 - Dag 1 tot DO 3/4, 20u00

Post#23 » Mon Mar 31, 2014 10:41 am

Yay, stanny is dood! *dances on his corpse*

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Re: [Game] Weerwolven 10 - Dag 1 tot DO 3/4, 20u00

Post#24 » Mon Mar 31, 2014 6:06 pm

Moge Allah Stanny genadig zijn.
Ik heb geen tijd om met deze moord bezighouden, ik wil eerst goede internetverbinding.
Waarom komen ze niet herstellen? Is omdat ik vreemdeling ben misschien? Vuile racist! En waarom alleen tijdens werkuren? Dan moet ik ook werken! Jij verbaasd dat ik werk? Ooit op gelet wie achter de toog staat in kebab zaak?
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Re: [Game] Weerwolven 10 - Dag 1 tot DO 3/4, 20u00

Post#25 » Mon Mar 31, 2014 8:38 pm

Niemand is hier te vertrouwen! Ik kan niemand in Wakkerdam vertrouwen, vooral niet mensen die de plaatsnaam in hun teksten zetten. Proberen ze hun echte afkomst te maskeren? Nee, vast niet... Het zijn er teveel, het is onwaarschijnlijk... Maar dat het eerste slachtoffer weer de burgemeester is, lijkt me treffend. Misschien zat zijn rivaal in de Neejberwijk er voor iets achter? Of de nazaat van de vroegere burgemeester? Nee, nee... Te ver gezocht... Of niet? Misschien is er wel echt iets te vinden in deze ogenschijnlijk onschuldige dingen? Zijn ze helemaal niet zo onschuldig? Tenzij de wolven natuurlijk willen dat ik zo diep ga nadenken. Nee, weerwolven zijn geen telepaten, ze kunnen mijn gedachten niet beinvloeden, toch? Aaarrgh, dit is allemaal zo verwarrend! STOP THINKING!

...

Okay, okay... I can do this, I know I can. Zou de weerwolf niet gewoon wraak willen omdat Stanny lasagne ging eten in plaats van een van de maaltijden van Senne of Glenn? Of was het nakende uitje in de natuur een doorn in het oog van Sam of Wannes, de fans van de natuur vlak bij het dorp? Of probeerden ze hun familie te wreken? Dan moeten ze hun naasten wel hoog in het vaandel dragen... Abdul Jamal, Wannes, Glenn, Kenny en Manfred... Allemaal niet te vertrouwen.

Of zouden de goden misschien een hint hebben gestopt in de krant? Waarom zouden ze een remake maken van The Good, The Bad and The Ugly? Is het echter het trio dat ons richting Manfred moet duwen, de lelijkaard die ons tot moslims moet laten wenden, the good die toch iets wegheeft van iemand die beweert in alles het beste te zijn, of zie ik nog iets over het hoofd? Ik weet het niet meer. En ik ben er zeker van dat iemand mij kwade dingen inspreekt! Misschien kunnen weerwolven geen gedachten sturen, maar verdraaid als er niet iemand is die dat wel kan!

Wat was ik ook weer aan het zeggen?

User avatar
Wannes
WOZ
Posts: 477

Re: [Game] Weerwolven 10 - Dag 1 tot DO 3/4, 20u00

Post#26 » Mon Mar 31, 2014 10:32 pm

Nadat Wannes terugkwam uit het bos met een vers geschoten eland, hoorde hij het trieste nieuws :
dat een onschuldig dier ten prooi is gevallen aan een duistere zaak. Een lasagne koud geworden en weggegooid.
Respectloos tegenover de dieren die ervoor zijn gestorven om zo'n heerlijke maaltijd te bereiden.

Hij wist dat met zijn inzicht en jagers skills de weerwolven niet zou kunnen vangen, daarom besloot hij zichzelf een computer en steam aan te schaffen. Want hij had in de wandelgangen gehoord dat er een simulatie van bloed dorstige wezens bestond, deze zou hij spelen zodat hij meer inzicht krijgt hoe zoiets zou denken en doen.
En zo gebeurde dat de jager in het bos via steam 'goat simulator' speelde. de verschrikkingen wat men daar met mensen kan doen, is misschien zelf wat erover met wat weerwolven zouden doen, maar hij hield vol en bestudeerde dit bloeddorstig monster dag en nacht.
WINAK schachtenkoning 2011-2012
WINAK scriptor 2012-2013
WINAK Hagar 2013-2014
ASK-Stuwer praesidium 2014-2015
WINAK feest 2015-2016

User avatar
SamVL
WOZ
Posts: 997

Re: [Game] Weerwolven 10 - Dag 1 tot DO 3/4, 20u00

Post#27 » Mon Mar 31, 2014 11:09 pm

Een moord in Wakkerdam?! Het zullen die verdomde Zweden toch niet zijn zeker... Dat ze me zelfs hier, in dit afgelegen plaatsje kunnen vinden. Er moet toch een manier zijn om dit voor eens en altijd op te laten houden, ik laat me niet nog eens wegjagen.
Koortsig op zoek naar aanwijzigingen stoot Sam op een stuk lasagna dat nog op de vloer ligt.
Het constante vermelden van voedsel, kan dit van een eetfestijn van Slimmy komen? Of één van Senne's zelfgemaakte maaltijden, misschien Glenn: die andere meubelmaker. Meubels, hmm.. dat lijkt verdacht veel op die vage Zweden, zou ik zelf onder hun nare invloed gekomen zijn?
Nee, het moet iets anders zijn.. Vage gedaanten, YoDup is de meest onopvallende, maar ik weet maar weinig van hem. Er zal meer onderzoek gedaan moeten worden.
Plots merkte Sam de webpagina op de computer op
Aha! Enkel iemand die koortsig op zoek is naar complotten kan dit gedaan hebben! Die Gitte met haar constante geprep. Neckrock's medicijnen zijn ook niet te vertrouwen, niemand weet tot wat die in staat is
2011-2012 - WINAK Schacht
2012-2013 - WINAK Commilito
2013-2014 - WINAK V.U.
2014-2015 - WINAK P.R./Zedenmeester
2015-2016 - WINAK Hagar
2016-2017 - WINAK Peter

WINAK Ouwe Zak

User avatar
Phantom
Posts: 23

Re: [Game] Weerwolven 10 - Dag 1 tot DO 3/4, 20u00

Post#28 » Wed Apr 02, 2014 12:38 pm

Burgemeester Stanny dood... Ik kan het nog altijd niet verwerken...

Na nachten niet goed geslapen te hebben heb ik besloten dat ik maar één doel heb, wraak nemen op zijn moordenaars!


Het gaat je goed beste vriend!
Scientia potentia est

User avatar
Stanny
WOZ
Posts: 2220
Contact:

Re: [Game] Weerwolven 10 - Dag 1 tot DO 3/4, 20u00

Post#29 » Thu Apr 03, 2014 11:56 am

De geest van Stanislaw dwaalde nog eens wat rond door het dorp, en zag dat het niet goed was. Heel de dag zijn de inwoners van het dorp druk in de weer geweest met hun dagelijkse bezigheden, en af en toe klonk er een woord van rouw. Af en toe, want de meerderheid van het dorp liet niets van zich horen... Zijn ze zo van slag door het plotse verlies van hun burgervader? Kan het hen allemaal niets schelen? Proberen ze de aandacht niet op hen te richten uit schrik voor beschuldigingen? Allemaal mogelijkheden, maar geen excuses om zich niet te mengen in de discussie rond de identiteit van de moordenaars of beschuldigingen te uiten en iemand te veroordelen. Schandalig!!

Zelfs de stemming voor zijn opvolger leverde nog niet zoveel resultaat op. Weten de Wakkerdammers niet dat er stemplicht geldt in het dorp? Of zijn ze allemaal zo hard in twijfel over wie de beste kandidaat is?


De doodse stilte en onverschilligheid waren een mokerslag voor Stanny's geest. "Hoop doet leven", dacht hij met nog 8 uur te gaan...
1 + 196883 = 196884
1 + 2 + 3 + 4 + ... = -1/12

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Re: [Game] Weerwolven 10 - Dag 1 tot DO 3/4, 20u00

Post#30 » Thu Apr 03, 2014 12:42 pm

Ik niet durven luid te roepen. Anders iedereen weer vreemdeling beschuldigen.
Waarom stem voor nieuwe burgemeester? Burgemeester sterven snel in dit dorp, niemand job willen, denk ik.
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

Return to “Spam-Whores”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 20 guests

cron