Riddle Time

Een forum voor totaal willekeurige spam!

Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium

User avatar
Stanny
WOZ
Posts: 2220
Contact:

Re: Riddle Time

Post#121 » Fri Oct 12, 2012 12:49 pm

Ive wrote:
Stanny wrote:manne (Nicky en Ive), ge snapt het antwoord niet

Ooit is ze gecrasht op een eiland, en heeft ze toen "leguaan" gegeten.
Daarna zijn ze daar ontsnapt, en nu op restaurant eet ze leguaan, maar merkt ze dat het anders smaakt.
Daardoor valt hare frank da ze op da eiland geen leguaan heeft gegeten, maar haar man. Daarom pleegt ze zelfmoord.
Er zijn toch verschillende soorten leguaan? Hoe kan ze nu ineens de conclusie trekken dat het haar man is? K hij is misschien mysterieus verdwenen, maar da geeft nog ni direct de aanleg naar de gebeurtenis. Zo zal ook nen filet pur van rund anders proeven dan paard, of zal gewoon spek of brabants spek anders smaken. Ge kunt het ook anders bereiden en kruiden op smijten waardoor het anders proeft... Ikan nog argumenten geven waardoor ik de oplossing geen oplossing vind.

Dus het argument van 'smaak' vind ik maar een flauw argument. Er kloppen gewoon dingen niet, net zoals bij da monopoly hotel, ge kunt het 'muggenziften' noemen maar het is niet correct naar mijn visie.
geeft gij dan een raadsel e ..
ik daag u uit om dr een te vinden zonder dat er iemand over het antwoord kan blijven zeveren en zagen ..
1 + 196883 = 196884
1 + 2 + 3 + 4 + ... = -1/12

User avatar
Pedro
Prosenior
Posts: 3251

Re: Riddle Time

Post#122 » Fri Oct 12, 2012 4:07 pm

Tis paars en het vliegt?
WINAK Scriptor 2010-2011
WINAK Zedenmeester 2010-2011
WINAK Vice-Praeses 2011-2012
WINAK Praeses 2012-2013
WINAK Praegustator 2013-2014

User avatar
nicky
WOZ
Posts: 645

Re: Riddle Time

Post#123 » Fri Oct 12, 2012 6:25 pm

Pedro wrote:Tis paars en het vliegt?
SPOILERS - Click here:
een proximus
en laat ik dan ineens beginnen muggenziften da technisch gezien da helemaal ni bestaat!
WINAK por 2009 - 2010
WINAK Sport 2010 - 2011
WINAK Quaestor 2011 - 2012

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Re: Riddle Time

Post#124 » Fri Oct 12, 2012 6:28 pm

Pedro wrote:Tis paars en het vliegt?
SPOILERS - Click here:
uw moeder?
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Pedro
Prosenior
Posts: 3251

Re: Riddle Time

Post#125 » Sat Oct 13, 2012 6:41 pm

Math Wolf wrote:
Pedro wrote:Tis paars en het vliegt?
SPOILERS - Click here:
uw moeder?
You coming next cantus? :twisted:
WINAK Scriptor 2010-2011
WINAK Zedenmeester 2010-2011
WINAK Vice-Praeses 2011-2012
WINAK Praeses 2012-2013
WINAK Praegustator 2013-2014

User avatar
Ive
Posts: 217

Re: Riddle Time

Post#126 » Sat Oct 13, 2012 9:41 pm

Stanny wrote:
Ive wrote:
Stanny wrote:manne (Nicky en Ive), ge snapt het antwoord niet

Ooit is ze gecrasht op een eiland, en heeft ze toen "leguaan" gegeten.
Daarna zijn ze daar ontsnapt, en nu op restaurant eet ze leguaan, maar merkt ze dat het anders smaakt.
Daardoor valt hare frank da ze op da eiland geen leguaan heeft gegeten, maar haar man. Daarom pleegt ze zelfmoord.
Er zijn toch verschillende soorten leguaan? Hoe kan ze nu ineens de conclusie trekken dat het haar man is? K hij is misschien mysterieus verdwenen, maar da geeft nog ni direct de aanleg naar de gebeurtenis. Zo zal ook nen filet pur van rund anders proeven dan paard, of zal gewoon spek of brabants spek anders smaken. Ge kunt het ook anders bereiden en kruiden op smijten waardoor het anders proeft... Ikan nog argumenten geven waardoor ik de oplossing geen oplossing vind.

Dus het argument van 'smaak' vind ik maar een flauw argument. Er kloppen gewoon dingen niet, net zoals bij da monopoly hotel, ge kunt het 'muggenziften' noemen maar het is niet correct naar mijn visie.
geeft gij dan een raadsel e ..
ik daag u uit om dr een te vinden zonder dat er iemand over het antwoord kan blijven zeveren en zagen ..
het web sta vol, maar kvond de laatste zat gewoon meer gaten dan in gatenkaas. Als er zo'n oplossingen zijn, moete eigenlijk ni meer nadenken over wat kan en niet kan maar moete gewoon denken op een kinderlijke manier. Want uiteindelijk als het verhaal ni helemaal klopt volgens de realiteit, kunde vanalles gaan verzinnen. Zoals er sprong iemand uit een vliegtuig maar is niet dood. Dan kunde vanalle oplossingen geven, en dan is de uiteindelijke oplossing: het was een speelgoedvliegtuig van de kermis.

Die monopoly kank nog begrijpen.
Always look on the bright side of life.

User avatar
djgl3nn
WOZ
Posts: 1938

Re: Riddle Time

Post#127 » Sat Oct 13, 2012 10:30 pm

Ik steun Ive wel een beetje.
Dat raadsel over het monopoly huisje was wel cool. Die andere twee waren vrij onmogelijk.
WINAK Schacht 2009-2010
WINAK Sport 2010-2011
WINAK Mentor Informatica 2011-2012
WINAK Ouwe Zak 2012-...

UA Sportraad Webmaster 2012-...

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Re: Riddle Time

Post#128 » Sun Oct 14, 2012 8:34 pm

Pedro wrote:
Math Wolf wrote:
Pedro wrote:Tis paars en het vliegt?
SPOILERS - Click here:
uw moeder?
You coming next cantus? :twisted:
Nope, moet les geven op dat moment (seriously!) Les in Gent tot 20u15, dus tegen dat ik in Antwerpen ben, is het ten vroegste 22u, waarschijnlijk 22u30, tegen dat ik op cantus kan zijn, is het dus ten vroegste 23u en hij duurt maar tot 23u30...

Ondertussen wel al een nieuw raadsel en er is 1 uniek antwoord waar we naar zoeken dat iedereen zeker kent!
Math Wolf wrote:Hetgeen waar we het over hebben heeft een volgens sommige specifieke smaak, maar het afvalproduct ervan heeft zonder twijfel een zeer zoete smaak. Wie het heeft, is ongelooflijk trots dat hij het bezit.
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Flipper
Posts: 193

Re: Riddle Time

Post#129 » Sun Oct 14, 2012 9:27 pm

Math Wolf wrote:Hetgeen waar we het over hebben heeft een volgens sommige specifieke smaak, maar het afvalproduct ervan heeft zonder twijfel een zeer zoete smaak. Wie het heeft, is ongelooflijk trots dat hij het bezit.
Wordt dat afvalproduct (nog) in de keuken gebruikt (of weggegooid)?
They call him Flipper, Flipper, faster than lightning,
No-one you see, is smarter than he,
And we know Flipper, lives in a world full of wonder,
Flying there-under, under the sea!

Bart Vangramberen
Posts: 69

Re: Riddle Time

Post#130 » Sun Oct 14, 2012 9:50 pm

Ive wrote:
Stanny wrote:
Ive wrote:
Stanny wrote:manne (Nicky en Ive), ge snapt het antwoord niet

Ooit is ze gecrasht op een eiland, en heeft ze toen "leguaan" gegeten.
Daarna zijn ze daar ontsnapt, en nu op restaurant eet ze leguaan, maar merkt ze dat het anders smaakt.
Daardoor valt hare frank da ze op da eiland geen leguaan heeft gegeten, maar haar man. Daarom pleegt ze zelfmoord.
Er zijn toch verschillende soorten leguaan? Hoe kan ze nu ineens de conclusie trekken dat het haar man is? K hij is misschien mysterieus verdwenen, maar da geeft nog ni direct de aanleg naar de gebeurtenis. Zo zal ook nen filet pur van rund anders proeven dan paard, of zal gewoon spek of brabants spek anders smaken. Ge kunt het ook anders bereiden en kruiden op smijten waardoor het anders proeft... Ikan nog argumenten geven waardoor ik de oplossing geen oplossing vind.

Dus het argument van 'smaak' vind ik maar een flauw argument. Er kloppen gewoon dingen niet, net zoals bij da monopoly hotel, ge kunt het 'muggenziften' noemen maar het is niet correct naar mijn visie.
geeft gij dan een raadsel e ..
ik daag u uit om dr een te vinden zonder dat er iemand over het antwoord kan blijven zeveren en zagen ..
het web sta vol, maar kvond de laatste zat gewoon meer gaten dan in gatenkaas. Als er zo'n oplossingen zijn, moete eigenlijk ni meer nadenken over wat kan en niet kan maar moete gewoon denken op een kinderlijke manier. Want uiteindelijk als het verhaal ni helemaal klopt volgens de realiteit, kunde vanalles gaan verzinnen. Zoals er sprong iemand uit een vliegtuig maar is niet dood. Dan kunde vanalle oplossingen geven, en dan is de uiteindelijke oplossing: het was een speelgoedvliegtuig van de kermis.

Die monopoly kank nog begrijpen.

het raadsel is eig meer een oefening op deductie, ik had gwn al een gelijkaardig raadsel gehoord in geschiedenis vroeger
aka brambeer

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Re: Riddle Time

Post#131 » Sun Oct 14, 2012 9:58 pm

Flipper wrote:
Math Wolf wrote:Hetgeen waar we het over hebben heeft een volgens sommige specifieke smaak, maar het afvalproduct ervan heeft zonder twijfel een zeer zoete smaak. Wie het heeft, is ongelooflijk trots dat hij het bezit.
Wordt dat afvalproduct (nog) in de keuken gebruikt (of weggegooid)?
ja, het hoeft niet in de keuken gebruikt te worden, maar het wordt zeker niet weggegooid!
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
PowerToTheUsers
WOZ
Posts: 200

Re: Riddle Time

Post#132 » Sun Oct 14, 2012 11:51 pm

Gaat het over bloemen (die een vrij specifieke smaak hebben), waarvan het afvalproduct dan honing is, waar de bijen zeer trots op zijn en het goed bewaken?
WINAK Schacht 2001-2002
WINAK VU 2002-2003
WINAK Feest 2003-2004
WINAK Vice-praeses 2004-2005
WINAK Quaestor 2005-2006
WINAK Peter 2006-2008
WINAK liefhebber 2001-... ;)

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Re: Riddle Time

Post#133 » Mon Oct 15, 2012 8:34 am

PowerToTheUsers wrote:Gaat het over bloemen (die een vrij specifieke smaak hebben), waarvan het afvalproduct dan honing is, waar de bijen zeer trots op zijn en het goed bewaken?
Nee, het gaat niet over bloemen of een specifieke bloem
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Ive
Posts: 217

Re: Riddle Time

Post#134 » Mon Oct 15, 2012 4:24 pm

Bart Vangramberen wrote:

het raadsel is eig meer een oefening op deductie, ik had gwn al een gelijkaardig raadsel gehoord in geschiedenis vroeger
dus int kort gezegd, ge kunt het alleen weten als ge het ooit gehoord hebt. das geen raadsel naar mijn opinie.
Always look on the bright side of life.

Bart Vangramberen
Posts: 69

Re: Riddle Time

Post#135 » Mon Oct 15, 2012 5:08 pm

Ive wrote:
Bart Vangramberen wrote:

het raadsel is eig meer een oefening op deductie, ik had gwn al een gelijkaardig raadsel gehoord in geschiedenis vroeger
dus int kort gezegd, ge kunt het alleen weten als ge het ooit gehoord hebt. das geen raadsel naar mijn opinie.
Nee ge kunt het alleen wete als ge de juiste vrage stelt, en om de juiste vrage te vinden moet ge gokken naar vragen, en voortgaan op de juiste antwoorden da ge al hebt gehad, ik heb et gwn vroeger al is opgelost maar toen ik het toen oploste wist ik het antwoord ook niet
aka brambeer

Return to “Spam-Whores”

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 15 guests

cron