Wakker blijven in den auto

Een forum voor totaal willekeurige spam!

Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium

User avatar
BFC
WOZ
Posts: 719

Wakker blijven in den auto

Post#1 » Wed Dec 15, 2010 7:59 pm

WINAKers,

Ik vertrek 29 december om 3u 's morgens met den auto naar Frankrijk, samen me men vriendin. Het probleem is da ik de nacht ervoor (dinsdagavond) nie gaan kunnen slapen, omda ik een tornooi heb, dus kga maximum 2 à 3 uur kunnen slapen.
Nu vrees ik da ik in den auto echt wel moe gaan zijn, nie int slaap vallen ofso, maar gwn echt moe en minder oplettend, wa nogal gevaarlijk is in den auto..

Dus: heeft er iemand van jullie tips om 4 à 5 uur klaarwakker te zijn, nie moe worden, heel oplettend, zonder drugs te pakken, of zonder oneerbare voorstellen te moeten doen aan mijn vriendin?

Cheers ;)
I'm not random, you just can't think as fast as me

User avatar
Timmy
Posts: 844

Re: Wakker blijven in den auto

Post#2 » Wed Dec 15, 2010 8:16 pm

BFC wrote:WINAKers,

Ik vertrek 29 december om 3u 's morgens met den auto naar Frankrijk, samen me men vriendin. Het probleem is da ik de nacht ervoor (dinsdagavond) nie gaan kunnen slapen, omda ik een tornooi heb, dus kga maximum 2 à 3 uur kunnen slapen.
Nu vrees ik da ik in den auto echt wel moe gaan zijn, nie int slaap vallen ofso, maar gwn echt moe en minder oplettend, wa nogal gevaarlijk is in den auto..

Dus: heeft er iemand van jullie tips om 4 à 5 uur klaarwakker te zijn, nie moe worden, heel oplettend, zonder drugs te pakken, of zonder oneerbare voorstellen te moeten doen aan mijn vriendin?

Cheers ;)
Aldi -> Krat Golden Power (€8.40 :D), in combinatie me actieve muziek (naargelang u genre), motivatie genoeg om wakker te blijven denk ik ^^ En gwn zien dat ge dag ervoor goed hebt kunnen uitslapen en da zou geen probleem mogen geven denk ik :)

Pieter Belmans
Posts: 593
Contact:

Re: Wakker blijven in den auto

Post#3 » Wed Dec 15, 2010 8:21 pm

Of niet om 3 uur 's nachts vertrekken? Mis ik iets voor de hand liggend?

User avatar
BFC
WOZ
Posts: 719

Re: Wakker blijven in den auto

Post#4 » Wed Dec 15, 2010 8:48 pm

Pieter Belmans wrote:Of niet om 3 uur 's nachts vertrekken? Mis ik iets voor de hand liggend?
We rijden met 2 auto's, samen met haar ouders, maar wij passen daar nie in, en die vader wilt perse zo vroeg mogelijk vertrekken, anders zijn we nen helen dag kwijt... En kwas al aant denken aan energy drinks, maar duurt da lang genoeg? Want kheb gehoord da ge direct daarna kei moe zijt..
I'm not random, you just can't think as fast as me

User avatar
djgl3nn
WOZ
Posts: 1938

Re: Wakker blijven in den auto

Post#5 » Wed Dec 15, 2010 8:56 pm

BFC wrote:
Pieter Belmans wrote:Of niet om 3 uur 's nachts vertrekken? Mis ik iets voor de hand liggend?
We rijden met 2 auto's, samen met haar ouders, maar wij passen daar nie in, en die vader wilt perse zo vroeg mogelijk vertrekken, anders zijn we nen helen dag kwijt... En kwas al aant denken aan energy drinks, maar duurt da lang genoeg? Want kheb gehoord da ge direct daarna kei moe zijt..
het lijkt mij gwn beter die 2u niet te slapen.. en dan ieder halfuurke nen energy drink ofzo
WINAK Schacht 2009-2010
WINAK Sport 2010-2011
WINAK Mentor Informatica 2011-2012
WINAK Ouwe Zak 2012-...

UA Sportraad Webmaster 2012-...

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Re: Wakker blijven in den auto

Post#6 » Wed Dec 15, 2010 11:22 pm

Energy drink helpt wel ff... Alleen als ge echt op het einde van uw krachten bent, ga da ni veel helpen, dus mss zien da ge goe uitgeslapen bent voor het toernooi? :P
En da die vader zo vroeg wilt vertrekken is wel goe, maar ge ga die toch ni kunne volgen tot uw eindbestemming, ze... Kunt sowieso beter op nen eigen GPS rijden, dus eigenlijk kunt ge dan even goe een paar uur later gaan ^^

User avatar
BFC
WOZ
Posts: 719

Re: Wakker blijven in den auto

Post#7 » Wed Dec 15, 2010 11:25 pm

Uh jawel, die gaat rustig rijden ^^ mja, ik rij sowieso ook op GPS ze ;)
I'm not random, you just can't think as fast as me

User avatar
Pedro
Prosenior
Posts: 3251

Re: Wakker blijven in den auto

Post#8 » Thu Dec 16, 2010 12:10 pm

Energy drinks helpen wel, een thermoskan met warme koffie ook! die hitte op uw tong geeft wel iets...

Voor de rest, elk uur een 10 minuutjes stoppen, uitstappen en wat rondwandelen, muziek opzetten, en, proTip, het niet te warm maken in den auto. Liever te koud en regelmatig raampje open dan in slaap vallen :)

Aan uw vriendin vragen of ze goed uitgeslapen is werkt ook, dan kan die u wakker houden. En meezing-liedjes fixen, die zij ook kent. Autospelletjes waar ge niet te veel voor moet rondkijken (iets met nummerplaten of zo...)

source: Been there, Done that :P
WINAK Scriptor 2010-2011
WINAK Zedenmeester 2010-2011
WINAK Vice-Praeses 2011-2012
WINAK Praeses 2012-2013
WINAK Praegustator 2013-2014

User avatar
BFC
WOZ
Posts: 719

Re: Wakker blijven in den auto

Post#9 » Thu Dec 16, 2010 12:17 pm

Thx pedro, het probleem is da ik samen me mijn vriendin da tornooi ga doen, dus die ga ook redelijk moe zijn ^^
We'll fix it though! ;)
I'm not random, you just can't think as fast as me

User avatar
Timmy
Posts: 844

Re: Wakker blijven in den auto

Post#10 » Thu Dec 16, 2010 2:43 pm

BFC wrote:
Pieter Belmans wrote:Of niet om 3 uur 's nachts vertrekken? Mis ik iets voor de hand liggend?
We rijden met 2 auto's, samen met haar ouders, maar wij passen daar nie in, en die vader wilt perse zo vroeg mogelijk vertrekken, anders zijn we nen helen dag kwijt... En kwas al aant denken aan energy drinks, maar duurt da lang genoeg? Want kheb gehoord da ge direct daarna kei moe zijt..
Bwa, tenzij ge echt OP OP OP OP zijt, dan gaat da nix uitmaken, maar als ge gewoon wa moe bent: No problem ze :P Met genoeg van die dingen kan ik gemakkelijk 40u wakker blijven (source: Lan parties ^^), dus ze helpen wel ;)

En idd, liever wa te fris dan te warm, anders dommelt ge direct in :D En als het echt ni gaat, ergens stoppen en pitten eh :)

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Re: Wakker blijven in den auto

Post#11 » Thu Dec 16, 2010 8:55 pm

ramen open, muziek vollen bak en mee zingen!!!

Koude dranken helpen ook. Maar dan echt IJSKOUDE dranken. Voor mij moeten het geen energy drankjes zijn, cola en fruitsap (zolang ze koud genoeg zijn) helpen ook.

Ik heb wel wat ervaring met zo'n dingen... eigenlijk is dat wel niet zo verantwoord maar soit. Ge kunt beter wat langer slapen hoor, want ofwel doe je het voor je vertrekt, ofwel erna als je ginder bent.
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

Return to “Spam-Whores”

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 97 guests