Favoriete gezelschapsspel

Een forum voor totaal willekeurige spam!

Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium

Poll: Finale

Risk
11
58%
Kolonisten van Catan
7
37%
Stratego
1
5%
Total votes: 19

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Re: Favoriete gezelschapsspel

Post#46 » Thu Dec 30, 2010 6:32 pm

Tussenronde is afgelopen!
Er waren 5 van de 27 stemmen voor de extra optie om de winnaars op te nemen in een volgende ronde, dus net niet de 20% die ik als drempel had gezet. Er was echter wel overtuigend veel volk dat voor Kolonisten heeft gestemd (9 van de overige 22 stemmen), en daarom (en ook wel omdak geen arbitraire keuze wou maken tussen de verschillende kandidaten die verstrikt zaten in een 4-way tie voor de tiende plaats) heb ik dus besloten da die ook meedoe aan de tweede ronde.

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Re: Favoriete gezelschapsspel

Post#47 » Wed Jan 05, 2011 3:48 pm

Hmmm, only 39 votes... Ff bumpen, mss da der mensen dees topic uit het oog verloren zijn?

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Re: Favoriete gezelschapsspel

Post#48 » Sun Jan 09, 2011 3:40 am

De tweede ronde zit erop! De kandidaten die in de eerste ronde bijzonder hoge scores haalden, Risk en Stratego, hebben ook deze ronde de concurrentie ver achter zich gelaten. Ook het spel dat in de tussenronde erg populair bleek, Kolonisten, voegde zich bij deze twee in de top. Met 5 punten kwam schaakspel op de vierde plaats niet in de buurt van de podiumplaatsen.

Omdat ik gewoon een fan ben van tussenrondes, wou ik er nog eentje doen! Op zich kan hier een heel nieuwe poll over worden gemaakt, want er zijn er enorm veel, maar ik heb een beperkte selectie gemaakt: wat is jullie favoriete kaartspel? (Omdat het toch een topic is over gezelschapsspelen, alleen maar kaartspelen voor meerdere spelers in beschouwing genomen.)

User avatar
BFC
WOZ
Posts: 719

Re: Favoriete gezelschapsspel

Post#49 » Tue Jan 11, 2011 3:33 pm

Ik zoek al jaar en dag, tevergeefs naar een online (multiplayer) versie van Wiezen of Rikken ofso, echt zuur
I'm not random, you just can't think as fast as me

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Re: Favoriete gezelschapsspel

Post#50 » Tue Jan 11, 2011 3:35 pm

Hmmm, ik moet daar is nen keer naar horen bij ene van mijn jaar, ik dacht da die zoiets had gedaan voor een of ander project ^^

User avatar
BFC
WOZ
Posts: 719

Re: Favoriete gezelschapsspel

Post#51 » Tue Jan 11, 2011 3:43 pm

Da zou zoooo nice zijn!
I'm not random, you just can't think as fast as me

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Re: Favoriete gezelschapsspel

Post#52 » Sun Jan 16, 2011 10:50 am

De code voor het wiezen is blijkbaar teloor gegaan.

Dat gezegd zijnde, tijd voor de finale! Er waren nog drie grote kanshebbers, Risk, Kolonisten van Catan en Stratego, die het nu mogen uitvechten voor de podiumplaatsen! Uit de scores van de vorige ronde komt niet meteen een grote favoriet naar voren, de scores lagen erg dicht bij elkaar. Dit kan dus nog spannend worden!

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Re: Favoriete gezelschapsspel

Post#53 » Fri Jan 21, 2011 3:59 pm

De uitslag lijkt mij overduidelijk. De verschillen die in de voorlaatste ronde maar heel licht naar voor kwamen, door telkens maar één stem verschil tussen eerste en tweede, en tweede en derde plaats, zijn nu toch iets verscherpt. Risk is het favoriete gezelschapsspel van de meeste spammers, sommige vinden Kolonisten van Catan beter. Stratego haalt nog maar één stem, maar heeft zijn populariteit bewezen in voorbije rondes, en krijgt de toch ook wel verdienstelijke bronzen medaille.

Sacrif
Posts: 206

Re: Favoriete gezelschapsspel

Post#54 » Tue Mar 22, 2011 11:52 pm

In een online topic over gezelschapspelen mag de volgende link toch eigenlijk niet ontbreken:

http://www.vassalengine.org/
[quote="Marijke Van Hauwaert"]Marijke Van Hauwaert ‎:o Ik wist iets dat Philippe niet wist! Dit moment ga ik voor altijd onthouden. ♥[/quote]

Return to “Spam-Whores”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 93 guests