Sociale onderwerpen in The Room

Een forum voor totaal willekeurige spam!

Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium

Poll: Wat vindt u het belangrijkste social issue uit The Room?

Overspel
8
11%
Huishoudelijk geweld
7
9%
Zwangerschap
5
7%
Drankmisbruik
6
8%
Emancipatie van de vrouw
8
11%
Zelfmoord
8
11%
Publieke vernedering
5
7%
Weeskinderen
8
11%
Borstkanker
12
16%
Drugsdealing
7
9%
Total votes: 74

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Sociale onderwerpen in The Room

Post#1 » Tue Nov 09, 2010 7:47 pm

Zoals we allemaal ondertussen wel weten, komen in The Room veel hedendaagse sociale onderwerpen uitvoerig aan bod. Het feit dat vrouwen niet voor zichzelf kunnen zorgen, de grote problematiek rond borstkanker en de publieke vernedering als plots iemand uw onderbroek uit uw zak haalt, om er maar enkele te noemen. Maar welke issues vinden de WINAKkers belangrijk?

In de poll is het mogelijk om tien opties aan te vinken, omdat ik persoonlijk van de mening ben dat ALLES in de film UITERST belangrijk is! Persoonlijk viel het mij zwaar dat ik beperkt was tot maar tien van de vele onderwerpen die werden aangesneden, en dat ik bijvoorbeeld de impact van een scheerbeurt, de artistieke waarde van bestek, American football en gevorderde afluistertechnieken moest laten vallen.

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Re: Sociale onderwerpen in The Room

Post#2 » Tue Nov 09, 2010 8:09 pm

Sommige mensen vinden publieke vernedering leuk!
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
slimmy
Prosenior
Posts: 3130
Contact:

Re: Sociale onderwerpen in The Room

Post#3 » Wed Nov 10, 2010 8:26 am

Ik vind dat vooral het gebruik van drugs prominent in de film voorkomt. Ook wordt er een duidelijke onderscheiding gemaakt tussen de verschillende soorten drugs men kan nemen en wat de gevolgen er van zijn. Echt klasse!

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Re: Sociale onderwerpen in The Room

Post#4 » Wed Nov 10, 2010 9:15 am

Ik vrees dat ik nog een heel belangrijk issue dat velen hier toch wel relatief nauw aan het hart zal liggen ben vergeten - maar door de veelheid van onderwerpen is het dan ook rap gebeurd dat er een over het hoofd wordt gezien - namelijk hoe competitief de computersector toch wel is!

Return to “Spam-Whores”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 90 guests

cron